Bývalé vzhledy blogu na blog.cz

Déle, jak tři roky, jsem měla blog na blog.cz, ale nedávno jsem se přestěhovala na blogspot.cz - musím říct, že mi to tu zatím vážně vyhovuj...

Déle, jak tři roky, jsem měla blog na blog.cz, ale nedávno jsem se přestěhovala na blogspot.cz - musím říct, že mi to tu zatím vážně vyhovuje. Ale co se týče designů, tak to pro mě bylo jednodušší na blog.cz, tam jsem se je naučila jakž takž dělat, s html moc zkušeností nemám. Ale co je podstatou tohoto článku - takový flashback, jak to vypadalo na fantasy-maniak úplně na začátku, jak postupoval čas a jaký byl jeho poslední design na blog.cz.



2011

Z tohoto roku jsem si bohužel neukládala bývalé designy - přesněji řečeno, počítač, na kterém jsem je někde měla uložené, tak se předělával - všechno se smazalo.. Ale i přesto, jsou tu aspoň popisky, které byly v menu.
V té době jsem měla blog ještě společně s kamarádkou a rubriky jsme měly rozděleny do jednotlivých měsíců - jeden měsíc byl například měsíc lesa, potom měsíc temny apod.

2012

A je tu další rok, opět se zachovaly pouze popisky do menu. Tedy jen u toho prvního designu, pak už mám designy jakž takž poukládaný.

Říjen 2012

A první kompletní design je tu, ještě hodně amatérský :D :)

Prosinec 2012 - Leden 2013

Zimní design, v záhlaví obrázek, který vidíte níže a potom popisky - v té době jsem na tenhle deisgn byla celkem hrdá, no, teď se nad tím můžu jen pousmát :)

Říjen 2013 / Listopad 2013

Stáhlý design, který jsem na chvilku nastavila na tento blog, jo, v té době jsem se naučila nastavovat designy.

Listopad 2013

Můj první design, který jsem vytvořila v programu a rozřezala a nastavila. Potom ale přišla menší krize a já ohlásila konec blogu (ten naštěstí dlouho nevydržel). 

Únor 2014 - Březen 2014

Opět stažený design, tenhle jsem nastavila, když jsem se rozhodla, že blog zaměřím spíše na knížky.

Březen 2014 - Duben 2014

Období kdy jsem přešla na jednodušší designy - opět jen záhlaví + popisky.

Duben 2014 - Květen 2014


Květen 2014 - Červen 2014


Červenec 2014 - Listopad 2014

Tenhle design se mi na blogu opravdu líbil, je z doby, kdy jsem začala dělat více designy na blog.cz (více zde). Sice je hodně tmavý, ale mně se to líbí.

Listopad 2014 - Prosinec 2014

Vím, že tenhle design se mnoha lidem nelíbil, ale mně jo, proto jsem ho dala na blog. Byl to zase úplně jiný styl než u mě na blogu byli všichni zvyklí.

Prosinec 2014 - Únor 2015

Vánoční design, ten se mi na blogu opravdu líbil, zase jiný styl, ale byl pro mě na blogu takovým pohodlným.

Únor 2015 - Konec na blog.cz

Tenhle design je posledním na blog.cz a zároveň jsem ho tam i nechala - v úplně původním stavu, i menu. 


Tak který design se vám z těch na blog.cz zamlouvá nejvíce? Je nějaký, který podle vás mému blogu opravdu slušel? :)

http://fantasy-maniak.blog.cz/


Mohlo by tě zaujmout:

2 komentářů

  1. jj, nektere si pamatuji :-D
    a na blogu to bylo jednodusi, clovek totiz jen narezal obrazky a pak to poskladal v graficke administraci, kdezto v blogspotu je to narocnejsi... ale ja jsem spokojena na blogspotu i tak... sice mi nektere veci chybi, ale pro muj knizni blog je to idealni :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, ta grafická administrace mi strašně vyhovovala, ale no co - zvyknu si i tady, tady to zas vypadá víc webově a profesionálněji.. :)
      Ale jinak se mi na blogspotu líbí :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky