Fantasy Maniak na blogspotu

Včera v noci a ještě dnes jsem stěhovala blog z blog.cz na blogspot. Upřímně, už mě to tam nevyhovovalo, nejvíc mi asi vadilo, že nemám přeh...

Včera v noci a ještě dnes jsem stěhovala blog z blog.cz na blogspot. Upřímně, už mě to tam nevyhovovalo, nejvíc mi asi vadilo, že nemám přehled v tom, kdo čte můj blog (když tak v menu máte pravidelné čtenáře ;) :D). Dále jsem taky ráda, že blogspot má štítky. No nic, sami asi víte, jaké jsou výhody a nevýhody těchto domén.
Každopádně vítejte na fantasy-maniak.blogspot.cz, doufám, že i nadále budete číst tento a že vás to tu bude bavit.
S designy na bloggeru nemám moc zkušenosti, ale stáhla jsem si šablonu a trochu ji upravila - no, html znám jenom ze školy, takže to bylo formou pokus/omyl, ale myslím, že nakonec se podařilo. Jak se vám líbí design?

Jinak musím taky oznámit jednu změnu - ruším spřátelené blogy, to už jsem měla v plánu dlouho, ale řekla jsem si, že to udělám naráz s tím přechodem sem. Na blogy, s kterými jsem byla spřátelená sem tam zavítám i tak, ale nechci to mít jako povinnost - upřímně mi ty affs už přijdou trochu hloupé.

Obsah blogu bude podobný jako na blog.cz, to se nemění - zkrátka pořád knihy, filmy, hudba a něco navíc. A dám vám ještě menší spoiler - můžete se těšit na recenzi knihy Hra o trůny a filmu Submarine.

Tak tohle je snad všechno, moc mi nejdou takovéto články, takže za to se omlouvám :) 

Mohlo by tě zaujmout:

3 komentářů

  1. Ahojky,
    doufám, že se ti na blogspotu bude líbit :)
    A s těmi Affs,... chápu tě, je to tvoje rozhodnutí, já jsem si tě aspoň přidala v Pravidelných čtenářích :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Já jsem si tě přidala taky v pravidelných čtenářích, jak jsem napsala - na blogy mých bývalých affs občas pořád zavítám, ale podle nálady :)

      Vymazat
  2. Hodně štěstí :) Já mám blogspot taky radši, přijde mi to jako mnohem praktičtější platforma než blog.cz.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky