Filmový měsíc
filmy
Filmový květen 2015
14:56ZHLÉDNUTO:
Tento měsíc jsem zhlédla opravdu dost filmů, celkem jedenáct, z čehož jenom Avengers jsem viděla v kině. Většinu filmů jsem opravdu chtěla zhlédnout, ale na tři filmy jsem se koukla "jen tak" z nudy - Zpověď královny střední školy, Ona je on a Což takhle dát si špenát.
ZHLÉDNUTO:
- Avengers: Age of Ultron
- Girl, Interrupted
- Only Lovers Left Alive
- 8 Mile
- Jurassic Park
- Zpověď královny střední školy
- Ona je on
- Only Lovers Left Alive
- 8 Mile
- Jurassic Park
- Zpověď královny střední školy
- Ona je on
- Love, Rosie
- Into The Woods
- Což takhle dát si špenát
- Into The Woods
- Což takhle dát si špenát
Zhlédnuto 1 187 minut (přes 19 hod)
ZRECENZOVÁNO:
- Avengers: Age of Ultron (9/10)
- Girl, Interrupted (10/10)
- Only Lovers Left Alive (9/10)
- Love, Rosie (6/10)
- Girl, Interrupted (10/10)
- Only Lovers Left Alive (9/10)
- Love, Rosie (6/10)
HODNOCENÍ:
Nejhezčí plakát x Nejméně hezký plakát
Nešlo vybrat pouze jeden nejhezčí plakát, navíc filmy mají vždy více plakátů, takže o to těžší to vybírání bylo. Jako ty nejhezčí jsem nakonec vybrala plakáty k filmům Only Lovers Left Alive, 8 Mile, Jurassic Park a Girl, Interrupted. Naopak jako ty nejhorší plakáty hodnotím plakát k filmu Ona je on a Což takhle dát si špenát - ty by mě vůbec nezaujaly.
Nejlepší trailer
Nejhezčí soundtrack
Nešlo vybrat pouze jeden nejhezčí plakát, navíc filmy mají vždy více plakátů, takže o to těžší to vybírání bylo. Jako ty nejhezčí jsem nakonec vybrala plakáty k filmům Only Lovers Left Alive, 8 Mile, Jurassic Park a Girl, Interrupted. Naopak jako ty nejhorší plakáty hodnotím plakát k filmu Ona je on a Což takhle dát si špenát - ty by mě vůbec nezaujaly.
Nejlepší trailer
Kdybych měla vybrat pouze jeden, tak to bude trailer k filmu Only Lovers Left Alive, ale také se mi hodně líbí trailer k filmu 8 Mile.
Nejhezčí soundtrack
Vítěze této kategorie je velmi těžké určit, jelikož se mi nejvíce líbily soundtracky hned tří filmů. Jako první musím napsat soundtrack filmu 8 Mile, což je film, který je na hudbě založený. Jako druhý je tu film Girl, Interrupted, jehož soundtrack jsem si zamilovala. A nakonec Only Lovers Left Alive - kdybych přece jen musela vybrat pouze jeden soundtrack, tak by to byl tento, jelikož ho můžu poslouchat stále, i když to není po dokoukání filmu. Hudba u tohoto filmu byla neuvěřitelná.
Největší překvapení
Sice jsem od těchto dvou filmů čekala něco víc, ale přesto jsem byla překvapená, že se mi toho opravdu dostalo.
Největší zklamání
Opravdu jsem se těšila, až po přečtení knížky zkouknu i film, ale ten mě tedy vůbec nevzal. Hodně mě zklamal.
Nejlepší film měsíce
Sem bych zařadila opět stejné filmy jako do největšího překvapení. Zkrátka tyto dva filmy mě dostaly, o něco víc asi Girl, Interrupted, ale zaslouží si tu být oba.
Viděli jste některý z těchto filmů? A který film, který jste za květen zhlédli, se vám líbil nejvíc?
2 komentářů
Všude jsem viděla reklamy na Jurský park, ale abych se přiznala, tak do kina bych asi šla jenom, kdyby nic jiného nedávali. :) Knihu jsem nečetla, ale ráda bych se k ní jednou dostala, takže nemohu hodnotit ani jako knihu a ani jako film. To samé S láskou, Rosie...kolikrát jsem se chtěla podívat k večeru, kdy už jsme měla vše doučeno, ale prostě to nikdy nevyšlo. Abych pravdu řekla, tak mě film láká jenom díky herečce, která ztvárnila Clary v The Mortal Instrument. Tento žánr totiž nevyhledávám a podobný případ byl i u filmu "Hvězdy nám nepřály"...taky jenom díky herečce. :D :)
OdpovědětVymazatJurský park je film z roku 1993, takže ty reklamy jsi viděla asi na Jurský svět, což je letošní film.. Jinak Hvězdy nám nepřály mě vůbec neberou, ale Love, Rosie jsem přece jen dala šanci.. Ale z těch, co jsem viděla, doporučuji zhlédnout Girl, Interrupted a Only Lovers Left Alive - to jsou úplně jiné žánry a filmy jsou opravdu skvělé..
VymazatDěkuju za návštěvu i komentář :)