Knižní červenec

Už podruhé je tu knižní měsíc a tentokrát z července. Přírůstky do mé knihovničky, přečtené knížky a další.. PŘEČTENO ZA ČERVEN H...


Už podruhé je tu knižní měsíc a tentokrát z července. Přírůstky do mé knihovničky, přečtené knížky a další..

PŘEČTENO ZA ČERVEN
Hunger Games - Síla vzdoru (Suzanne Collins)
Bleach #1 (Tite Kubo)
Bleach #2 (Tite Kubo)
Hvězdy nám nepřály (John Green)
Ready Player One (Ernest Cline)
Lovkyně snů - Procitnutí (Lisa McMann)

Dohromady přečteno 1693 stránek

RECENZE

KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY

Všechny knihy pohromadě

Knihy, z kterých mám největší radost

Po delší době opět v Levných knihách - až na Silo jsou všechny knihy odtamtud. Ready Player One - o téhle knize jsem toho opravdu hodně slyšela, tak jsem si chtěla udělat vlastní názor a jsem velmi ráda, že jsem si tuto knihu pořídila. Dále mě zaujala série Chaos, kterou neznám. Lovkyně snů jako oddychovka. Raddleyovi jsem četla pře pár lety. A Past neznám, ale časem bych si ji chtěla přečíst. No a nakonec Silo! Prostě u mě hodně očekávaná novinka, který mi v knihovničce nesmí chybět!

Jinak se omlouvám, že to přidávám, až takhle pozdě, ale to víte - prázdniny :)



Mohlo by tě zaujmout:

0 komentářů

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky