Hudební novinky: KVĚTEN 2015

Zde je výběr pár písniček, které dle mě stojí za poslech. Ke každé jsem něco nepsala, buď doporučení na další písničky, nebo jak dlouho ...


Zde je výběr pár písniček, které dle mě stojí za poslech. Ke každé jsem něco nepsala, buď doporučení na další písničky, nebo jak dlouho já znám ty kapely apod. Snad někoho bude bavit číst i toto, jelikož bych hrozně ráda přivedla někoho k novým interpretům, protože já velmi ráda objevuju nové interprety a tento měsíc se mi jich povedlo objevit hned několik.
Jinak po tomto výběru následuje výčet všech novinek rozdělený do několika kategorií.

Game of Thrones: The Musical - Jako první tu musím rozebrat videa, která natočili herci z Game of Thrones společně s  Coldplay. Všechna tato videa najdete vypsaná o trochu níže. Já mám nejradši scénku Ramsay X Theon, dále Rastafarian Targaryen, potom když Jon (Kit) zpívá Ygritte,.. Všechna videa stojí za zhlédnutí :)
Hilary Duff - Sparks - Minulý rok se Hilary Duff vrátila zpět ke své kariéře zpěvačky, a i když se mi ty předchozí písničky od ní moc nelíbí, tak tahle ano. Nejsem z ní na větvi, text vám moc nedá, ale je to hezká oddechová písnička, tak na léto si ji rozhodně dokážu představit. (Ono už vlastně léto skoro je :o)
IF - To Nejsem Já - Novinka vydaná pod labelem TyNikdy. Ten beat je ohromnej a fakt stojí za to. Co se týče textu, tak v tomhle ohledu mám oblíbenější interprety, ale i tenhle je dost dobrej.
Joey Graceffa - Don't Wait - Joey Graceffa je známý americký youtuber, možná ho někteří z vás sledují. Já jeho videa sleduji, a tak mě neminula ani tato písnička. Tato písnička vlastně není jenom písnička, ale také je ho coming out video, tedy oznámení ohledně jeho orientace a tohle je to nejlepší způsob, jak vydat coming out video, které jsem viděla. Vlastně i samotná písnička mě zaujala a líbí se mi.
Juliet Simms - End Of The World - O Juliet jsem poprvé slyšela až díky této písničce a to díky tomu, že v klipu hraje Andy Biersack (Black Veil Brides). Mimochodem spolu chodí. Ale každopádně se mi písnička dost, vlastně i klip, a jsem ráda, že jsem se o této zpěvačce dozvěděla.
Loïc Nottet - Rhythm Inside - Tento Belgičan se zúčastnil soutěže Eurovision, já osobně jsem se dívala jen na kousek této soutěže - většinou tam byly hodně kýčovité songy, ale mamka mě upozornila na tuto písničku a musím říct, že je vážně super. A také klip k této písničce se mi velmi líbí - vlastně existují dvě verze, tady máte odkaz na dance version, ale je i druhá verze, osobně se mi více líbí ta dance. Každopádně je to skvělý zpěvák i tanečník.
Marilyn Manson - The Mephistopheles Of Los Angeles - Poslední dobou přicházím na chuť Marilyn Mansona a jeho hlas je rozhodně úžasný. A tohle je jeho nejnovější singl.
Mark Ronson - Feel Right ft. Mystikal - Mark Ronson přichází opět s novou písní, ke které si tentokrát pžizval Mystikal. Rozhodně se na tuto písničku podívejte s klipem - je epický!
Martin HARICH - Dance 'n' Roll - Novinka od Martina Haricha, ne, že bychom jeho písničky přímo vyhledávala, ale ráda si vždy poslechnu jeho novinky. A tato novinka se trochu liší od jeho předchozí tvorby - zaprvé je v angličtině, zadruhé je o mnoho více energičtější a hravá. Upřímně mě tato písnička baví.
Neck Deep - Can't Kick Up The Roots - Trochu pop punku nikdy neuškodí.
Rival Sons - Electric Man - Jedna z nejlepších novinek za květen - podle mě. Sami si tento song poslechněte a uvidíte - já jsem do téhle písničky prostě zažraná a určitě se dostane do TOP 10 za květen (vyjde asi příští víkend).
Sinead Harnett - She Ain't Me - O této zpěvačce jsem doteď neslyšela, ale tahle písnička je neskutečně hezká a stejně tak i klip.
Slaves - Cheer Up LondonSlaves - Live Like An AnimalSlaves - Wow!!!7AM - Opět kapela, o které jsem slyšela poprvé až tento měsíc. Každopádně si moji pozornost určitě zasloužila, jelikož se mi jejich neodrbaný, garážový zvuk hodně líbí.
Taylor Swift - Bad Blood ft. Kendrick Lamar - O této písničce, a hlavně o tom klipu, jste pravděpodobně slyšeli. Já také. Taylor mi není moc sympatická, některé její písničky z toho předchozího alba se mi líbí, ale z toho posledního mě nic moc neoslovilo, ale Bad Blood není až tak špatná - samozřejmě v měřítkách popu. No a ten klip? Dobrý nápad, ale upřímně se divím, že tam byla třeba i Hayley z Paramore.
Thom Artway - I Have No Inspiration - Tohle je vážně Čech?? Velmi hezká a milá písnička. Už jsem ji někde slyšela - možná v nějaké reklamě možná, nevím, ale i tak, písnička je to hezká.
Three Days Grace - Human Race - Tuto kapelu samozřejmě znám, ale jejich písničky mě ne vždycky zaujmou. Každopádně tato to udělala.
twenty one pilots: Ride - O tomto duu jsem už párkrát slyšela a některé jejich písničky se mi vážně líbí, včetně jejich nového singlu Ride.
Wiz Khalifa - No Permission - Některé jeho písničky vážně můžu, mám i oblíbenější písničky s ním, ale i tak je tahle písnička fajn - ten beat je dobrej.
Avicii - Waiting For Love - Láska tohoto měsíce - hlavně co se týče toho klipu. Sice se jedná zatím pouze o lyric video, ale pochybuji o tom, že ho official videoklip překoná. Podívejte se sami! Naprosto nádherný klip, krásně zpracovaný. Musím říct, že se mi tvorba Avicii velmi líbí, jeho písničky mají smysluplný text (narozdíl od jeho "kolegů", např. David Guetta) a singly mají krásné klipy.
Celeste Buckingham - Unpredictable - Lyric video k novému singlu Celeste. Hodně lidem se nelíbí, mě nepřijde až tak špatný, i když zároveň z něj nejsem ani nijak unešená. Ale písnička je to fajn.
Lauv - The Other - Krásná písnička a krásné video. Jinak, nepřipadá vám to město v klipu povědomé? Jen se koukněte, určitě to poznáte :)
MKTO - Bad Girls - MKTO a jejich novinka Bad Girls (trochu rozdíl oproti Classic, ne?) Opět chytlavá písnička, která mě baví.
Skylar Stecker - Firecracker - Trochu jiný styl, více electro. Ale tahle písnička je podle mě vážně super, v textu radši nehledám příliš smyslu, ale jinak je to super (trochu pařící) písnička.
Adam Lambert - Evil In The Night - Po dlouhé době se ozývá i Adam Lambert se svojí novou tvorbou, je hodně jiná než ta jeho předešlá, více electro. Mně osobně se líbil více ten styl předtím, si to byl takový hitový pop, ale aspoň tam více vynikl jeho hlas.
American Authors - Go Big Or Go Home - Předešlé album této kapely jsem si dost oblíbila a díky této písničce i vyhlídky na nové album vypadají dost slibně.
Jason Derulo - "Broke" ft. Stevie Wonder and Keith Urban - Tvorbu tohoto zpěváka sice moc často nevyhledávám, ale tahle písnička si mě naprosto získala, jelikož je to naprosto jiný styl než na jaký u něj jsme zvyklí (lepší!)
Kiesza - Stronger - Tuto zpěvačku sice moc nemusím, ale tahle písnička je hezká - líbí se mi hlavně proto, že mi připomíná písničky z Lion King.
Nothing But Thieves - Hanging - Tuto kapelu jsem objevila celkem nedávno, ale jejich tvorba je skvělá a některé jejich písničky jsem si hodně oblíbila, hlavně teda tuto.
5 Seconds of Summer - What I Like About You (Radio 1's Big Weekend 2015) - Písnička, kterou mám od této kapely nejradši - je to paradox, jelikož se jedná o cover, ale v jejich podání je to prostě skvělá písnička. Ale celkově mám tuhle kapelu ráda, jelikož jsou to kluci, kteří umí hrát i na nástroje a toho si cením, na koncertě to pak musí být o hodně lepší. Skvělí hudebníci, skvělí zpěváci.
Bring Me The Horizon - The House of Wolves (Live from Wembley Arena) - Moje nejoblíbenější písnička od BMTH, naživo, co víc si přát - jejich koncert musí být něco. BMTH poslouchám teda už dýl, i když ne až tak dlouho, a jejich hudbu mám fakt ráda, hlavně teda i jejich texty - a tato písnička má, jak skvělý text, tak i všechno ostatní.
Fall Out Boy - My Songs Know What You Did In The Dark (Light Em Up) (Radio 1's Big Weekend 2015) - Jedna z mých oblíbených kapel (poslední dobou jich, ale opravdu hodně přibylo, každopádně, FOB poslouchám už dýl). A musím říct, že FOB se zdají být naživo ještě lepší než ve studiu, na jejich koncert jít je sen. Patrick je vážně skvělý zpěvák a.. k tomu snad ani není potřeba říkat nic jiného.
Imagine Dragons - Stand By Me (2015 Billboard Music Awards) - Písnička od Ben E. Kinga, kterou na jeho počest zahráli Imagine Dragons na Billboard Music Awards. Krásná performace - hlavně je krásné, že na sebe nepoutali pozornost oni jako kapela, ale fakt jim šlo o to vzdát úctu.
Linkin Park - Faint (w / Austin Carlile) Rock in Rio USA 2015 - Jaké skvělé spojení - Linkin Park a člen kapely Of Mice & Men, škoda, že tam Austin nebyl slyšet víc, ale i tak super.
Miley Cyrus - Happy Hippie Presents: Different (Performed by Miley Cyrus & Joan Jett) - Miley Cyrus minulý měsíc zveřejňovala videa z Backyard Session (už jednou tam byla, v její předchozí "éře", kdy zazpívala naprosto skvěle píseň Jolene) a teď těch performací je daleko víc. Mě nejvíce zaujala tato.
The Vamps - Zayn Malik You're Breaking My Heart (cover/karaoke :D) - Taková sranda :D Celkem mě pobavila.
Against The Current Cover - "See You Again" - Wiz Khalifa feat. Charlie Puth - Against The Current mám velmi ráda, a pokud je neznáte, tak si od nich běžte něco poslechnout, jelikož i jejich vlastní tvorba je opravdu super. A tohle je cover jedné krásné písně a mě se velmi líbí.
Nothing But Thieves cover Mumford & Sons - Believe - Osobně mě nová tvorba Mumford & Sons nezaujala, ale tenhle cover jejich písně je velmi povedený.
The Temperance Movement - Houses of the Holy [Led Zeppelin Cover] - Tahle kapela je sama o sobě strašně super a tenhle cover taktéž.




GAME OF THRONES: THE MUSICAL
Game of Thrones: The Musical
Game of Thrones: The Musical – Emilia Clarke (Rastafarian Targaryen)
Peter Dinklage performing for Game of Thrones musical
Game of Thrones: The Musical – Nikolaj Coster-Waldau - Closer to Home
Game of Thrones: The Musical - Red Wedding, Game of Thrones Actors Singing
Kit Harington / Jon Snow singing for Ygritte
Iwan Rheon / Ramsay Snow | Game of Thrones: The Musical
Game of Thrones: Jon Snow - Kit Snow (scénka)
Iwan Rheon | Reek / Theon + Ramsay THE BEST FRIENDS! (scénka)

OFICIÁLNÍ VIDEOKLIPY
20syl - Copycat feat. Fashawn
Alfons - Ganjaman
Andreya Triana - That's Alright With Me
Animals As Leaders - Physical Education
Aquababec - Čistá jako láska
ATICA - Fire
Avicii - Feeling Good
Becky G - Lovin' So Hard
Ben Gold feat. Eric Lumiere - Hide Your Heart
Billy Idol - Save Me Now
Boldy James - "Toast to the Kings" Feat. Red Handed & Kevo Hendricks
Bougenvilla - Take it Back
BURNS - When I'm Around U
Cattle Decapitation - "To Serve Man"
Cut Up "Burial Time"
Dance Gavin Dance - We Own The Night
Dara Rolins - Nálada prod. Baddogzz
Dave East - "The Offering"
David Guetta - Hey Mama (Official Video) ft Nicki Minaj, Afrojack & Bebe Rexha
Deorro, Chris Brown - Five More Hours
Don Diablo feat. Emeni - Universe
Duke Dumont - The Giver
Dwight Yoakam - "Guitars, Cadillacs"
Dwight Yoakam - "Honky Tonk Man"
Dwight Yoakam - "Little Sister"
Ed Sheeran - Photograph
Editors - No Harm
Eva Shaw - Moxie
Ferdinand Weber - What
Gabriel & Castellon - Shut Your Eyes
Gabrielle Aplin - Light Up The Dark
Ghost of You - Deerhunter
Hawky - Grupák feat. Slavoj, Dj Ykve
Hilary Duff - Sparks
Husky - Drunk
Inthima - "R.O.C.C.O."
IF - To Nejsem Já
Jenny Lewis - She's Not Me
Joey Graceffa - Don't Wait
Jochen Miller feat. Chris Hordijk - Fearless
Julian Jordan - Blinded By The Light
Juliet Simms - End Of The World
Kelly Clarkson - Invincible
King Arthur ft. Michael Meaco - Belong to the Rhythm
KMNDR & HAARP - BABYLON
Kristína - No.1
Lake Malawi - Aubrey
Latroit x Bishøp - Loving Every Minute
Leona Lewis - Fire Under My Feet
Little Mix - Black Magic
LNY TNZ & Ruthless - Fired Up (Ft. The Kemist)
Loïc Nottet - Rhythm Inside
Lost Frequencies feat. Janieck Devy - Reality
Lotus feat. Marvin Gaye - Let's Get It On
Lucas & Steve - Fearless
Maejor - We Ready
Majk Spirit - Primetime
Mallory Knox - Heart & Desire
Man Overboard - Borderline
Man Overboard - Now That You're Home
Marilyn Manson - The Mephistopheles Of Los Angeles
Mark Ronson - Feel Right ft. Mystikal
Martin Garrix & Tiësto - The Only Way Is Up
Martin HARICH - Dance 'n' Roll
Merk & Kremont - Get Get Down
MesMerized - Dance Until We Die
METZ - The Swimmer
MIKA - Good Guys
Monika Bagárová - The Jury's Out
MONKEY BUSINESS - Be a Man
Mt. Eden feat. Nolita Knights - Distance Kills
Nathan Sykes - Kiss Me Quick
Neck Deep - Can't Kick Up The Roots
Newham Generals feat. Brakeman and Chronik 'Bang Boy'
Nicki Minaj - The Night Is Still Young
Nick Peloso - Good Feeling
Nigi NaP - D3M0N1 prod.Hoodini
No Distance Paradise - Ghost
Oceano - Dead Planet
Oceano - The Taken
Of Monsters and Men - Crystals
Oh Snap! & Bombs Away – Squats
Oliver Heldens - Bunnydance
Olly Murs - Beautiful to Me
Owl City - Verge ft. Aloe Blacc
Palisades - No Chaser
Petit Biscuit - Alone
PINS - "Young Girls"
Pitbull - Piensas ft. Gente De Zona
Prayers - "Young Gods"
Protoje - Answer To Your Name
R3hab vs Skytech & Fafaq - Tiger
Rival Sons - Electric Man
Rixton - We All Want The Same Thing
Royal Psalms - Dig
Sam Feldt - Show Me Love (ft. Kimberly Anne)
Sandro Silva - Firestarter
Satisfucktion - My Desire
Scooter and Vassy - Radiate (SPY Version)
Secrets of the Sky "Angel in Vines"
Secrets of the Sky "Eternal Wolves"
Shamir - Darker
Silverstein - Face of the Earth
Sinead Harnett - She Ain't Me
Six Feet Under "Open Coffin Orgy"
Slaves - Cheer Up London
Sleeping With Sirens - "The Strays"
Storm The Sky - Only One
Swanky Tunes - LOV3
Taking Back Sunday - Better Homes And Gardens
Tantrum Desire - Oblivion (ft. Solah)
Taylor Swift - Bad Blood ft. Kendrick Lamar
The Browning - Fifth Kind
The Early November - Boxing Timelines
The Great Discord - Part III: Sorrow (Woes)
The Great Discord "The Aging Man"
The Chemical Brothers - Go
The Weeknd - The Hills
The Wombats - Be Your Shadow
Thom Artway - I Have No Inspiration
Three Days Grace - Human Race
Tori Kelly - Unbreakable Smile
Trash Boat - Eleven
Twax feat. Solomina - Movin On
twenty one pilots: Ride
twoloud - Higher Off The Ground
Tyler Ward - "Better"
Ummet Ozcan - Lose Control
VR/NOBODY - Dance the Sadness Out
VR/NOBODY - Goodbye
Wiz Khalifa - No Permission
Wiz Khalifa - The Play
Worthwhile - A Name, Two Dates, and a Phrase

LYRICS VIDEA
Against The Current - Brighter
Anthony Raneri - Gone
Avicii - Waiting For Love
Borgeous - They Don't Know Us (Piano Version)
Brandon Flowers - I Can Change
Celeste Buckingham - Unpredictable
Daniel Skye "All I Want" feat. Cameron Dallas
Joe Stone - The Party ft. Montell Jordan (This Is How We Do It)
Kelly Clarkson - Invincible
Lauv - The Other
LIGA - #SEXII
Memphis May Fire - My Generation
MKTO - Bad Girls
Of Monsters And Men - Empire
Of Monsters and Men - Hunger
Owl City - Verge (Lyric) ft. Aloe Blacc
Revocation "Labyrinth of Eyes"
RITA ORA - Poison
SAARA - Ur Cool
Sam Bruno - Search Party
Skylar Stecker - Firecracker
Tori Kelly - Should’ve Been Us
United 5 "Name in the sand"
VOXEL - JEDNOU
Yelawolf - Johnny Cash

POUZE AUDIO
Adam Lambert - Another Lonely Night
Adam Lambert - Evil In The Night
AMCO - PLAVU DÁL
American Authors - Go Big Or Go Home
Andreya Triana - celé album
Asking Alexandria - I Won't Give In
Astronomyy | When I'm With U
Austin Mahone - Torture
Brandon Flowers - I Can Change
Britney Spears, Iggy Azalea - Pretty Girls
Citizen - Cement
Citizen - Stain
Deaf Wish - Eyes Closed
Elpe - Kráska a zviera feat. Mamba (prod. DJ Wich)
Elvis Depressedly - Wastes of Time
filous - How Hard I Try (feat. James Hersey)
Florence + The Machine - Delilah
Hundredth - Inside Out
Chunk! No, Captain Chunk! - celé album
Icona Pop - Emergency
Iwan Rheon - celé album
Jason Derulo - "Broke" ft. Stevie Wonder and Keith Urban
Jason Derulo - "Try Me" ft. J.Lo
Keith James - Treat Her Like A Lady
Kelly Clarkson - Some Kind of Miracle
Kiesza - Stronger
Kodaline - Ready
Kwabs - Fight For Love
Lake Malawi ~ Aubrey
Lake Malawi ~ Day For Finding Someone
Lake Malawi ~ We Are Making Love Again
Lake Malawi ~ Young Blood
Little Mix - Black Magic
Majk Spirit - Budúcej (+Barbara Weiss, prod. Littlebeat)
Majk Spirit - generácYa (+Ewa Farna, prod. Marek Šurin)
Majk Spirit - Mama (Original Version) + Maxo (prod. Littlebeat)
Majk Spirit - Masky (prod. Grimaso)
Majk Spirit - Raj Srdca (prod. MadSkill)
Majk Spirit - Skúsme to v mieri (prod. Emeres)
Majk Spirit - Spirit (prod. DJ Wich)
Majk Spirit - Svetlá (+Maxo, prod. Emeres)
Majk Spirit - Šampuss (+ Anita Soul, prod. Billy Hollywood)
Majk Spirit - Ypsilon (+Maxo, prod. Littlebeat)
Majk Spirit - Zamotaný (prod. Marek Šurin)
Majk Spirit - Zlato (+Maxo, prod. Littlebeat)
METZ - Landfill
mewithoutYou - D-Minor
Nate Ruess: Great Big Storm
Nerieš - Minimal |SNIPPET|
Nothing But Thieves - Hanging
Oh Wonder - Livewire
Old Again - celé album
Olly Murs - Beautiful to Me
Peacock Affect - The Mephistopheles Of Los Angeles
San Holo - Hold Fast (feat. Tessa Douwstra)
Silverstein - celé album
Slaves - Live Like An Animal
Slaves - Wow!!!7AM
Teenage Time Killers - Barrio feat. Matt Skiba
The Darkness - Hammer & Tongs
The Early November - Cyanide
The Early November - celé album
The Prototypes - Slip Away
The Vaccines - celé album
Thomas Fronix feat. Naty - Hudba
Tori Kelly - Should’ve Been Us
Trash Boat - As Seen On Screen
Trash Boat - Eleven
Trash Boat - Saving Face
Trash Boat - Taylor
Turnover - celé album
twenty one pilots: Ride
twenty one pilots - celé album
Westkust - Swirl
Years & Years - Shine
Zedd - Beautiful Now (Audio) ft. Jon Bellion
Zella Day - High

LIVE VERZE
RADIO 1'S BIG WEEKEND 2015
5 Seconds of Summer - What I Like About You (Radio 1's Big Weekend 2015)
Armin van Buuren feat. Mr. Probz - Another You (Live Rehearsals)
AURORA - Nature Boy
Ben Howard - I Forget Where We Were (Radio 1's Big Weekend 2015)
Black Veil Brides - Faithless (ALIVE AND BURNING)
Bring Me The Horizon - The House of Wolves (Live from Wembley Arena)
Carly Rae Jepsen - I Really Like You (Live on Dancing With The Stars)
Circa Waves - T-Shirt Weather (Radio 1's Big Weekend 2015)
Criminal Colection - Majáles Brno
David Guetta - Hey Mama (Radio 1's Big Weekend 2015)
Ella Eyre - Together (Radio 1's Big Weekend 2015)
Fall Out Boy - My Songs Know What You Did In The Dark (Light Em Up) (Radio 1's Big Weekend 2015)
Florence + the Machine - Ship to Wreck (Radio 1's Big Weekend 2015)
Foo Fighters - Congregation (Radio 1's Big Weekend 2015)
George Ezra - Blame It on Me (Live on the Honda Stage at Webster Hall)
George Ezra - Budapest (Live on the Honda Stage at Webster Hall)
George Ezra - Did You Hear the Rain? (Live on the Honda Stage at Webster Hall)
George Ezra - Did You Hear The Rain (Radio 1's Big Weekend 2015)
Glass Animals - Black Mambo (Live From Capitol Studios)
Hozier - Someone New (Radio 1's Big Weekend 2015)
Charli XCX - Famous (Radio 1's Big Weekend 2015)
Imagine Dragons - Shots (Acoustic (Piano) Live From The Smith Center / Las Vegas)
Imagine Dragons - Shots (Radio 1's Big Weekend 2015)
Imagine Dragons - Stand By Me (2015 Billboard Music Awards)
INNA - Diggy Down @ Escape Room Session
James Bay - Hold Back The River (Radio 1's Big Weekend 2015)
Jess Glynne - Hold My Hand (Radio 1's Big Weekend 2015)
Kendrick Lamar - These Walls (Live on Ellen) ft. Bilal, Anna Wise, Thundercat
Linkin Park - A Line In The Sand (Brad's Solo) Rock In Rio USA 2015
Linkin Park - Faint (w / Austin Carlile) Rock in Rio USA 2015
Linkin Park - From The Inside (Rock on the Range 2015)
Linkin Park - Intro/Papercut (Rock In Rio USA 2015)
Mallory Knox - Getaway (Radio 1's Big Weekend 2015)
Marina and the Diamonds - I'm a Ruin - Live from Coachella
Miley Cyrus: Happy Hippie Presents: 50 Ways to Leave Your Lover
Miley Cyrus, Joan Jett & Laura Jane Grace - Happy Hippie Presents: Androgynous
Miley Cyrus - Happy Hippie Presents: Different (Performed by Miley Cyrus & Joan Jett)
Miley Cyrus - Happy Hippie Presents: Happy Together
Miley Cyrus & Melanie Safka - Happy Hippie Presents: Backyard Sessions - Look What They've Done to My Song Ma
Miley Cyrus - Happy Hippie Presents: No Freedom (Performed by Miley Cyrus)
Miley Cyrus & Melanie Safka - Happy Hippie Presents: Backyard Sessions - Peace Will Come (According to Plan)
Miley Cyrus & Laura Jane Grace - Happy Hippie Presents: True Trans Soul Rebel
Melanie Safka - Happy Hippie Presents: Yaw Baby (Break My Heart)
Mumford & Sons - I Will Wait (Live from the Artists Den)
Mumford & Sons - Tompkins Square Park (Live)
Muse - Mercy (Radio 1's Big Weekend 2015)
New Politics - West End Kids
Nick Jonas - Chains (Live From The 2015 Radio Disney Music Awards)
Nick Jonas - Jealous (Live From The 2015 Radio Disney Music Awards)
Nick Jonas - Jealous (2015 Billboard Music Awards)
Olly Murs - Wrapped Up (Radio 1's Big Weekend 2015) (feat... Grimmy?!)
Other Lives - Full Performance
Rita Ora - Poison (Radio 1's Big Weekend 2015)
Rudimental - Never Let You Go (Radio 1's Big Weekend 2015)
Shawn Mendes - Something Big (Live From The 2015 Radio Disney Music Awards)
Simple Distance - The Workday Release
Slaves - The Hunter (Radio 1's Big Weekend 2015)
Snoop Dogg - Peaches N Cream (Radio 1's Big Weekend 2015)
The Blue Dawns - I've Seen The Signs
The Killers - Miss Atomic Bomb (Live from the Artists Den)
The Prodigy - The Day is My Enemy (Live in Australia)
The Vaccines - Dream Lover (Radio 1's Big Weekend 2015)
The Vamps - Zayn Malik You're Breaking My Heart (cover/karaoke :D)
The Vamps - Drum Solo by Tristan Evans, Director's Cut (UK Tour 2014)
Tori Kelly - Nobody Love (2015 Billboard Music Awards)
Trash Boat - Perspective (Acoustic Session)
Ummet Ozcan - Lose Control
Years & Years - Shine (Radio 1's Big Weekend 2015)

COVERY
Against The Current Cover - "See You Again" - Wiz Khalifa feat. Charlie Puth
Alex Goot + Jake Daniels COVER - "Shut Up and Dance"
Ben Howard covers Jessie Ware's Wildest Moments in the Live Lounge
BriBry - MISSING YOU (ALL TIME LOW cover)
Eppic x Kurt Schneider x Alex Goot | See You Again (Originally by Wiz Khalifa ft. Charlie Puth)
christina perri - nothing in this world will ever break my heart again
Janel Parrish and Brian Justin Crum - Lay Me Down 
Jasmine Thompson - See You Again - Wiz Khalifa ft. Charlie Puth - Furious 7 Soundtrack
Nothing But Thieves cover Mumford & Sons - Believe
Pass It On - COKE BOTTLE SONG!! - ft. Kina, Max, Sam, Alex G, KHS, Diamond
Rajiv Dhall & Tanner Patrick - Want To Want Me (Jason Derulo Cover)
Sia - Chandelier - INCREDIBLE Piano Cover
Sweater Weather (The Neighbourhood) - Eny Kristóf & Melli Vávrová
The Temperance Movement - Houses of the Holy [Led Zeppelin Cover]
Tiffany Alvord - "Night Changes" by One Direction (LIVE Acoustic Cover) 
Vance Joy - 'I Know Places' [Taylor Swift Cover]

Mohlo by tě zaujmout:

5 komentářů

  1. Tento měsíc byl na pěkné písničky opravdu bohatý ..... Můj mobil je momentálně plně zahlcen květnovými hudebními novinkami :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně každý měsíc přibyde v mobilu pěkných pár novinek, ale je pravda, že tento měsíc na ně byl super :) A která květnová novinka tě třeba nejvíc zaujala? :) To by mě zajímalo :)

      Vymazat
  2. Ty jo, těch teda je, určitě si jich pár poslechnu, protože chci oživit svůj playlist v ipadu. Ale teda žádnou neznám, protože pořád poslouchám rádio Impuls :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já se rádiu spíš vyhýbám, jelikož tam nikdy nehrají to, co bych poslouchala :D Ráda objevuju a poslouchám interprety, které moc lidí nezná :)

      Vymazat
  3. Manson je fakt skvelý :) inak o Hilary teda fakt dlho počuť nebolo, tak som zvedavá, či bude mať jej comeback úspech :) minigiveaway s YR

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky