Seznamte se... adminka tohoto blogu

Sice toto není žádný blog stylu deníček, ale i přesto si myslím, že je slušností se představit. Uvědomila jsem si, že mě asi vůbec neznáte,...

Sice toto není žádný blog stylu deníček, ale i přesto si myslím, že je slušností se představit. Uvědomila jsem si, že mě asi vůbec neznáte, což je... možná chyba?


V den, kdy tento článek píšu, mi je 17 let a navštěvuji ústav jménem GUH - tedy Gymnázium Uherské Hradiště. A v Hradišti také bydlím, tedy jen od té doby, co jsem začala chodit na střední.
Co ráda dělám ve volném čase? Čtu, koukám na filmy a seriály, poslouchám hudbu, ráda objevuju nové interprety, pokouším se kreslit portréty,... a bloguju. Ale taky ráda chodím na různé akce.. no, zkrátka tak trochu pařit.
Jinak blogování se věnuji už hodně dlouho, začalo to blogováním o mé oblíbené zpěvačce a došlo to až k blogování o knížkách, filmech a hudbě a poslední dobou i o něčem navíc. Tento typ blogování mě baví nejvíc a dokážu si představit, že tento blog budu mít i za pár let.
Ráda píšu články na tento blog, plánuji projekty, hledám si designy, a to všechno už třetím rokem - na podzim Fantasy Maniak oslaví své čtvrté narozeniny.
Nevím, zda je nutné o mně vědět něco dalšího. Zkrátka.
Jmenuji se Julie Kročová a jsem adminkou tohoto blogu.

Na mé jiné blogy jsem párkrát vyplňovala i nějaké TAGy o mně, ale nevím, jestli bych něco podobného měla dávat i sem - přecejen to není blog o mně a myslím, že by to tu ani nikoho nezajímalo. Takže tady na blogu asi nic takového nenajdete (pokud neuvidím, že máte fakt zájem nebo něco podobného).

Jedna trochu usměvavá fotka, aby se neřeklo...

Zeptej se! → http://ask.fm/blogerkaNienna
Můj osobní fb → https://www.facebook.com/julca.krocova

Mohlo by tě zaujmout:

0 komentářů

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky