Recenze: Lovkyně snů - Procitnutí (Lisa McMann)

Počet stran : 232 Nakladatelství : Fragment Rok vydání : 2011 (originál 2008) Překlad : Čeněk Matocha Série : Lovkyně snů Ob...

Nakladatelství: Fragment
Rok vydání: 2011 (originál 2008)
Překlad: Čeněk Matocha
Série: Lovkyně snů

Není to obálka, která by mě přímo nadchla, ale rozhodně mě na první pohled zaujala. Ale přesto je to takový průměr.

Děj:
Janie je sedmnáctiletá středoškolačka, která nevyrůstá zrovna ve skvělém prostředí. Je jedináček a vyrůstá s matkou, která se nedokáže postarat ani sama o sebe. Janie bydlí v té ,,špatné části města", a tak to ani ve škole nemá zrovna lehké. A ještě musí procházet tímhle - proti své vůli se propadá ostatním lidem do snů, nejhorší jsou samozřejmě noční můry, ale vidět nahé a erotické sny spolužáků taky není zrovna příjemné. Nejhorší je, že ji občas ti lidé ve snech požádají o pomoc, ale jak jim Janie může pomoct?

Hodnocení:
Ze začátku jsem si nemohla zvyknout na to, že je celá kniha psaná v er-formě. Příběh je psán hodně jednoduše, ale aspoň srozumitelně. Kniha má jenom pár rozsáhlých kapitol, které jsou rozdělený na jednotlivé časové úseky - jako jsou hodiny nebo dny. Nápad se sny se mi velmi líbí, ale autorka by potenciálu příběhu mohla využít daleko víc. Musím přiznat, že když si chcete odpočinout, tak sáhnutí po téhle knize je dobrý nápad. Lovkyně snů se mi líbila, ale řadím ji k průměrným knihám. Pokud si ji nepřečtete, o nic nepřijdete.

Kniha je skrz naskrz průměrná, ale za dobrý nápad pro příběh a to, že se mi kniha celkem líbila, jí dávám víc než 5 hvězdiček.

(Tohle je jen taková rychlá recenze na knihu čtenou v létě :))

Mohlo by tě zaujmout:

0 komentářů

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky