Seriálový tip #01

Po filmovém a knižním tipu nastává konečně čas i na tip seriálový. Také začnu tím top. Začnu seriálem Jak jsem poznal vaši matku (How I M...

Po filmovém a knižním tipu nastává konečně čas i na tip seriálový. Také začnu tím top.
Začnu seriálem Jak jsem poznal vaši matku (How I Met You Mother/HIMYM), jelikož ten se stal mým velmi oblíbeným. Seriál sleduje osudy pěti hlavních hrdinů, přátel - Teda, Lily, Marshalla, Robin a Barneyho. Tito přátelé chodí do své oblíbené hospody, řeší vztahy i mnohé jiné, ale hlavně je tu Ted, který chce najít svoji budoucí manželku. Vlastně seriál je vyprávěný tím stylem, že tento příběh vypráví Ted dětem.
Já osobně jsem začala na tento seriál koukat tak, že když v telce nějaký ten díl zrovna běžel, tak jsem ho zhlédla, ale potom jsem si řekla, že se nějak podívám pěkně popořadě a navíc v angličtině s titulkami.
Musím uznat, že jak mnoho lidí říká, tak i já souhlasím s tím, že první řady seriálu jsou nejlepší, ale líbí se mi všechny řady, protože každá má, co nabídnout. Je to seriál, u kterého se vždy pobavíte a uvolníte.
Já ho doporučuji všemi pěti, pro mě je to už taková klasika :)

Máte rádi tento seriál? Viděli jste ho celý? :)


Mohlo by tě zaujmout:

12 komentářů

  1. Jeden k mých nejoblíbenějších. :) Ale poslední díl mě naštval. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, je pravda, že poslední díl mě úplně nenadchnul, ale ani nenaštval.. :)

      Vymazat
  2. Mam ho komplet shlednuty a je super, ale zas treba na klasiku jako Pratele urco nema a tez me nastval posledni dil :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Přátele ještě dojde :D Mě baví oba seriály :)

      Vymazat
  3. Rozhodně se jedná o úžasný seriál, který dokonce může pomoci při maturitě, pokud jako letos dostanete téma slohové práce jak jsem poznal vaši matku :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dostat takovéhle téma, tak jsem asi za vodou :)

      Vymazat
  4. Tenhle seriál je super a musím souhlasit s Katkou! Všichni letošní maturanti ho milovali ještě více :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tomhle ohledu asi závidím letošním maturantům :)

      Vymazat
  5. Akorát jsem začla koukat, že si to zkouknu celé :) je fajnový !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to ještě někdy určitě zkouknu celé zase znovu.. Momentálně koukám na Přátelé odznova, tak třeba potom :)

      Vymazat
  6. Pro mě fajn seriál, ale jak ho pořád dávají na prima love, ještě 2x denně a stále dokola, tak už ho mám docela okoukaný..:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na telku nedívám, seriály si stahuju, takže se něj koukám jen když mám chuť :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky