Portréty: Avril Lavigne, Taissa Farmiga, Kaya Scodelario

Ahojte, tento rok jsem začala celkem dost kreslit a to portréty. A když už mám i tady na blogu rubriku Moje tvorba, tak mě napadlo, proč se...

Ahojte, tento rok jsem začala celkem dost kreslit a to portréty. A když už mám i tady na blogu rubriku Moje tvorba, tak mě napadlo, proč sem nedat i ty kresby. Ale berte ohled na to, že jsem se tomu teprve teď začala nějak víc věnovat.. No a popravdě, je to nakreslené s pomocí mřížky, jelikož bez ní si na to ještě netroufám.
Budu ráda za každý názor a klidně mi do komentářů napište, koho dalšího bych mohla nakreslit.
Taky bych se chtěla zeptat, jestli by vám vyhovovaly články vždy s třemi portréty dohromady nebo mám přidávat každý zvlášť. Nakreslím vždy tak jeden za týden, takže to tu zase nechci moc zahltit. Nebo dva portréty v jednom článku? No, napište mi :)

Avril Lavigne

moje nejnovější kresba

Taissa Farmiga

na provizorním papíře :D předtím než jsem si koupila skicák

Kaya Scodelario

Kaya neboli Effy ze Skins



Vím, že ani ta kvalita fotek není nic moc, ale hold nemám žádný super foťák, ale příště se budu snažit alespoň ty dvě poslední kresby fotit pod lepším světlem :)

Taky jsem svoje kresby začala dávat na moji nově zalouženou fb stránku, tak budu ráda, když mě tam podpoříte (zde).

Mohlo by tě zaujmout:

0 komentářů

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky