Knižní únor + březen 2015

Tak a je tu další knižní měsíc - opět jsou dva spojeny v sobě, jelikož jsem toho moc nepřečetla. Ale teď se už zase dostávám do čtecí nál...

Tak a je tu další knižní měsíc - opět jsou dva spojeny v sobě, jelikož jsem toho moc nepřečetla. Ale teď se už zase dostávám do čtecí nálady, takže doufám, že příští Knižní měsíc už vyjde tak, jak má :)

PŘEČTENO:
Serafína: Příběh draků (Rachel Hartman)
Zaklínač I. - Poslední přání (Andrzej Sapkowski)
Pes Baskervillský (Sir Arthur Conan Doyle)
Hra o trůny (G.R.R. Martin)
Marťan (Andy Weir)

Přečteno 2 078 stránek

ZRECENZOVÁNO:

KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY:
It's Kind of a Funny Story (Ned Vizzini)
Chaos - Temný ráj (Patrick Ness)
Chaos - Válka hluku (Patrick Ness)
Omlouvám se, že nemám vlastní fotku knih, ale knžíku It's Kind of a Funny Story jsem půjčila, a pak ji má zamluvený ještě někdo další, no, než bych se k tomu dostala.. :D (O tu knížku je celkem zájem :D)

V březnu jsem o jarních prázdninách byla v Praze, kde jsem nezapomněla navštívit Levné knihy - odtamtud mám pokračování série Chaos, takže tuhle trilogii mám už doma komplet. A potom jsem si odškrtla jednu knížku z mého wishlistu - anglickou It's Kind of a Funny Story, tu už mám skoro dočtenou, takže potom bude určitě i recenze.

A které knížky se mě z těch přečtených líbily nějvíc? 

Nejhezčí obálka
Obálky Zaklínače se mi líbí, navíc se mi líbí i to, že ty přívěsky jdou koupit - ráda bych si nějaký pořídila, musím šetřit, no.. Jinak i Marťan má moc hezkou obálku.

Nejméně hezká obálka
Hra o trůny je sice skvělý příběh, ale v česku zmrvili tu obálku, naprosto.

Největší překvapení
Od Marťana jsem nečekala nic moc, a proto mě kniha velmi příjemně překvapila - je to totiž naprosto skvělá knížka.

Největší zklamání
Není, ale kdybych musela vybrat knihu, která se mi líbila nejmíň, tak asi Serafína - to byla spíš taková průměrnější kniha.

Nejlepší kniha měsíce
Prostě Hra o trůny, co dodat - čekala jsem úžasné čtení a toho jsem se i dočkala.

A co vy jste přečetli za minulý měsíc? A pořídili jste si taky nějaké knížky?


Mohlo by tě zaujmout:

2 komentářů

  1. Serafínu jsem ani nedočetla do konce, to mně vážně nebavilo... ani já jsem za tyto dva měsíce toho moc nepřečetla - budu se muset napravit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Serafínu jsem nedočetla =) a přívěšek ze Zaklínače mám doma a je super =)
    http://ggeek.blog.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky