Knižní TAG/ The Ultimate Book TAG

Ahojte, tento týden jsem pryč, konkrétně v Praze, jelikož mám jarní prázdniny, ale aspoň tento článek jsem si pro vás předpřipravila. Snad ...

Ahojte, tento týden jsem pryč, konkrétně v Praze, jelikož mám jarní prázdniny, ale aspoň tento článek jsem si pro vás předpřipravila. Snad se bude líbit, jedná se jen o takový TAG, na který jsem narazila zde a líbil se mi natolik, že jsem ho chtěla taky udělat. Když tak budu ráda, když mi napíšete, jestli vás baví číst si různé TAGy - mohla bych jednou za čas na blog nějaký přidat. A pokud se vám TAG líbil, tak budu ráda, když v něm budete pokračovat :)


  • Bývá ti špatně při čtení v autě? Když si čtu déle, tak ano, ale i tak si v autobuse či jinde čtu alespoň po chvilkách s pauzami :)
  • Který autor má podle tebe jedinečný styl psaní a proč? Myslím, že každý autor má svůj jedinečný styl psaní, ale jako mezi autory s opravdu výjimečným stylem psaním, řadím např. E.A. Poea (ta atmosféra jeho povídek) a J.R.R. Tolkiena (zkrátka, jak dokázal popsat svět Středozemě a ty jeho popisy + básně).
  • Harry Potter nebo Stmívání? Rozhodně Harry Potter, to už jsem četla tolikrát a stále mě to neomrzelo. Stmívání jsem taky četla (až na poslední díl, ten mě pak už nebavil), ale bavilo mě to spíš v době, kdy knížky nově vycházely, když jsem byla mladší.
  • Nosíš s sebou nějakou tašku nebo kabelku na knihy? Jestli ano, co v ní je (kromě knih)? Nemyslím si, že by někdo speciálně nosil nějakou extra tašku na knihy, prostě do jakékoliv tašky, kterou mám zrovna s sebou si dám knihu pro případ, že by se nějaká ta chvilka na čtení našla.
  • Čicháš ke knihám? Sice jsem dost velká milovnice knih, ale tohle nedělám, asi si jsem jediná, ale co už.
  • Která knížka se ti líbila, když jsi ji četla, ale později jsi zjistila, že to není zrovna "kvalitní psaní"? Možná Přebyteční, na základce jsem tu knihu opravdu milovala, nedala jsem na ni dopustit. A pořád ji beru jako pro mě zásadní knihu, ale asi hlavně proto, že jsem ji četla právě jako mladší.
  • Píšeš? Vidíš sebe samu v budoucnu jako spisovatelku? Psala jsem povídky, ale teď jsem to hodně dlouhou dobu zanedbávala. Musím si na to najít čas, ale mým snem je koupit si psací stroj (nějaký starší) a psát na něm, myslím, že na psaní prostě potřebuju tu správnou autmosféru.
  • Kdy jsi začala číst? Jakmile jsem se to naučila :D Vlastně odmala jsem s taťkou chodila do knihovny a tam jsem si vždycky půjčila velkou hromadu knížek :D
  • Byl tvůj oblíbený předmět ve škole Český jazyk a literatura? Nee, ale bylo to hlavně kvůli učitelům. Baví mě psát, číst a tak, ale preferuji, když si sama můžu vybrat žánr, autora apod. Ale i tak uznávám, že o některých autorech bychom toho měli znát víc, i když mě mrzí, že ve škole bereme strašně moc českých autorů, kteří ani nejsou AŽ tak významní, ale těch zahraničních je podstatně méně.
  • Kdybys dostala knihu, kterou jsi četla a nelíbila se ti, co bys dělala? Záleželo by, od koho bych ji dostala. Třeba babičce bych určitě neřekla, že se mi ta knížka nelíbila. Ale kámošce a mamce bych to asi řekla, i když bych samozřejmě taky poděkovala a jen bych to okrajem zmínila.
  • Která méně známá série se podobá Harrymu Potterovi nebo Hunger games? Neznám žádnou sérii podobnou Harry Potterovi, jsem ráda, že se po něm nezvedla vlna plná knížek o kouzelnících. Zato knížek podobných Hunger Games by se asi našlo víc, jelikož dystopií poslední dobou vyšlo opravdu hodně, ale nevím, kterou sérii bych měla jmenovat.
  • Upíři nebo víly? Upíři! Třeba Dracula je skvělý, tu knížku (originál od Brama Stokera) doporučuju všem, četla jsem ji několikrát a stejně plánuju zase další re-reading.
  • Vlkodlaci nebo duchové? Vlkodlaci! Miluju ta stvoření, navíc jelikož jsou vzdálení příbuzní vlků, tak je jasné, že volím je, jelikož vlky mám opravdu ráda, krásná zvířata.
  • Milostný trojúhelník nebo zakázaná láska? Obojí má něco do sebe, záleží na tom, jak to autor pojme. Hlavně aby to nebyl příběh samý klišé a přiblblých scén.
  • Romantická kniha nebo akční kniha s několika romantickými scénami? Asi to druhé, nemám ráda přímo romantické knížky, preferuji akci :)
A jak byste odpověděli vy? Měli bychom některé odpovědi společné?

Mohlo by tě zaujmout:

0 komentářů

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky