Knihy, které jsem přečetla za rok 2014

Stejně jako minulý rok jsem se rozhodla zveřejnit seznam knih, které jsem za uplynulý rok přečetla, v samostatném článku. Takže tady to je ...

Stejně jako minulý rok jsem se rozhodla zveřejnit seznam knih, které jsem za uplynulý rok přečetla, v samostatném článku. Takže tady to je a budu ráda za každý komentář - třeba jestli jste četli něco z tohoto seznamu nebo budu ráda, když mi doporučíte nějakou knížku, která si vás minulý rok získala :)

Knihy, které opravdu doporučuji, jsou zvýrazněny. Pokud se jedná o sérii, která se mi líbila, tak je zvýrazněn pouze název 1. dílu :)

  • Osudy dobrého vojáka Švejka za světové války - 1. díl (Jaroslav Hašek)
  • Škola noci 10 - Skrytá (Kristin Cast, Phyllis C. Cast)
  • Lenobiin slib (Kristin Cast, Phyllis C. Cast) 
  • Na větrné hůrce (Emily Brontë)
  • Podivuhodný příběh Henryho Sugara a jiné povídky (Roald Dahl)
  • Mrazení (Maggie Stiefvater) 
  • Roztomilé malé lhářky - Nevinné (Sara Shepard)
  • Váhání (Maggie Stiefvater)
  • Captain America #1 - Zimní voják (Ed Brubaker, Steve Epting) 
  • Captain America #2 (Ed Brubaker, Steve Epting)
  • Captain America #3 - Smrt (Ed Brubaker, Steve Epting)
  • Počátek (Jessica Khoury)
  • Loď mezi hvězdami (Beth Revis) 
  • Ve znamení Štíra (Maggie Stiefvater) 
  • Hon (Andrew Fukuda) 
  • Médeia (Eurípidés) 
  • Splynutí (Maggie Stiefvater)
  • Milion sluncí (Beth Revis)
  • Všechny barvy Země (Beth Revis)
  • Hunger Games - Aréna smrti (Suzanne Collins) 
  • Narozen o půlnoci (Lucie Fidlerová)
  • Volání netvora (Patrick Ness)
  • Frankenstein (krátká verze v AJ)
  • Hunger Games - Vražedná pomsta (Suzanne Collins) 
  • Ptačí zpěv (Meagan Spooner) 
  • V podsvětí (Meagan Spooner) 
  • Hunger Games - Sílá vzdoru (Suzanne Collins)
  • Bleach #1 (Tite Kubo)
  • Hvězdy nám nepřály (John Green)
  • Bleach #2 (Tite Kubo)
  • Lovkyně snů - Procitnutí (Lisa McMann)
  • Ready Player One (Ernest Cline)
  • Deklarace smrti (Gemma Malley)
  • Výkřik do tmy (Manuela Martini) 
  • Silo (Hugh Howey) recenze
  • Harry and The Philosopher's Stone (J.K. Rowling) 
  • Cinder (Marissa Meyer)
  • Divergence (Veronica Roth)
  • Labyrint: Útěk (James Dashner) 
  • Scarlet (Marissa Meyer) 
  • Kořist (Andrew Fukuda)
  • Běh o život (Stephen King) 
  • Kytice (K.J. Erben)
  • Delirium (Lauren Oliver)
  • Chaos - Hlas nože (Patrick Ness) 
  • Máj (K.H. Mácha)

  • dohromady 46 knih



V roce 2014 jsem se zúčastnila 2 celoročních výzev:

Cíl: 30 knih
Posunutý cíl: 40 knih
Oba dva splněny!

Tato výzva se skládala ze spousty výzev v sobě..
Splnila jsem 5/10 kategorií, ale vzhledem k náročnosti si myslím, že jsem si vedla dobře

A jaké zajímavé knihy jste za tento rok přečetli vy? Je nějaká knihy, která vás fakt dostala a naopak kniha, z které jsem byli opravdu zklamaní? A oc výzvy? Zúčastnili jste se nějakých? Jak jste dopadli? :)

Mohlo by tě zaujmout:

0 komentářů

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky