2015 Reading Challenge

Na tuto výzvu jsem narazila na internetu a dost mě zaujala, proto jsem se rozhodla se do ní zapojit :)  Pravidlo je jediné  (nevím, jestli h...

Na tuto výzvu jsem narazila na internetu a dost mě zaujala, proto jsem se rozhodla se do ní zapojit :) Pravidlo je jediné (nevím, jestli ho všichni v téhle výzvě dodržují, ale já bych ho ráda dodržela) a to, že za každou knihu si můžete odškrtnout pouze za jeden úkol, nemůžete třeba jednu knihu napsat k více úkolům. Nejsem si jistá, zda tolik knih vůbec přečtu, ale aspoň se o to pokusím a doufám, že si budu moct odškrtnout, co nejvíce úkolů. Samozřejmě tento článek budu aktualizovat a jakmile něco splním, tak to nezapomenu zaznamenat do samotného obrázku :) Budu ráda, když se zapojí i někdo další.. Dejte vědět do komentářů, zda se chcete zúčastnit této výzvy, ráda se sem tam mrknu, jak si vedete :)



+ ikonka, kterou jsem si dala do menu - samozřejmě ji také můžete použít :)

A tady už je, jak si vedu já :)

Poslední aktualizace: 6.4.2015


Mohlo by tě zaujmout:

0 komentářů

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky