Hudební novinky: ŘÍJEN + LISTOPAD 2014

Ano, čtete správně, tohle jsou hudební novinky ještě za podzim minulého roku. Měla jsem zapsaných pár písniček za tohle období a chtěla j...

Ano, čtete správně, tohle jsou hudební novinky ještě za podzim minulého roku. Měla jsem zapsaných pár písniček za tohle období a chtěla jsem je dát do tématických hud. novinek - možná jste si všimly, že jsem se doteď snažila řadit písničky podobného žánru do jednoho článku, ale rozhodla jsem se, že každý měsíc vyjdou novinky za daný měsíc, ještě nevím, jestli dám do článku vždy všechny novinky nebo jen nějaký výběr, ještě uvidím :) Ale ještě můžete čekat, že na blog dodám hudební novinky za prosinec minulého roku a také za leden tohoto roku. A únorové novinky už by měly vyjet normálně, takže hned zkraje března.
A teď už konečně k novinkám v tomto článku.


Písnička Wrapped Up pochází ze 4. alba Ollyho Murse, na této nahrávce se objevil také rapper Travie McCoy.

Against The Current (ATG) je pop rocková kapela pocházející z New Yorku. Tvoří ji 3 členové - zpěvačka Chrissy Costanza, kytarista Dan Gow a bubeník Will Ferri. Na jejím youtube chanellu (zde) můžete najít mnoho písní jejich vlastní tvorby, ale mimo to i spoustu coverů. Tuhle kapelu mám fakt ráda a doporučuji si něco od nich poslechnout.

Kdo by někdy neslyšel o Seleně Gomez. Píseň The Heart Wants What It Wants pochází z jejího, zatím poslední ho alba, For You. Musím říct, že písnička je velmi hezká, pár písniček od ní můžu a tahle patří mezi ně.

Tuhle píseň napsal Mark Ronson, což je hlavně producent, a k ní si přizval Bruno Marse. Písnička si vedla velmi dobře také v různých žebříčcích. Musím říct, že je to super pohodová písnička, navíc s Bruno Marsem - skvělým zpěvákem.

Další novinky:

Znáte tyto písničky? A která z nich se vám nejvíce líbí? :)

Mohlo by tě zaujmout:

0 komentářů

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky