TAG: Would You Rather - Book Edition

Trochu jsem přemýšlela, co přidat na blog, protože se mi nechtělo psát recenzi (ale určitě bude příští týden, asi ve čtvrtek nebo v pátek), ...

Trochu jsem přemýšlela, co přidat na blog, protože se mi nechtělo psát recenzi (ale určitě bude příští týden, asi ve čtvrtek nebo v pátek), a tak jsem trochu zapátrala mezi knižními TAGy na internetu a našla tam tento (zde) a myslím, že nevadí, že ho převedu do blogové podoby, protože původně byl na youtube :) No, snad se bude TAG líbit a určitě se taky zapojte :) Předem se omlouvám za překlad otázek :D


RADŠI BYS...

1. ...četla jen trilogie nebo samostatné knihy?
Tak já bych určitě volila trilogie, protože ráda zůstávám s příběhem déle, tedy pokud mě baví. A mám zkušenost, že trilogie mě většinou více zaujmou. No a v dnešní době je to celkem hit je psát - ale já jsem ráda :) Nestěžuji si :)

2. ...četla pouze knihy psané ženou nebo mužem? (spisovatelka/spisovatel)
Asi bych volila mužské autory, protože když si vzpomenu třeba na Pána prstenů, Eragona,.. Ale teď mě zas napadly knihy psané ženskou rukou - Loď mezi hvězdami, Harry Potter, Hunger Games,.. Je to vážně těžké si vybrat, ale tak nakonec - volím mužské pohlaví :) Hlavně kvůli tomu Pánu prstenů :)

3. ...nakupovala na Barnes&Noble nebo na Amazonu?
Tak tahle otázka se mě asi netýká - ani na jednom jsem nic nekupovala a asi ani nebudu :D

4. ...všechny knihy, z kterých se staly filmy nebo seriály?
Takže knížky, z kterých je seriál, znám jen velmi málo, takže volím ty, z kterých se staly filmy :)

5. ...přečetla 5 stránek denně nebo 5 knih týdně?
Tak tohle je divná otázka.. :D S 5ti stránkami za den bych toho moc nestihla, určitě volím 5 knih týdně, i když by mi to dalo zabrat :)

6. ...byla profesionální recenzent nebo autor?
Recenzent. Tak recenze píšu už teď a na to, abych se stala spisovatelkou bych musela mít nějaký fakt dobrý nápad na knihu - psaní povídek mě sice baví, ale nejsem v tom až tak dobrá.

7. ...četla tvých 20 nejoblíbenějších knížek furt dokola nebo vždy četla knihy, které jsi předtím nikdy nečetla?
Asi bych volila ty nové knihy, protože představa, že do konce života bych mohla číst jen 20 knížek dokola - bych se zbláznila :D Radši bych poznávala nové příběhy, autory, postavy,...

8. ...byla knihovnice nebo knihkupec?
Těžká otázka. Jako knihovnice bych aspoň mohla vybírat knížky, které bych objednávala - protože když si vzpomenu na naši starou knihovnu, kde prostě neměli nové fantasy tituly a tak pod. Ale zase knihkupec má lepší přehled o knížkách a tak.. radši bych pracovala v knihkupectví teda :)

9. ...četla jen tvůj oblíbený žánr nebo všechny ostatní, kromě toho tvého oblíbeného?
Můj oblíbený žánr je fantasy - překvapivě :) A i když jsem si poslední dobou docela oblíbila sci-fi a nějaké další žánry, tak bych radši volila jen to fantasy :)

10. ...četla jen papírové knihy nebo e-knihy?
Tak určitě ty papírové verze knih - ta vůně, ta novota, dotýkat se těch stránek,... :D Navíc jsem žádnou knihu v e-podobě nikdy nečetla, ani nemám čtečku, takže tak - neláká mě to :D

Tak snad se vám TAG líbil a opravdu se omlouvám za tu divnou podobu, překlad otázek :) Originální otázky najdete v popisku u tohoto videa :) Doufám, že se někomu TAG zalíbil natolik, aby ho taky udělal, takže mi kdyžtak hoďte dolů do komentáře odkaz na váš vyplněný TAG - ráda se kouknu :) Klidně mi taky navrhněte, jaký TAG bych příště mohla udělat - nějak mě to začíná bavit :D

Mohlo by tě zaujmout:

0 komentářů

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky