Knihy, které si chci přečíst #03

Po trochu delší době přidávám článek do této rubriky, a jak jste se mohli dočíst v článku o změnách na tomto blogu ( zde ) , tak bude kaž...


Po trochu delší době přidávám článek do této rubriky, a jak jste se mohli dočíst v článku o změnách na tomto blogu (zde) , tak bude každý měsíc vycházet plno měsíčních článků a do těchto měsíčních článků patří i formát Chci si přečíst (popř. Chci zhlédnout), takže asi každý druhý měsíc se můžete těšit na tento formát.
Tentokrát jsem vybrala samé biografie, jelikož některé z nich mě dost zajímají a více o nich se dozvíte v samotném článku.

J.R.R. Tolkien – Životopis
více o knize
Momentálně jsem ve druháku na gympl a nedávno jsem měla seminárku - jako téma jsem si vybrala Tolkiena, jelikož je to jeden z mých oblíbených spisovatelů a vím o něm dost věcí bez toho aniž bych si to musela povinně "našprtat". A jeho život mě zkrátka zajímá. A když jsem se dozvěděla, že vyšel jeho životopis i v knižní verzi, tak jsem věděla, že tuto knihu si chci, jak přečíst, tak i pořídit.

Edith Piaf
více o knize
Možná někteří z vás znáte zfilmovaný životopis Edith Piaf a díky tomuto filmu jsem si říkala, že i knihu o této zpěvačce bych si mohla přečíst. Film je krásný a všem ho doporučuji a knížku máme doma, mamka ji četla, takže není problém si ji hned vytáhnout z knihovničky a začíst číst, ale přesto se k ní ještě chvilku nedostanu - mám spoustu knížek půjčených z knihovny a musím je dočíst. Celkově si spíše myslím, že tyto biografie bych si mohla přečíst během prázdnin.

Lincoln - Tým rivalů
více o knize
Pamatuji si, když tato knížka vyšla a já jsem projížděla Brnem a samozřejmě jsem se nezapomněla zastavit v knihkupectví a tato kniha mě upoutala natolik, že jsem si ji koupila. Už nějakou dobu ji mám rozečtenou, ale pořád jsem se k ní nevrátila a toto léto bych to tedy chtěla napravit.

Četli jste některou z těchto knih? Popřípadě, jak se vám líbila?


Mohlo by tě zaujmout:

12 komentářů

  1. Knihu o Edith Piaf jsem četla na gymplu, takže to bylo hoodně dávno, ale moc se mně tehdy líbila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem teď v té samé situaci :) Doufám, že se mi ta knížka taky bude líbit :)

      Vymazat
  2. Moc k těmto knihám netíhnu, ale to bude asi mým věkem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemyslím si, že je to úplně věkem, jelikož toho Lincolna jsem si pořizovala v tvém věku, a i když jsem ho nedočetla, tak to nebylo proto, že by mě čtení té knihy nebavilo.. Už tehdy mě ta knížka zaujala.. Ale je pravda, že teď jsem se až začala zajímat i o jiné biografie

      Vymazat
  3. Ani jednu z knih neznám, ale například od Tolkiena mám v plánu Pána prstenů nebo Hobita. Přece jen, je to klasika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak Hobita, tak i Pána prstenů, si určitě přečti - ty knížky stojí za to a já si je zase plánuji přečíst znova.. Vlastně Hobita už jsem četla i dvakrát - je to jedna z mých nejoblíbenějších knih :)

      Vymazat
  4. Mám to jako Katka, taky to není zrovna ten typ knih, které bych vyhledávala, ačkoliv třeba Tolkienův životopis by mohl být fajn :)

    A mimochodem, u mě na blogu pbíhá giveaway, budu ráda, když se zapojíš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě ten Tolkienův mě zajímá nejvíc a rozhodně se těším, až si ho přečtu :)

      Vymazat
  5. Životopisy mně moc nelákají, ale třeba životopis Marilyn Monroe se mi hodně líbil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marilyn jde nějak mi mě, znám nějaké její citáty, ale třeba film jsem s ní žádný neviděla..

      Vymazat
  6. Tak ta knížka Lincoln - Tým rivalů mě opravdu zaujala! Podívám se po ní a taky zkusím přečíst :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem tě inspirovala.. Já už ji musím konečně taky dočíst :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky