Filmy, které chci vidět #04

Tady je pár filmových sérií, které rozhodně chci vidět a ještě tenhle rok to chci všechno dohnat. Jedná se o filmy, které jsou už opravd...


Tady je pár filmových sérií, které rozhodně chci vidět a ještě tenhle rok to chci všechno dohnat. Jedná se o filmy, které jsou už opravdu dlouho na mém seznamu filmů, které chci vidět, ale bohužel jsem si na ně doposud neudělala čas.

Jurský park
- Jurský park (1993)
- Ztracený svět: Jurský park (1997)
- Jurský park 3 (2001)
- Jurský svět (2015)
Nedávno jsem si půjčila i knížku Jurský park, takže na filmy se zanedlouho chystám, jelikož na Jurský svět bych chtěla jít i do kina. Téma dinosaurů mě velmi zajímá, takže filmy a knížky s touto tématikou jsou naprosto pro mě. Pokud byste si např. rádi přečetli nějakou knížku s dinosaury, tak doporučuji knihu Červený raptor - není moc k sehnání, ale za to přečtení rozhodně stojí (a já ji dokonce sehnala!, takže teď má čestné místo v mé knihovničce).

Star Wars
- Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
- Star Wars: Epizoda V - Impérium vrací úder (1980)
- Star Wars: Epizoda VI - Návrat Jediho (1983)
- Star Wars: Epizoda I - Skrytá hrozba (1999)
- Star Wars: Epizoda II - Klony útočí (2002)
- Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
- Star Wars: Epizoda VII - Síla se probouzí (2015)
- Star Wars: Episode VIII (2017)
- Star Wars: Episode IX (2019)
Celkem dost se stydím, že jsem neviděla ani jeden film s tématikou Hvězdným válek. Na základce jsem se k tomu neměla, jak dostat, doma to nikdo nesledoval, nikoho to nebavilo, z kamarádů taky ne.. Ale teď, jak začínám víc objevovat všechny možné filmy, tak jsem si uvědomila, že bych rozhodně měla zkusit tuhle sérii (navíc jedna kamarádka mi ji dost doporučuje) a taky mě na tyhle filmy dost nalákaly narážky v seriálu HIMYM. No, hodně doufám v to, že se mi to bude líbit :)

Pán prstenů
- Pán prstenů: Společenstvo prstenu (2001)
- Pán prstenů: Dvě věže (2002)
- Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Celou tuhle sérii jsem samozřejmě četla a dokonce plánuji tenhle rok re-reading, takže jsem si řekla, že při té příležitosti bych mohla zhlédnout i filmy. Po přečtení série jsem sice zhlédla 1. díl, ale na další jsem si potom už neudělala čas a nějak jsem na to zapomněla. Každopádně to hodlám napravit, navíc filmový Pán prstenů je PRÝ o mnoho lepší než filmový Hobit, takže o to víc se těším :)

Tak co? Viděli jste některé z těchto filmů? Patří mezi vaše oblíbené?

Mohlo by tě zaujmout:

4 komentářů

  1. Na Jurský park se dívám poměrně ráda, však Star Wars mě moc nebere :/

    Chtěla bych tě poprosit o přečtení mnou zaslaného e-mailu :) Potřebovala bych tvé osobní údaje :)

    OdpovědětVymazat
  2. videla jsem vsechno krome chystanych novinek :-D

    OdpovědětVymazat
  3. no pekne, že si nevidela také filmy ako star wars a pán prsteňov! hanba ti! :D
    ja sa chystám ich cez leto pozrieť po asi 150krát :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky