Knižní srpen - říjen 2014

Po opravdu dlouhé době další měsíční shrnutí, tentokrát rovnou za tři měsíce naráz. Ale přesto třeba těch přírůstků knižních moc nebude :...

Po opravdu dlouhé době další měsíční shrnutí, tentokrát rovnou za tři měsíce naráz. Ale přesto třeba těch přírůstků knižních moc nebude :/ Zato těch přečtených i zrecenzovaných knih bude docela dost - nebo přinejmenším aspoň akorát.

PŘEČTENO ZA OBDOBÍ SRPEN - ŘÍJEN
Z přečtených knih se mi nejvíce líbila kniha Ready Player One - v recenzi ode mě dokonce dostala plný počet hvězdiček. Ale třeba Silo a Měsíční kroniky mě taky velmi oslovily. No a hlavně jsem přečetla první pořádnou knížku v angličtině a to Harryho Pottera a jsem za to na sebe fakt hrdá..
Ready Player One - Ernest Cline
Deklarace smrti - Gemma Malley
Výkřik do tmy - Manuela Martini
Silo - Hugh Howey
Harry Potter and the Philosopher's Stone - J.K. Rowling
Cinder - Marissa Meyer
Divergence - Veronica Roth
Scarlet - Marissa Meyer

Dohromady přečteno 2896 stránek

ZVEŘEJNĚNÉ RECENZE

KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY
Já vím, přírůstků vůbec není moc, protože v červenci jsem si toho dost koupila a knížky si kupuju spíš tak nárazově, jednou za čas víc knížek naráz. Takže teď to není žádná sláva.

Koupené
Ano, jen jedna knížka - z Levných knih a 29 Kč, no neber to.. :D

Recenzní výtisky
Recenzních výtisků už bylo o trochu víc..

Jsi pravidelným čtenářem? Chceš se dozvídat novinky o blogu jako první?

Nejhezčí obálka

Dokonalá obálka, do které jsem se na první pohled zamilovala

Nejméně hezká obálka
Prostě tahle obálka se mi vůbec, ale vůbec nelíbí - ty barvy, to jak to působí uměle.. Knížka sice super, ale podle obálky bych si ji nevybrala.

Oblíbený hl. hrdina
Nejvíc ze všech hl. hrdinů jsem si asi oblíbila Juliette z knihy Silo - je taková správná a nechová se jak malá holka..

Neoblíbený hl. hrdina
Bylo těžké vybrat toho, koho jsem měla nejmíň ráda.. Všichni měli něco do sebe.. Ale kdybych si fakt musela vybrat tak bych zvolila Franzisku z knihy Výkřik do tmy.

Nejlepší kniha měsíce (v tomto případě 3 měsíců)

Určitě Ready Player One - něco takového jsem od té knihy vážně nečekala a opravdu mě dostala. Rozhodně ji doporučuju!

Nejhorší kniha měsíce

Opět, žádná kniha mi nepřipadala hrozná, ale mezi trochu slabší řadím Výkřik do tmy.

Tak tohle byl trochu delší knižní měsíc (trojměsíc), ale snad nevadí :) Budu se snažit připad příští měsíc pěkně načas, abych je pak nemusela takhle spojovat :)

Mohlo by tě zaujmout:

0 komentářů

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky