3 roky s Fantasy Maniakem!

ZAČÁTKY BLOGU Tento blog jsem zakládala s kamarádkou Máry přesně  před 3 lety . Původně byl tento blog zaměřený jen na fantasy - to jde...

Tento blog jsem zakládala s kamarádkou Máry přesně před 3 lety. Původně byl tento blog zaměřený jen na fantasy - to jde snadno poznat podle názvu :) Mohli jste zde najít všechno okolo fantasy.. Ale pak i to se trochu zvrtlo a bylo tu trochu módy, trochu random článků - trochu o ničem nebo plných blbostí.. Zkrátka chvilku to byl i takový ten blog o ničem - bez nějakého bližšího zaměření..

V listopadu 2013 jsem na blog přidala článek s tím, že končím, ale o měsíc později, tedy v prosinci, jsem zase napsala, že konec byla blbost - a to fakt byla, protože rozloučit se s blogem, který máte tak dlouho, není vůbec snadné. A na začátku roku 2014 jsem pomalu začala měnit zaměření blogu - hlavně na ty knihy, ale pořád tu zůstaly články o filmech a hudbě. Zkrátka knížky, filmy a hudba jsou to, o čem mě blogovat nejvíc baví, takže stále zůstávám u těchle tří témat..

Nadále chci blog zaměřovat především na ty knihy, ale dále se tu budou objevovat takové filmové recenze a nějaké ty hudební tipy. Také plánuji nový design blogu a s tím přijdou také nové typy článků a tak podobně. Nový design, ale plánuji asi až na zimu - nevím, kdy ho stihnu udělat a navíc ho chci fakt udělat podle svých představ, takže mi to asi zabere nějaký ten čas. A co se týče těch změn ohledně článků - asi úplně vynechám knižní meme, protože už v tom moc nevidím smysl a kvůli nim potom nejsou vidět články, u kterých bych byla ráda, abyste si je přečetli. Nadále budu přidávat nejvíce knižní a filmové recenze. Chci přidat rubriku seriály, kde bych jednotlivé seriály tak trochu recenzovala - samozřejmě jenom ty seriály, které jsem už celé viděla nebo u některých to jde udělat po sériích, takže můžete čekat různé seriálové tipy a hodnocení. Dále se budu snažit vytvářet různé žebříčky knih a filmů - takže můžete čekat nějaké moje tipy. Mám toho připraveného ještě více, ale nechci hned všechno překvapit, takže si počkejte :)

Celkem návštěv: 12 876
Počet článků na blogu: 227
(nedávno jsem články promazávala, takže se nedivte)
Nejkomentovanější články:

(nějaké ti tipy na články na závěr ;))


Moc Vám děkuji, že jste na můj blog zavítali a doufám, že tu nejste naposled :)
Snad příští rok budu moct opět napsat článek k dalším blogovým narozkám

Mohlo by tě zaujmout:

0 komentářů

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky