Vánoční playlist

Vánoce už jsou skoro tady a k vánoční atmosféře je nejlepší si pustit také písničky s touto tématikou. Tak tady je můj vánoční play...



Vánoce už jsou skoro tady a k vánoční atmosféře je nejlepší si pustit také písničky s touto tématikou. Tak tady je můj vánoční playlist, který mi doma hraje pořád dokola :) Přiznávám, že některé songy z tohoto seznamu jsou děsné vypalovačky, ale tomu se asi o Vánocích neubráním :) A co vy? Posloucháte taky něco z tohoto playlistu? Které písně patří do toho vašeho?

A tady je trochu vánoční atmosféry - We♥It

Prvně něco z klasických vánočních písní..


Bebby Helms - Jingle Bell Rock
Kdo by neznal Jingle Bell Rock? Jedna z nejlepších vánočních písní <3

Dean Martin - Let It Snow
Další osvědčená klasika, která v mém vánočním playlistu nemůže chybět

John Lennon - Happy Christmas
Happy Christmas od Lenonna také řadím ke klasikám, protože je to starší píseň a už je opravdu zažitá :)

Wham! - Last Christmas
Možná se vám toto zdá hodně mimo, ale já tu písničku mám fakt ráda a Vánoce bez ní si už ani nedokážu představit (dokonce si ji i často zpívám, pokud se tomu teda zpěv dá říkat :D)

A něco z novějších vánočních písní/coverů.. (v celém článku)


Holidays Are Coming (Coca-Cola version)
Musím říct, že Coca Cola a její vánoční reklamy jsou, co se týče hudby, opravdu dobré a hlavně chytlavé

Avril Lavigne and Chantal Kreviazuk - Oh Holy Night
Tuto písničku jsem si oblíbila v době, kdy jsem byla opravdu zažraná do písniček Avril Lavigne, takže se tomu nedivte :D

Train - Shake Up Christmas
Tak tuhle písničku miluju o Vánocích asi ze všech nejvíc (dobře, přiznávám se, pouštím si ji často i během roku, jen tak)

Justin Bieber - Mistletoe
Nejsem žádná Belieberka, ale Justin mi nevadí, některé jeho písničky mám fakt ráda.. A jednou z nich je i Mistletoe, kterou si pouštím jenom na Vánoce :)

Justin Bieber and Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You
Další písničkou, z těch novodobějších, je All I Want For Christmas Is You, což je naprostá klasika, bez které se Vánoce neobejdou. Osobně mám radši tu verzi s Justinem. No a na tuto písničku vzniklo taky mnoho coverů, takže tady vám některé přináším, mé nejoblíbenější :)

My Chemical Romance - All I Want For Christmas Is You
Jedna z mých nejoblíbenějších kapel nazpívala tuto písničku? :o Byla jsem dost zaskočená, když jsem to našla na youtube, ale proč ne :D Pokud chcete tvrdší verzi této písničky, tak si to rozhodně poslechněte :)

All I Want For Christmas Is You - Against The Current Cover
Against The Current mají úžasné covery i jejich vlastní písničky se mi líbí. No a v jejich podání tuto písničku naprosto miluju <3

Glee - White Christmas
Glee jsem nikdy nesledovala, ale některé písničky v jejich podání se mi líbí a jednou z nich je i White Christmas :)

Billy Mack - Christmas Is All Around
Znáte film Láska nebeská? Tak to určitě znáte i tuto písničku :)

Michael Bublé - Holly Jolly Christmas
Tak Michael Bublé nazpíval celé vánoční album a tohle je jedna písnička z něho, samozřejmě je to cover, nesložil ji sám, ale tuhle verzi mám asi nejradši.. Jinak se přiznám, že celé jeho vánočního album jsem ještě neslyšela..

Doufám, že jsem na žádnou zásadní vánoční písničku nezapomněla :) Pište do komentářů vaše oblíbené vánoční písničky, třeba si budu muset svůj christmas playlist upravit :)
Jinak mi věřte, že obvykle tohle není můj styl, žánr ani nic podobnýho.. Poslouchám trochu jinou hudbu, ale zkrátka Vánoce se tomuhle naprosto vymykají :)

Mohlo by tě zaujmout:

0 komentářů

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky