Knižní prosinec 2014 + leden 2015

Omlouvám se, že téměř vždy, sem tenhle článek se shrnutím za uplynulý měsíc přidávám pozdě. PŘEČTENO ZA OBDOBÍ PROSINEC 14 - LEDEN 15...

Omlouvám se, že téměř vždy, sem tenhle článek se shrnutím za uplynulý měsíc přidávám pozdě.

PŘEČTENO ZA OBDOBÍ PROSINEC 14 - LEDEN 15
Vím, že za prosinec a leden jsem toho přečetla extrémně málo, ale prostě.. já ani nevím, proč jsem toho přečetla tak málo. Prostě každý někdy máme takový ten zásek.. Ale já myslím, že už jsem za ním a opět toho budu číst víc.

Delirium - Lauren Oliver
Chaos: Hlas nože - Patrick Ness
Máj - Karel Hynek Mácha

Přečteno 788 stránek


ZVEŘEJNĚNÉ RECENZE


KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY
Zaklínače jsem dostala od kamarádky k Vánocům a teď ho právě čtu a musím říct, že si určitě přečtu i další díly. Dále Pes Baskervillský, kniha, kterou si chci už dlouho přečíst a v lednu jsem ve městě objevila skvělý antikvariát, kde mají, jak starší knížky, tak i ty novější, za skvělé ceny. Pes Baskervillský stál třeba jen 55 Kč. A posledním úlovkem je knížka Hra o trůny, kterou jsem si objednala z bux.cz (+jsem si odtamtud objednala i Volání netvora, jelikož byl ve výprodeji, ale poslali mi to každé zvlášť, takže bych musela platit dvoje poštovné a to mi za to nestálo), ale z Hry o trůny jsem naprosto nadšená a těším se, až se k ní dostanu.
Zaklínač I.
Hra o trůny
Pes Baskervillský

Která z přečtených a zrecenzovaných knih měla nejhezčí obálku? Nejlepšího hl. hrdinu? Vše v celém článku...


Nejhezčí obálka


Nejméně hezká obálka


Oblíbený hl. hrdina
 
Todd ze série Chaos si mě naprosto získal, těším se, až si pořídím další díly.

Neoblíbený hl. hrdina
Asi hlavní hrdinové z Máje mi moc nesedly. Celkově se mi Máj moc nelíbil.

Nejlepší kniha měsíce
Tou je určitě Chaos: Hlas nože, skvělá kniha.

Nejhorší kniha měsíce
Tak tohle je vážně trapný seznam, nemám z čeho vybírat. Ale musím sem opět dát Máj.

Knižní únor sem snad zvládnu dát už včas.

Mohlo by tě zaujmout:

0 komentářů

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky