Změny na blogu /DESIGN #18

Jak jste si všimli tak na blogu je nový design , o kterém vyšel článek včera. A spolu s novým designem přichází na blog i pár změn . A je...


Jak jste si všimli tak na blogu je nový design, o kterém vyšel článek včera. A spolu s novým designem přichází na blog i pár změn. A jeden velký projekt, o kterém až za chvíli.

Jako první vám chci představit nové menu, v kterém přibylo pár nových věcí a také jsem ho celé zpřeházela.
První, čeho si asi všimnete, je moje fotka v menu, jelikož na tomto blogu už publikuji pod mým skutečným jménem a prostě chci, aby bylo vidět, že je to můj blog. A zanedlouho vyjde také článek, kde se dozvíte něco málo o mně.
Dále v menu nově přibyly dva hashtagy, které se vztahují k facebookové stránce blogu. První hashtag je #FMcomingsoon - příspěvek s tímto hashtagem na fb vychází zhruba jednou za dva týdny, někdy častěji a jde vlastně o představení článků, které chystám, které v nejbližší době můžete čekat na blogu. A druhým hashtagem je #FMnowreading - je jasné, že pod tímto hashtagem na fb můžete najít fotky knížek, které právě čtu.
Poslední novinkou v menu jsou tři gadgety - všechny se týkají sociálních sítí, konkrétně We♥It, Tumblr a Ask.fm, kde mě můžete sledovat.

Dále jsem si trochu rozvrhla, kdy budou přibývat nové články. A je to tedy následně, každé pondělí by vyšel nějaký názorový článek - této rubrice bych se nově chtěla více věnovat, jelikož bych s vámi chtěla sdílet svůj názor na různá témata a zároveň bych si chtěla vyslechnout váš názor, dále každé úterý by vyšla knižní recenze, každou středu měsíční článek (o těch později), každý čtvrtek potom nějaký filmový/knižní/seriálový tip, v pátek opět měsíční článek, v sobotu pro změnu filmová recenze a v neděli opět měsíční článek. A teď něco málo k těm měsíčním článkům, jedná se o články, které vychází pravidelně každý měsíc - např. knižní měsíc, právě v kinech, hudební novinky a další, také co se týče těchto měsíčních článků, tak se můžete těšit na pár nových formátů. Samozřejmě, že místo měsíčního článku může vyjít nějaký jednorázový článek, nebo některý den vyjde více článků - uvidím, jak vše budu stíhat, třeba některý den vynechám a nevyjde žádný článek, uvidím, ale budu se snažit být aktivnější.


Myslím, že už jsem to někde zmiňovala, ale na blogu to zatím nebylo, takže - na léto plánuji jeden projekt. Jedná se o první projekt, který zde na blogu pořádám a bude to celkem velké, alespoň pro mě. Zatím nic víc o tomhle projektu řečeno nebylo, ale poprvé vám o něm přináším menší sneak peak. Bude se jednat o společné čtení jedné tetralogie, pro mě to vlastně bude re-reading, ale nezáleží na tom, jestli sérii budete číst poprvé nebo už poněkolikáté. Doufám, že se projekt vydaří podle mých představ a hlavně doufám, že se vás co nejvíc zapojí - samozřejmě počítám s tím, že o prázdninách asi bude probíhat víc společných čtení, takže doufám, že i přesto se můj projekt uchytí.

Celkově musím říct, že asi poslední rok beru blog zodpovědněji než předtím a od té doby, co je blog na blogspotu, tak je tomu tak stoprocentně. Chystám si články dopředu, snažím se vymýšlet projekty (i když v létě proběhne teprve můj první) a snažím se pořád vymýšlet něco nového.

A jako poslední věc. Ten velký projekt, o kterém jsem se zmínila na začátku. Jedná se o to převést tento blog také do angličtiny. Tento blog by fungoval normálně dál, nezávisle na tom v angličtině a ten druhý blog by byl akorát pro zahraniční návštěvníky, vycházelo by tam v podstatě to samé co tady - až na soutěže a projekty, ty by měl asi vlastní, ale to až časem. Bude mě to stát hodně práce, ale jsem si jistá, že je to dobrý krok vpřed. Teď tam budou vycházet postupně všechny články, ale ne tak, jak to proběhlo, když jsem přesouvala blog z blog.cz, ne všechny články naráz, ale postupně, takže budou mít případní návštěvníci čas komentovat jednotlivé články. Vůbec si nejsem jistá, jak tato anglická verze blogu uspěje, ale doufám, že si časem také získá své čtenáře. 
edit: Momentálně na tento anglický blog budu přidávat článek asi jenom jednou týdně, jelikož takový článek v angličtině mi zabere víc času než články v češtině. Takže zatím je to opravdu jen takový vedlejší blog.

Také jsem rozběhla novou fb stránku, kde sdílím hudební novinky. O budoucnosti téhle stránky si vůbec nejsem jistá, nevím, jestli na ní zůstanu, ale momentálně funguje a já na ní pravidelně postuju novinky ze světa hudby :) Stránku najdete zde.

A poslední věc, o které bych se tu chtěla zmínit. Možná (opravdu jen možná) bych začala do konce tohoto roku natáčet videa na youtube. Ale vůbec si nejsem tímto nápadem jistá. Musela bych se prvně trochu osmělit, a pak taky ta technická stránka - prvně bych se chtěla dobře naučit stříhat videa, pak je teprve publikovat. Bavilo by vás koukat na dalšího booktubera? Ale nebojte, všechny články by normálně vycházely i nadále, ale zároveň s nimi i videa, takže byste si mohli vybrat, zda se radši koukáte na video nebo zda máte radši psanou verzi článků. Ale o youtube zatím pořád jen uvažuju, vůbec není jisté, jestli nějaká videa budu točit, každopádně budu ráda, když se k tomuto tématu vyjádříte v komentářích.

Tohle je asi vše, co jsem v tomto článku chtěla zmínit. Podle mě se jedná o celkem dost změn, projektů, nápadů,... A ráda bych na všechny z nich znala váš názor, nebo jestli se třeba na nějaký projekt či danou věc těšíte, zda vás něco zaujalo. Zkrátka na všechno bych chtěla vědět váš názor :)

Mohlo by tě zaujmout:

2 komentářů

  1. páči sa mi ako to más pekne rozpísané naplánované ako by to malo všetko vyzerať ;) život je zmena no nie :D . ale asi by som zmenila tvoju fotku na nejaku s usmevom ;)) .inak drzim palce v blogovani nech sa ti vsetko splni tak ako planuješ :)
    clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak budu se snažit i ty plány dodržovat, zatím mi to vychází :) No a ohledně té fotky :D Občas fotku v menu budu měnit, ale radši mám ty neusměvavé fotky, takže tahle tu ještě nějakou tu chvilku zůstane :) Já vím, asi to zní divně..

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky