Recenze: Adult World

Čerstvá absolventka vysoké školy Amy (Emma Roberts) věří, že je předurčena být velkou básnířkou. Nicméně zjistí, že svět není příznivý pr...

Čerstvá absolventka vysoké školy Amy (Emma Roberts) věří, že je předurčena být velkou básnířkou. Nicméně zjistí, že svět není příznivý pro splnění velkých snů...

Režie: Scott Coffey
Hrají: Emma Roberts, Evan Peters, John Cusack a další

Amy právě dodělala střední školu a jejím největším snem je stát se slavnou básnířkou. Ale zatím se jí to moc nedaří a mezitím, co se věnuje poezii, si musí najít "normální" práci, kterou by si mohla vydělat. A náhodou narazí na volné místo prodavačky v jednom velmi zajímavém obchodě - sexshopu s názvem Adult World.
Během doby, kdy se Amy osamostatní a najde si i své vlastní bydlení, potká jejího oblíbeného básníka Rata Billingse a setká se s ním více než jednou.
Film sleduje život Amy, úspěchy a neúspěchy, kterými si projde, ale stále je to Amy, která se chvilkama chová jako nedospělá, jako teenagerka.

O tomto filmu už jsem před nějakou tou dobou slyšela a okamžitě jsem si ho musela přidat do svého seznamu filmů, které chci vidět. No a právě se tak nějak snažím odškrtávat si filmy z tohoto seznamu a nedávno přišla řada i na tento film - spíš jsem dostala chuť si ho konečně pustit.
Upřímně jsem moc nevěděla, co od tohoto snímku čekat, částečně mě na jeho zkouknutí nalákalo herecké obsazení - Emma Roberst a Evan Peters.
Každopádně se mi film líbil. Nebyl to film o teenagerech, kteří dosáhli všech svých snů, naopak, hlavní hrdinka na své cestě za snem dost zakopává. A přesně takový život je, vždycky ti přichystá nějaké překážky.
Je pravda, že po zkouknutí filmu jsem neměla zrovna dobrou náladu, spíš trochu depresivnější. Nevím, jestli to bylo tím dnem, nebo tím filmem, každopádně mi to až tak nevadilo, já vím, je to divné tohle psát, ale na každého někdy prostě padne tahle nálada (teda myslím, že každý má občas nějaké podobné dny) a mě to vyšlo tak, že jsem si tuhle svoji náladu vybrala po zkouknutí tohoto filmu.
Tahle recenze je dost zmatená, jelikož nevím, co přesně k tomuto filmu napsat. Rozhodně se mi líbil, rozhodně ho doporučuju a určitě jsem ho neviděla naposled.

+ Mám náladu teď číst poezii (a to poezii nečtu!). Ráda bych něco z pocitové poezie, lyriky, možná trochu depresivnější, pochmurnou, pokud máte někdo tip, tak sem s ním :)

Mohlo by tě zaujmout:

0 komentářů

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky