Seriály, které sleduji

Ráda se dívám na seriály, některé jsem dokonce už dokoukala a mnoho jich mám rozkoukaných, problém je trošku v tom, že občas zapomenu, u kt...

Ráda se dívám na seriály, některé jsem dokonce už dokoukala a mnoho jich mám rozkoukaných, problém je trošku v tom, že občas zapomenu, u kterého dílu jsem zrovna skončila - i z tohoto důvodu píšu tento článek. Bude se jednat o aktualizovaný seznam seriálů, které sleduji, které jsem zkusila sledovat nebo které jsem už dokoukala. Možná tu pochytíte trochu inspirace nebo mi naopak do komentářů můžete napsat seriály, které vy máte rádi a tak podobně.

Seriály, které sleduji příležitostně a vůbec netuším, které díly jsem už viděla, a které ne (u těchto seriálů plánuju, že dám nějaký maraton, abych viděla opravdu všechny díly)
- Simpsonovi
- Sex ve městě
- Jmenuju se Earl
- Gilmorova děvčata
- Přátelé
- Dva a půl chlapa

Seriály, které právě sleduju - aneb průběžně se dívám na další a další díly, u některých seriálů dokonce čekám na ty premiérové
- Pretty Little Liars - 6x04
- American Horror Story - 2x1 , 4x13 (kompletní jsem viděla první a čtvrtou řadu, další musím teprve dokoukat)
- Game of Thrones - 5x10
- Skins - 7x03
- Futurama - 2x10
- Friends - 1x07
- Misfits - 3x03

Seriály, které jsem už dokoukala
- How I Met Your Mother
- Everwood
- Vyprávěj

Seriály, které jsem chvilku sledovala, ale přestaly mě bavit
- Ravenswood - 1x05
- Once Upon a Time in Wonderland - 1x03
- Teen Wolf - 1x01
- The Vampire Diaries - 1x09

Seriály, které chci začít sledovat
- Pokémon (resp. si tento seriál osvěžit, ale nevím, jestli dám všechny díly, jelikož je jich fakt hodně)

Poslední aktualizace: 1.5.2015

Mohlo by tě zaujmout:

12 komentářů

  1. Wow, divím se, že to ještě všechno stíháš. 'Já jsaem si zatím prošla sledováním PLL, HIMYM, Simpsonových, Pokemonů a Futurami :) Jinak mám ráda ještě Walking dead ....
    Seriály jakou jsou Přátelé nebo Dva a půl chlapa mě moc nebaví :/
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, stíhám.. Jak kdy :D Spíš si sem tam něco pustím, na co mám zrovna náladu.. I když je pravda, že některé seriály sleduju celkem pravidelně :) O Walking Dead jsem hodně slyšela, ale zatím jsem se neodhodlala se na tento seriál podívat.. Jinak na Přátelé nedám dopustit a Dva a půl chlapa to je spíš takové, když to zrovna dávají v televizi a já se nudím :D

      Vymazat
  2. Sledujem len Hru o trony ale chcem si znova pozrieť od začiatku Walking Dead,Chirurgovia a prave včera som pozerala posledný deil Dva a pol chlapa ale skončilo to veľmi divne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já poslední díl Dva a půl chlapa neviděla a asi se tam ani nedostanu, dívám se na to jen občas v telce.. A zas to Walking Dead - na to se poslední dobou dívá, čím dám víc lidí..

      Vymazat
  3. To já na seriály nemám moc čas :D A většinou nevydržím třeba u jednoho, abych dokoukala všechny série a díly.
    Ale dost z výše jmenovaných jsem aspon někdy viděla třeba v televizi, respektive díl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já zas jo, když mě nějak seriál fakt baví, tak jsem schopná se na to dívat pořád - klidně maraton, tak jsem to měla u HIMYM, protože jsem prvně viděla jen občas nějaký ten díl v telce, ale pak jsem se konečně koukla na všechny díly pěkně popořadě :)
      Ale taky mám spoustu seriálů, u kterých jsem taky viděla jen nějaký ten díl v telce.. :)

      Vymazat
  4. Ravenswood byl super, nechápu, proč to zrušili :( Na PLL jsem se koukala, ale to mně moc nebavilo. Úplně stejné seriály si taky občas pustím, ale to jsou takové ty které nemusíš sledovat pravidelně, protože ti tam nic neuteče :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc Ravenswood nebavil, ani jsem nedokoukala všechny díly, které natočili.. A PLL - ze začátku jsem do toho byla fakt zažraná, ale poslední dobou mě to přestává bavit.. Ale asi to dokoukám - chci vědět, kdo je -A :D

      Vymazat
  5. Koukám, že máš podobný vkus. :) Jinak doporučuju spíš seriál Once Upon a Time, ten je lepší, než ten spin-off. A Upíří deníky se rozjedou až pak ve druhé sérii. .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě jsem viděla některé díly z třetí řady Upířích deníků a ty mě hlavně na seriál nalákaly, ale teď už nemám chuť se na něj dívat - je to moc dlouhý :D :)
      A Once Upon A Time mě popravdě moc neláká, ani nevím.. Možná zkusím zkouknout aspoň pilotní díl, ale teď stejně nemám čas na další seriály :)

      Vymazat
  6. Miluji serialy, vzaly mi pulku zivota :D Pratele sleduji stale dokola, stejne tak mam rada Gilmorky, Dva a pul chlapa, Krok za krokem atd. Jinak serialy v telce nestiham, takze stahuji a koukam dil za dilem. Momentalne mam rozkoukano Prolhane krasky, Hra o truny, Posel ztracenych dusi, Nebezpecna identita, Mesto zen, Once upon a time.. AHS me moc nechytlo, kombinace sexu a krve nemusim, takze u druhe serie jsem se sekla. Naprosto ale zboznuji Zivi mrtvi.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Krok za krokem jsem úplně zapomněla :o I když asi to neberu jako až takovou klasiku, i když je to taky naprosto suprovej seriál :) O The Walking Dead jsem toho už spoustu slyšela, takže možná se zkusím časem kouknout na nějaký ten díl.. Ale spoustu seriálů, co jsi napsala vůbec neznám, takže si je jdu asi aspoň vygooglit - ať vím, o co jde :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky