Knižní výzva na rok 2014

Letos se zapojuji do tzv. Knižní výzvy, kterou jsem zahlédla na pár blozích. Výzvu pořádá  Ells  a spočívá to v tom, že si určím počet knih,...

Letos se zapojuji do tzv. Knižní výzvy, kterou jsem zahlédla na pár blozích. Výzvu pořádá Ells a spočívá to v tom, že si určím počet knih, který chci za rok stihnout přečíst a Vás, jakožto moje čtenáře, budu informovat, jak výzva probíhá. Takže tohle bude další můj aktualizovaný článek, který budu měnit podle počtu přečtených knih. Výzva mě zaujala, jelikož ráda a hodně čtu, ale tohle bude můj hnací motor - nechci sama sebe zklamat ve výzvě :)



Moc se mi líbí letošní ikonka, která je světlých barev a je příjemná na pohled. V menu bude, podle mě, vypadat hezky :)

CHCI PŘEČÍST 30 KNIH!

Zatím jsem přečetla:
1. Osudy dobrého vojáka Švejka za světové války - 1.díl
2. Škola noci 10 - Skrytá
3. Lenobiin slib (novela ke Škole noci)
4. Na větrné hůrce - Emily Bronteová
5. Podivuhodný příběh Henryho Sugara a jiné povídky - Roald Dahl
6. Mrazení - Maggie Stiefvaterová
7. Roztomilé malé lhářky Nevinné - Sara Shepard
8. Váhání - Maggie Stiefvaterová
9. Captain America #1 - Zimní voják (Ed Brubaker, Steve Epting)
10. Captain America #2 (Ed Brubaker, Steve Epting)
11. Captain America #3: Smrt (Ed Brubaker, Steve Epting)
12. Počátek (Jessica Khouryová)
13. Loď mezi hvězdami (Beth Revisová)
14. Ve znamení Štíra (Maggie Stiefvaterová)
15. Hon (Andrew Fukuda)
16. Médeia (Eurípidés)
17. Splynutí (Maggie Stiefvaterová)
18. Milion sluncí (Beth Revisová)
19. Všechny barvy Země (Beth Revisová)
20. Hunger Games - Aréna smrti (Suzzane Collinsová)
21. Narozen o půlnoci (Lucie Fidlerová)
22. Volání netvora (Patrick Ness)
23. Frankenstein (krátká verze v AJ)
24. Hunger Games - Vražedná pomsta (Suzanne Collinsová)
25. Ptačí zpěv (Meagan Spooner)
26. V podsvětí (Meagan Spooner)
27. Hunger Games - Síla vzdoru (Suzanne Collins)
28. Bleach #1 - Tite Kubo
29. Hvězdy nám nepřály - John Green
30. Bleach #2 - Tite Kubo

CHCI PŘEČÍST 40 KNIH!

31. Lovkyně snů - Procitnutí (Lisa McMann)
32. Ready Player One (Ernest Cline)
33. Deklarace smrti (Gemma Malley)
34. Výkřik do tmy (Manuela Martini)
35. Silo (Hugh Howey)
36. Harry Potter and The Philosopher's Stone (J.K.Rowling)
37. Cinder (Marissa Meyer)
38. Divergence (Veronica Roth)
39. Labyrint: Útěk (James Dashner)
40. Scarlet (Marissa Meyer)
41. Kořist (Andrew Fukuda)
42. Běh o život (Stephen King)
43. Kytice (K.J. Erben)
44. Delirium (L. Oliver)
45. Chaos: Hlas nože (Patrick Ness)
46. Máj (Karel Hynek Mácha)

VÝZVA SPLNĚNA!


Mohlo by tě zaujmout:

0 komentářů

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky