Filmy, které jsem viděla za rok 2014

Stejně jako minulý rok ( zde ) jsem si zapisovala filmy, které jsem během roku viděla a tady vám je přináším. Tyto filmy můžete brát jako t...

Stejně jako minulý rok (zde) jsem si zapisovala filmy, které jsem během roku viděla a tady vám je přináším. Tyto filmy můžete brát jako takovou inspiraci, i když zde neuvádím, jestli se mi dané filmy líbily nebo ne, ale u filmů, které jsem zrecenzovala máte odkaz, a pokud vás zajímá můj názor na některý z těchto filmů, tak mi klidně napište do komentářů a já vám odpovím :)

viděla jsem poprvé / viděla jsem už poněkolikáte / viděla jsem v kině

  • Banzaj
  • Láska je láska (český film)
  • Smrt černého krále
  • Oběti: Přepadení
  • Nenávist
  • Harry Potter a Kámen mudrců
  • Harry Potter a Tajemná komnata
  • Prava blondinka
  • Harry Potter a Vězeň z Azkabanu
  • Harry Potter a Ohnivý pohár
  • Ten, kdo stojí v koutě
  • Velký táta
  • Julie a Julia
  • 12 let v řetězech
  • Shrek
  • Captain America: Winter Soldier 
  • Rozpuštěný a vypuštěný
  • Cesta do lesa
  • X-Men: First Class
  • Perfect Days: I ženy mají své dny
  • X-Men: Days of Future Past
  • Nezapomenutelné prázdniny
  • Klikař Charlie
  • 21 Jump Street
  • Let's Dance
  • Žena v černém
  • We're The Millers
  • Díra u Hanušovic
  • Sherlock Holmes: A Game of Shadows
  • Švadlenka
  • Za plotom
  • Lovecká sezóna 2
  • The Hunger Games
  • Horns
  • The Maze Runner 
  • The Hunger Games: Catching Fire
  • Simpsonovi ve filmu
  • Pařba ve Vegas
  • Vlk
  • Společnost mrtvých básníků
  • Anděl páně
  • Frozen
  • Notting Hill
  • Grinch

A co za filmy jste minulý rok viděli vy? A je nějaký film, který jste si opravdu zamilovali a nedáte na něj dopustit?


Mohlo by tě zaujmout:

0 komentářů

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky