Recenze: Warm Bodies (Mrtví a neklidní)

Svět už není jako dřív, lidé jsou utlačováni zombíky, kteří se živí jejich mozky, a proto lidé mezi nimi a zombíky postavili zeď. Skupina...

Svět už není jako dřív, lidé jsou utlačováni zombíky, kteří se živí jejich mozky, a proto lidé mezi nimi a zombíky postavili zeď. Skupina pěti mladých lidí se ovšem za tuto zeď vydává, aby našlo lék, který by zombíkům umožnil se znovu přeměnit na lidi.

Jedná se o film z roku 2013 a je to celkem krátký snímek - film trvá pouze přes hodinu a půl. Z velké části je film hlavně romantický, já bych ho zařadila pouze do této kategorie - nenechte se mást zařazením filmu na čsfd do hororů, jelikož tenhle film má k hororu velmi daleko, nebyla tam naprosto žádná hororová scéna, nic co by se jí přibližovalo.

Hlavní postavou je zombík, kterého hraje Nicholas Hoult. Tento zombík se cítí být odlišným oproti dalším z jeho rasy - ano, správně jsem použila slovo "cítí", jelikož on opravdu občas pociťuje lítost, smutek a další lidské city.
Jak příběh plyne, tak právě tento zombík se dostane do střetu s pětičlennou lidskou výpravou, která se vydala za zeď. Jediná, kdo z ní přežije, je dívka jménem Julie - a přežije pouze díky našemu zombíkovi, který se dál o ní chce starat a být s ní.

Na film jsem natrefila díky představiteli hlavní role - tedy herce Nicholase Hoult, který si myslím svoji roli zvládl skvěle. Taky prý sám navrhl, že jeho postava nebude mrkat.
Nevím, co říct o tomto filmu, jelikož mě bylo jasné, že toho od něj příliš mnoho čekat nemůžu a s tím jsem do toho šla - takže film mě, ani nezklamal, ani nepřekvapil. Beru ho spíše jako takovou oddychovku.
Prostředí je hezky vytvořeno, líbí se mi i styl humoru, který ve filmu občas zazní a taky chválím nápad, jelikož ten kdyby se propracoval, tak by to vážně mohlo jít.
Ale takhle? Ve filmu je opravdu hodně nelogických věcí a já se snažila nad nimi nepozastavovat, jelikož to by bylo na dlouho, taky závěr je hodně uspěchaný a jako by useknutý - najednou je všechno super a nic dalšího, což trochu souvisí právě s těmi nelogickými věcmi.
Pokud jste film neviděli, o nic jste nepřišli, ale na druhou stranu, pokud si chcete pustit filmu, u kterého nechcete přemýšlet či se nad ním pozastavovat, tak sáhněte po tomto. (Taky pokud chcete vidět hezkího hlavního hrdinu, tak tohle je film pro vás.)

Ale celkově film hodnotím hodně průměrně.


Mohlo by tě zaujmout:

10 komentářů

  1. Já nevím. :D Abych pravdu řekla, já miluji seriály jako je The Walking dead, ale tento film mi příjde více méně...ujetý. :D Nedávno jsem viděla i trailler k filmu a musela jsem s v některých chvílích popadat za břicho. No jo no...fanouška takových nechutností jako v TWD už prostě nějaká zombie-romantika nebere.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TWD jsem nikdy neviděla, ráda bych se na to možná podívala, ale ne sama :D Každopádně tenhle film se nesmí brát vážně :)

      Vymazat
  2. Upřímně jsem na to koukala s otevřenou pusou, ale alespoň jsem se zasmála. :D Máš pravdu že se to nesmí brát vážně, přišlo mi to už spíš jako parodie na všechny ty filmy a kníhy kde jsou borci vícnežlidi. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Heh, zrovna přemýšlím, jestli jsem to viděla nebo se zachumlat do postele a dát se do toho. Jo, takový romanticky, to se mi líbí. ^^

    OdpovědětVymazat
  4. az na konci mi doslo, ze je to prepracovany Romeo a Julie :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, mně to nedošlo skoro vůbec.. Asi bych to neoznačovala jako předělávku Romea a Julie

      Vymazat
  5. tam jde o to, ze ona je Julie, jeho jmeno je na R, obema neni souzeno byt spolu... a navic jsem to tak nekde i cetla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, já jsem to tak taky někde četla, jen já osobně bych to tak asi nebrala.. Ale proč ne, když to tak tvůrci mysleli.

      Vymazat
  6. Jo tenhle film znám, mám na něj dokonce recenzi i na svém blogu (odkaz tady).
    Zpracování není úplně nejlepší, ale je to podle fakt moc pěkný knížky!

    P.S.: Dobrá recenze a bezva blog. Jak vidím to fantasy, hned mám pocit, že se mi tu bude líbit. Asi mě tu ještě uvidíš :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přemýšlela jsem, že když se mi film bude fakt líbit, tak že si přečtu i knížku.. ale možná se po ní poohlídnu i tak:)
      Jinak velmi děkuju :) Ráda tě tu znovu uvidím :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky