TOP 10 SONGS: February 2015

Ahojte, už delší dobu jsem chtěla rozjet novou rubriku, nový typ článků, které by vycházely pravidelně. Nakonec jsem nevytvořila novou rubri...

Ahojte, už delší dobu jsem chtěla rozjet novou rubriku, nový typ článků, které by vycházely pravidelně. Nakonec jsem nevytvořila novou rubriku, ale rozhodla jsem se, že to budu dávat do playlistů, jelikož vlatně o playlisty jde - ke každému měsíci najdete na mém YT chanellu playlist s top 10 písničkama za minulý měsíc (přičemž se nebude jednat o novinky, možná někdy, prostě se bude jednat o písničky, na kterých jsem daný měsíc nejvíc ujížděla). Takže jestli chcete vědět o mých playlistech, co nejdřív, tak šup na můj youtube - zde.

Ale už dost okecávání - hurá do písniček za únor (já vím, opožděně, nevěděla jsem, jestli tenhle typ článků vážně rozjedu nebo ne), takže snad to nevadí. A doufám, že si poslechnete i ty písničky, které neznáte, třeba vás některé osloví a zalíbí se vám.


O písničkách:
Crazy - tuhle písničku zbožňuju i v originále, ale teď jsem navíc objevila tenhle cover a remix dohromady a tahle verze se mi taky hrozně zalíbila
Couch Potato - skupinu Jakubi jsem předtím neznala a náhodou jsem na YT narazila na tuhle písničku, je úžasná, vždycky mě dokáže nabít pozitivní energií
Sweater Weather - o téhle písničce jsem už hodněkrát slyšela, i o samotné skupině, ale slyšela jsem ji jen párkrát, ale teď jsem si ji stáhla i do mobilu a poslouchala ji opravdu hodně, mám ji dost naposlouchanou za poslední dobu
Big Eyes - písnička ke stejnojmennému filmu od Tima Burtona, od Lany Del Rey, k filmu nazpívala ještě píseň I Can Fly a obě se mi moc líbí, Lanu poslouchám často
Rumour - a v únoru jsem také objevila skvělou zpěvačku Chlöe Howl, o které jsem předtím neslyšela, ale její hlas a písničky se mi opravdu líbí, zvlášť písnička Rumour
Out of the Black - v únoru jsem také objevila kapelu Royal Blood (ještě předtím než vyhráli cenu za nejlepší britskou kapelu, ani jsem nevěděla, že jsou nominovaní), ale Royal Blood se řadí mezi mé nejoblíbenější kapely vůbec, jejich tvorba je skvělá, opravdu
Závist - tahle písnička od Ty Nikdy je klasika, ale v únoru jsem na tuhle písničku měla opravdu hodně čato náladu, vlastně ji ještě teď poslouchám skoro každý den
Bad Reputation - vlastně se jedná pouze o cover od Avril Lavigne, ale v jejím podání mám tuhle písničku nejradši, trochu starší cover, ale nemůžu se ho nabažit, navíc na Avril jsem dříve dost ulítávala
Otherside - před nějakou dobou jsem taky dost začala poslouchal Red Hot Chilli Peppers a tohle je jedná z mých nejoblíbenějších písní od nich
No Diggity - písničku v originále jsem moc nevyhledávala, ale tenhle remix z coveru od Eda a Passengera je skvělý

Tak která písnička vás zaujala nejvíce? Znáte všechny z těchto písniček nebo jste některou slyšeli poprvé?

Mohlo by tě zaujmout:

0 komentářů

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky