TOP 10 SONGS: March 2015

Výběr deseti písniček, které jsem za měsíc březen poslouchala nejvíc. Mnou sestavený playlist :)

Výběr deseti písniček, které jsem za měsíc březen poslouchala nejvíc. Mnou sestavený playlist :)





Další měsíc je pryč a já s menším zpožděním sem přidávám playlist za měsíc březen. Aneb písničky, na kterých jsem v březnu nejvíc ujížděla, které jsem nejvíc poslouchala. 

- Of Mice & Men - Never Giving Up - Tuhle kapelu jsem donedávna neposlouchala, ale trochu jsem je začala poslouchat právě kvůli této písničce. Vlastně ji poslouchám pořád. 
- Hidden In Plain View - No Way Out - Opět kapela, kterou jsem neznala. Poslední dobou objevuju samé nové kapely, které se mi líbí, je to hlavně kvůli tomu, že dělám články s Hudebními novinkami za uplynulý měsíc - a myslím, že je dělám poctivě, takže tam najdete opravdu hodně novinek. A právě i tahle kapela se v těch březnových objevila (zde).
- Hands Like Houses - I Am - Tuhle písničku jsem si oblíbila snad nejvíc, zase kapela, kterou jsem doteď neznala, ale rozhodně jsem ji začala poslouchat. Skvělý singl.
- Imagine Dragons - I'm So Sorry - Tahle písnička pochází z jejich poslední alba a hodnotím ji jako jednu z nejlepších z alba Smoke + Mirrors, ale ještě ho nemám až tak naposlouchané, tak nevím. Každopádně stojí za poslech, jak tato písnička, tak celé jejich album.
- Royal Blood - Figure It Out - Kapela, která vyhrála BRIT Awards, objevila jsem ji asi před 2 měsícema, ale od tý doby jejich písničky poslouchám pořád. Vlastně se mi všechny písničky líbí stejně, ani nemůžu říct, kterou mám od nich oblíbenou, všechny jsou skvělé. 
- XING - Fate - Písnička, kterou znám díky spolužákům. Pořád ji pouštěli a mě se zalíbila.
- Corpse Bride - Remains of the Day (Danny Elfman) - Kdo by neznal Mrtvou nevěstu Tima Burtona a úžasný soundtrack od Dannyho Elfmana, celý jsem si stáhla do mobilu, a tak jenom zposlechnutím soundtracku můžu zažít celý příběh.
- Tokio Hotel - Feel It All - Tokio Hotel normálně neposlouchám, ale tenhle jejich nový singl mě zaujal, fakt se mi líbí.
- Lana Del Rey - Pretty When You Cry - Prostě Lana. Její písničky jsou krásné. Všechny.
- Sebastian - Toulavá - Jediná česká z tohoto seznamu. Jo, tak trochu mainstream, ale tenhle singl si mě získal, je chytlavý, slova sice nic moc, ale i tak - ráda si tuhle písničku sem tam poslechnu.

Mohlo by tě zaujmout:

3 komentářů

  1. I'm So Sorry se mi teď taky zalíbila :) Pretty When You Cry mám též hodně ráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, mám hned několik věcí:
    1.- Naprosto souhlasím, Lana je prostě Lana. Moje nejoblíbenější zpěvačka.
    2.- Hezky ses tu zabydlela. Moc se mi to tu líbí. Sama jsem o stěhování přemýšlela, ale moc se k tomu nemám.
    3.- Ráda bych tě zaTAGovala do takové malé blbůstky, co mě dnes ráno napadla. Budu ráda, když se zapojíš a třeba to i pošleš dál. :-)
    http://colors-of-world.blog.cz/1504/tag-kdyz-jsem-byl-a-maly-a

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Jsem ráda, že se ti tu líbí :)
      Do TAGu se určitě ráda zapojím.. Snad si na něj najdu čas už tento týden, vypadá fakt zajímavě :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky