Recenze: Into The Woods

Co se stane, když se spojí pět pohádek v jednu? Muzikál Into The Woods (Čarovný les) spojil dohromady příběh Popelky, Červené Karkulky, ...

Co se stane, když se spojí pět pohádek v jednu?
Muzikál Into The Woods (Čarovný les) spojil dohromady příběh Popelky, Červené Karkulky, Jacka a kouzelných fazolí a Lociky - a tyto příběhy dohromady propojuje příběh pekaře a pekařky, které jednoho dne navštíví čarodějnice.

INTO THE WOODS
Čarovný les

Už delší dobu před premiérou jsem tento film vyhlížela, i když jsem na něj nakonec do kina nešla, tak jsem se na něj podívala aspoň doma.
Přiznám se, že na muzikály moc nejsem, takže jsem ze začátku byla taková rozpačitá a nevěděla jsem, co si o filmu mám myslet. Každopádně zrovna ty písně a celkově hudební zpracování mi na filmu nevadilo a sama jsem z toho byla celkem překvapená.
Taky se nebráním nových zpracování známých pohádek a musím říct, že i toto se mi na filmu celkem líbilo - to propojení. Taky mě na filmu překvapilo (ale příjemně!), že některé věci tam byly celkem drsné a zkrátka.. prostě pohádky bratří Grimmů.
Asi jde poznat díky stylu, jakým tuto recenzi píšu, že přijde nějaké to ALE. A ano, ono opravdu přichází. Paradoxně mi na filmu nejvíc neseděla Meryl Streep, která za tuto roli byla nominována i na Oscara (upřímně mi ta nominace moc neseděla, přijde mi to jako by byla nominovaná jenom kvůli svému jménu). Tu roli jsem jí upřímně nevěřila a zkrátka mi tam neseděla (ale nemyslete si, že proti ní něco mám, v některých filmech ji mám ráda, jenom tady mi tam prostě moc nepasovala).
Nejvíc se mi líbil herecký výkon Johnnyho Deppa, který vlka zahrál bravurně.
Celkově mám z tohoto muzikálu smíšené pocity, čekala jsem od něho trochu víc, možná něco méně kýčovitého (poukazuji na prince, kteří se v pohádce objeví) a celkově mi film jako celek až tak neseděl. Znovu bych se na něj už nepodívala.


Viděli jste tento muzikál? A líbil se vám nebo spíš ne?

Mohlo by tě zaujmout:

7 komentářů

  1. Několik pohádek v jednom? :O no, zní to zajímavě a plakát taky nevypadá zle... ráda se podívám, protože adaptace pohádek mám hodně ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě ne znovu, závěr byl hodně nelogický, musím říct vyloženě blbý...

    OdpovědětVymazat
  3. Už jenom kvůli Deppovi a jeho další výjimečné roli bych se na Čarovný les ráda podívala :) Meryl Streep snad skousnu :D
    Pěkná recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Johnny Depp se mi tam líbil nejvíc.. Naopak Meryl Streep mi tam moc nepasovala..

      Vymazat
  4. na Into the Woods jsem se podívala vyloženě jen kvůli Chrisu Pineovi, který tam hrál jednoho z princů. celkově se mi to ale moc nelíbilo a ikdyž to nebylo zas tak špatný, čekala jsem od toho víc.
    giveaway; in another galaxy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem od toho čekala víc.. Ale zrovna ti princové mi byli hrozně nesympatičtí :D :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky