Knihy, které si chci přečíst #01

Kompletní seznam všech knih, které si chci přečíst, najdete  zde Řekla jsem si, že by nemuselo být špatné, každý měsíc zveřejnit článek s...

Kompletní seznam všech knih, které si chci přečíst, najdete zde
Řekla jsem si, že by nemuselo být špatné, každý měsíc zveřejnit článek s pár knížkama, které si chci přečíst, plus malé info o knížce, proč si ji chci přečíst apod. Třeba najdete inspiraci, a nebo jste danou knihu již četli a můžete mi říct, zda to stojí za to, přečíst si ji. Každopádně doufám, že se tu tento nový formát článků chytne a vás bude bavit :)

Autor: Stephen King
Název: To (Orig. název: It)
Počet stran: 1052
Žánr: Horor
Vítejte v Derry, Maine, v malém městě, místě tak nevyhnutelně známém jako vaše vlastní rodné město. Až na to, že v Derry je nevyhnutelnost skutečností... Bylo jich sedm a byli velmi mladí, když se jejich první klopýtnutí změnilo v horor. Nyní už jsou dospělými muži a ženou. Rozprchli se do velkého světa, aby v něm dosáhli úspěchů a štěstí. Ale nikdo z nich se nemůže ubránit síle, která je táhne zpátky do Derry, aby stanuli tváří v tvář noční může bez konce a zlu beze jména...
Zatím jsem četla od Stephena Kinga pouze jednu knihu a to Běh o život (recenze zde), kterou navíc napsal pod pseudonymem. Moc hororů jsem nečetla a ráda bych to napravila a slyšela jsem, že tato kniha je opravdovým hororem, navíc je to pěkně dlouhá kniha, takže strach mě při jejím čtení bude doprovázet trochu déle. Strašně se těším, až se na tuto knížku vrhnu a chtěla bych ji začít číst, tak do měsíce, ale nejdřív musím dočíst rozečtené knihy, a až potom si vyhradit čas na toto delší hororové počtení. Už se těším, až se budu moct bát...


Autor: Grady Hendrix
Název: Horrorstör
Počet stran: 240
Žánr: Horor
Podivné věci se dějí… ve velkoobchodě s nábytkem Orsk v Clevelandu. Každé ráno vedoucí přijede do obchodu a zjistí, že police Kjërring jsou rozbité, ze sklenic Glans zbyly jen střepy a kdosi rozmlátil i šatní skříně Liripip! Je nadmíru jasné, že něco tu nehraje. Aby záhadu rozluštila, dohodne se trojice zaměstnanců, že bude v obchodě dobrovolně pracovat přesčas. A tak v brzkých ranních hodinách na podlaží s vystaveným nábytkem zaslechnou zvláštní zvuky a ocitnou se tváří v tvář něčemu, co by si nepředstavili ani v nejděsivějších snech. Horrorstör se dá charakterizovat jako tradiční příběh o strašidelném domě, ovšem ve zcela současném pojetí, a to nejen neotřelým výtvarným a grafickým zpracováním.
Tato kniha vyšla celkem nedávno a opět se jedná o horor. Prostě mě popadla touha prozkoumat tento žánr. Je jasné, že obchod, v kterém se příběh odehrává, má představovat pravděpodobně IKEU. Rozhodně se mi líbí ten nápad - obměna příběhu odehrávajícího se ve strašidelném domě. Nečekám od toho nic velkého, ale i přesto bych si tuto knihu ráda přečetla.

Autor: Jamie McGuire
Název: Červený vrch (Orig. název: Red Hill)
Počet stran: 324
Žánr: Fantasy, Horor, Thriller
Z Evropy se šíří záhadný virus a svět je zachvácen pandemií, která postupuje neuvěřitelně rychle. Projevuje se nesnesitelnou bolestí břicha a bleskovým úbytkem váhy, a pak už je jen smrt. Mrtví však nenacházejí klid, ale mění se v šouravé zombie, a hledají, čím by ukojili svůj neutišitelný hlad. Vábí je lidské maso a lačně se na ně vrhají. Jedinou obranou živých je rychlost a zásah do mozku zombie.
Celkem nedávno jste si mohli všimnout šílenství kolem této knihy a na hodně blozích se objevila recenze na tuto knihu. Já jsem v tomto trochu pozadu, ale nevadí... Když tato kniha vyšla, uvědomila jsem si, že jsem vlastně nečetla žádnou knihu se zombíkama a rozhodla jsem se to napravit. Sice nevím, kdy přesně si tuto knihu přečtu, ale jednou to určitě bude :)

Tak tohle je pár z knih, které si chci přečíst. Tentokrát se to neslo trochu na vlně hororu, jelikož jak říkám, ráda bych se do tohoto žánru pustila a chtěla bych zjistit, jaké to je, opravdu se bát u knihy.

Máte rádi hororové knížky? Který horor byste mi doporučili? A jaké knížky jsou na vašem to-read listu?

Mohlo by tě zaujmout:

0 komentářů

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky