Hudební novinky: PROSINEC 2014

Přehled hudebních novinek za prosinec 2014, jak jsem již psala, tak sem chci doplnit novinky za uplynulé měsíce a na řadě je prosinec. ...

Přehled hudebních novinek za prosinec 2014, jak jsem již psala, tak sem chci doplnit novinky za uplynulé měsíce a na řadě je prosinec. Ale nebojte, zanedlouho se tu objeví i únorové novinky - ty nejčerstvější :) O pár interpretech a skladbách se trochu rozepíšu a ostatní novinky můžete najít v seznamu na konci článku.



Jakub Děkan zpíval refrény raperům jako jsou ATMO Music, Paulie Garand a další, ale tentokrát se jedná o jeho první sólový song. 'Děkys' chystá tento rok své první sólové album a já se na něj už moc těším. Tento singl je funky a crazy, ale mně se mo líbí, tento styl na české hudební scéně chybí a já myslím, že Jakub Děkan by mohl tuhle díru vyplnit. Sice slibuje i vážnější songy, ale já myslím, že každý si na jeho albu najde své.

O australské kapele 5 Seconds of Summer už slyšel asi každý. Já osobně bych je přímo nesrovnávala s One Direction, jelikož tihle kluci umí hrát, zpívat a tvoří si svoji hudbu sami. Tento song sice není jejich tvorbou, jedná se o cover písně What I Like About You, ale myslím, že stojí za poslech, tahle verze písně se stala mojí nejoblíbenější a musím říct, že se jim cover vážně povedl.

Kvílení je již šestým singlem z desky Molo a mělo by se také jednat o poslední singl z této desky. Český rap jsem dříve vůbec nemusela, ale tvorba Paulieho Garanda a jeho libereckých kolegů se mi hodně líbí. Text je o něčem, klipy jsou skvělé, nemyslím si, že by si na něco hráli. Český rap se podle mě posouvá dál a deska Molo dokázala, že spolupráce Paulieho Garanda a Kennyho Rougha byl dobrý nápad.

Písnička Smile vám rozhodně zaručí úsměv na tváři, u této písničky a klipu tomu prostě nebude jinak. Klip je natočený vlastně pozpátku, takže zpěváci se museli písničku naučit zpívat pozpátku (určitě jim to dalo zabrat, ale výsledek stál za to).


Americká kapela Fall Out Boy tento rok vydala jejich již 6. album American Beauty/American Psycho a také stejnojmenný singl. Z této desky můžete znát už singly Centuries a Irresistible.

Také kapela Imagine Dragons se tento rok ohlásila s novým albem, Smoke+Mirrors. K této desce už vznikly 3 klipy, k písni Gold, Shots a právě také k písni I Bet My Life.

Kdo by alespoň jednou neslyšel o Marilyn Mansonovi? Nedávno se ohlásil s písní Deep Six, ke kterému byl natočen také klip, který se ne každému líbí. Mně osobně se líbí hlavně ta písnička, klip moc neřeším.

A to nejlepší naposled. From Our Hands je slovenská kapela, která nedávno vydala album Individuals a všechny písně z tohoto alba vystavila na youtube (zde). Já jsem na tuto kapelu narazila, když měli přijet k nám do města a jsem moc ráda, že jsem je objevila - jsou skvělá kapela, myslím, že jedna z nejlepších na československé scéně. Z jejich koncertu jsem si samozřejmě musela odnést i jejich album :)

Další hudební novinky:

Mohlo by tě zaujmout:

0 komentářů

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky