Hudební novinky: LEDEN 2015

Už jen tyhle novinky a nebudu mít žádnou prodlevu :D Ty březnové vyjdou normálně, začátkem dubna, a potom zase až za měsíc ty dubnové. T...

Už jen tyhle novinky a nebudu mít žádnou prodlevu :D Ty březnové vyjdou normálně, začátkem dubna, a potom zase až za měsíc ty dubnové. Takže poslední vzpomínkové hudební novinky jsou tady :)
Tentokrát nedávám videa přímo do článku, ale myslím, že si každý dokážete odkaz rozkliknout.


Skupinu 5 Seconds of Summer mám docela ráda, některé jejich písničky jsem si oblíbila. A rozhodně doporučuji tuto live verzi jejich singlu Good Girls.

Kdo by neslyšel o filmu 50 Shades of Grey? Ano i já jsem o něm už slyšela, ale asi na něj nechystám podívat. Každopádně soundtrack filmu se jim celkem podařil. Například tato písnička od Ellie Goulding - velmi pěkná, Ellie má sice daleko lepší songy, ale i tento se jí povedl.

A teď spoustu novinek od kapely Fall Out Boy. Poslední dobou hodně interpretů dává na svůj YT kanál přidává i písničky, které vyšly na jejich novém albu, ale nemají klip. Takže jejich celé nové album můžete najít na jejich youtube. Musím říct, že album AB/AP se mi líbí. Z těchto novinek za poslech určitě stojí píseň Uma Thurman a Novocaine, ale když si pustíte všechny, určitě tím neztratíte :)

Znáte tuto britskou zpěvačku? Já ji donedávna taky neznala, ale musím přiznat, že tento její singl je celkem chytlavý. Dobře, není to úplně můj styl hudby, ale sem tam si to poslechnout - proč ne.

Jelikož Imagine Dragons vydali tento rok nové album, tak postupně vydávají i samostatné singly. Například píseň Gold. Tuhle písničku mám moc ráda a jednoduchý klip mi vyhovuje.

V lednu se James Arthur rozhodl udělat pár coverů na písničky, které mu navrhli rovnou fanoušci na jeho facebooku. Já jsem tam taky navrhla písničku - Worry About You od Tylera Jamese, ale jaksi to neprošlo - ne, moc lajků, jelikžo ta písnička není až tak známá, škoda. Tak který z jeho coverů se vám líbí nejvíc? :)

Skvělý nápad na klip. Pokud to nebylo fingované tak svělé. Docela věřím i tomu, že to fakt mohli udělat.

Nezaslechli jste o tomto klipu? Tak se na něj podívejte! Mně osobně nepohoršuje, beru to z uměleckého hlediska - vlastně se mi ten klip líbí. Nevím, proč lidí řeší to, že je to pedofilní, vlastně ani nechápu, jak na to přišli. No nic :D A co si vy myslíte o tomto klipu?

Která písnička se vám z těchto novinek líbí nejvíce? A je nějaká zásadní písnička, na kterou jsem snad zapomněla?


Mohlo by tě zaujmout:

0 komentářů

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky