Filmový soundtrack: Mrtvá nevěsta Tima Burtona

Řekla jsem si, že občas vám doporučím nějaký ten filmový soundtrack, který stojí za poslech. Jako u všech tipů, které tu zveřejňuji (knihy...

Řekla jsem si, že občas vám doporučím nějaký ten filmový soundtrack, který stojí za poslech. Jako u všech tipů, které tu zveřejňuji (knihy, seriály,...), začnu od toho nejlepšího. A jak vidíte na obrázku (a vlastně i v nadpisu), tak se jedná o film Mrtvá nevěsta. Tento film se celkově řadí mezi jeden z mých nejoblíbenějších a jeho součástí je i nádherná hudba, kterou složil Danny Elfman (dvorní skladatel Tima Burtona). Doporučuji si samotný soundtrack třeba i stáhnout do mobilu, jelikož když si ho poslechnete, je to jako by jste zhlédli celý film. Například když jsme jeli z Belgie, tak jsem si do sluchátek pustila tento soundtrack a opravdu jsem plně prožila ten příběh. Kdo jste viděl Mrtvou nevěstu, tak jistě víte, že mnoho písní je tam zpívaných a vy si pod těmito písněmi automaticky představíte danou filmovou scénu.
Zkrátka já, jak film, tak soundtrack, miluju :)
A jestli se najde někdo, kdo Mrtvou nevěstu neviděl, tak ať to hned napraví.




Mohlo by tě zaujmout:

0 komentářů

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky