týdenní shrnutí 2x

Minulý týden shrnutí nevyšlo, jelikož nebylo až tak moc o čem psát, a tak.. jsem to odložila o týden - no, hádejte co, opět toho není mo...


Minulý týden shrnutí nevyšlo, jelikož nebylo až tak moc o čem psát, a tak.. jsem to odložila o týden - no, hádejte co, opět toho není moc. Občas nějaký ten seriál, čučení na youtubery a jeden film. Tomu se říká nic moc. Navíc se teď musím i učit - a to ještě víc než, jak se teď učím. Takže se předem omlouvám za opravdu kraťoučký článek, ale zase jsem to nechtěla odkládat o další týden.

Gossip Girl. Tohle byl asi jedný seriál, na který jsem koukala - ale i v něm mám už trochu zásek. Teda baví mě furt a moc, ale nějak nemám náladu na sledování seriálů. Jinak ale plánuju maraton Outcast, jelikož v něm mám skluz a teď přitom vyjde už i finální díl 1. série, takže to musím dohnat. Ještě chci zhlédnout taky Stranger Things, jelikož pilot se mi fakt líbil.

Suicide Squad. Jediný film, který jsem viděla a byla jsem na něm i v kině, byl Suicide Squad - mně osobně se tenhle film líbil, i když k němu mám pár výtek. Moji recenzi si můžete přečís >zde<.

Jinak mám naplánované články až do konce srpna - některé musím teprve napsat, a pokud se podívám na nějaké filmy, tak třeba vyjdou ještě i nějaké filmové recenze, i když jednu už mám i tak nachystanou. A taky chystám nějaké hudební recenze.

Doufám, že vy jste za poslední dva týdny zhlédly pár skvělých filmů - dejte mi nějaké tipy :)

Mohlo by tě zaujmout:

3 komentářů

  1. Par filmu jsem videla a to diky dvolene, i pristi tyden bude snad bohatsi. Sebevrazedny oddil je skvely. A ze serialu ted sleduji Krasku a zvire, Prolhane krasky, Novou holku a ve velkem Kobru 11 :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásky a zvíře jsem viděla snad jen jeden díl, ale až tak moc mě to nezaujalo. Na PLL jsem koukala od začátku, ale ty poslední série "po letech" jsem ještě nerozkoukala. O New Girl jsem taky jen slyšela. No, ale Kobra 11 - na to jsem koukala jako malá a to hlavně kvůli tomu jednomu herci, ani nevím, koho tam už hrál :D Ale vzpomínám na tenhle seriál jen v dobrém :)

      Vymazat
  2. Už abych se na ten film taky dostala! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky