týdenní shrnutí + co chci zhlédnout

Už je úterý, což není zrovna tradiční den pro vydávání týdenního shrnutí, ale.. zkrátka jsem se vůbec nedostala ke psaní článků. A i kd...


Už je úterý, což není zrovna tradiční den pro vydávání týdenního shrnutí, ale.. zkrátka jsem se vůbec nedostala ke psaní článků. A i když mám nějaké ty recenze teď v zásobě, tak jsem je nechtěla vydávat před shrnutím a taky chci prvně vydat ještě nějaké jiné články, které musím trochu dohnat. Minulý týden jsem toho už nezhlédla tolik, jelikož jsem byla z brigády dost vyšťavená, a tak jsem dost odpolední i prospala a večer jsem šla taky brzo spát. Přesto jsem tedy aspoň něco málo zhlédla. A aby tenhle článek nebyl tak krátký, tak ještě přidávám filmy a seriály, které chci v blízké době zhlédnout - to znamená, chci na ně jít do kina, anebo je už mám stažené, už se k nim jen dostat.

Gossip Girl Season 1. Začnu seriálem. O Gossip Girl jsem psala už v minulém týdenním shrnutí, takže tam o tom je asi více. Samostatnou recenzi psát nebudu, jelikož by to bylo pak asi to samé furt dokola - u každé série. I když uvidím. Chtěla jsem dát tedy dohromady aspoň moje oblíbené scény z 1. série, ale to bych asi časově nestíhala. Takže bohužel. Ale až se dostanu k nějakému seriálovému speciálu, tak se tam o tomhle seriálu taky zmíním. Jak už jsem psala, do tohohle seriálu jsem se okamžitě zažrala a jsem fakt ráda, že jsem se k němu dostala. První série za mnou a já už mám staženou další. Je to takový oddechový seriál spíš, ale zároveň mě baví sledovat ten naprosto jiný svět a vztahy a.. zkrátka drby. Nevím proč, ale fakt si mě tenhle seriál získal.

Vice Principals. Tohle je další seriálová novinka a rozepsala jsem se o ní >zde<. Jestli máte rádi takovýten americký chachacha humor, tak by se vám tohle mohlo líbit, ale můj humor to rozhodně není. Můžete si přečíst moji hodně negativní recenzi.

Rebelové. U nás teď byla Letní filmová škola a já tu sice na většinu jí nebyla, ale stihla jsem z ní aspoň dva filmy v letňáku. Tím prvním je naprostá klasika Rebelové, což je moje láska a nikdy bych si nemyslela, že tenhle film uvidím i na plátně. No, kdo máte rádi tenhle retro styl a staré písničky, tak by se vám to mohlo líbit. Já na muzikály vůbec nejsem, ale tohle je.. prostě moje láska. Rebelové jsem viděla už strašně mockrát a stejně mě to neomrzí.

The Silence of the Lambs. Tím druhým filmem bylo Mlčení jehňátek, což taky dávali v letňáku a tohle bylo poprvé, co jsem tenhle film viděla. Asi každý o tomhle filmu někdy slyšel, já se trochu bála, že to bude horor, jelikož to třeba na čsfd je uvedené a v některých diskuzích lidi taky uváděli, že je to horor, ALE je to jen hodně dobrý thriller a slovem horor bych to určitě neoznačila. Myslím, že tenhle snímek nepotřebuji vidět víckrát. Tím neříkám, že se jedná o špatný film, to rozhodně ne. Vlastně se mi tenhle thriller dost líbil a bylo to i docela napínavé - člověk nevěděl, co se bude dít a jedna scéna se mi obzvlášť líbila, ale zároveň nechápu kolik obliby si tenhle film získal. Nevím, mě tenhle film přímo neoslnil, i když se mi určitě líbil. Dala bych mu 4/5. 


A teď ještě ten menší bonus, co se chystám zhlédnout. Můžete mi klidně napsat, na co bych se měla vrhnout, na co byste chtěli vidět recenzi apod. Začnu seriály. Mám tedy rozkoukanou Gossip Girl Season 2, takže v ní budu pokračovat. Taky jsem před nějakou dobou podruhé rozkoukala Skins Generation 1, takže to bych taky měla dokoukat, tam mi chyb zhlédnout už jen pár dílů. Mám rozkoukané také Mr. Robot, ale teprve Season 1, i když teď už vychází i 2, ale úplně nevím, jestli se mi chce tenhle seriál sledovat, ještě bych mu mohla dát šanci. Taky se koukám na Oucast, kde jsem teprve u 4. dílu, takže tam mám taky, co dohánět, ale zatím se mi tenhle seriál opravdu líbí, takže se k němu chci vrátit. Z nostalgie jsem se taky začala koukat na Pokémony od začátku, ale vzhledem k tomu, kolik toho mám rozkoukaného, tak nevím, jestli tohle teď bude mou prioritou. Pak jsou tu Stranger Things, což je seriálová novinka, která mě opravdu zaujala a mám staženou celou sérii, takže teď se k tomu jen dostat - já se vždycky musím odhodlat ke zhlédnutí něčeho strašidelného, ale už se v tom dost lepším, takže.. Taky mám stažené celé Viking, ale k tomu fakt netuším, kdy se dostanu. A do toho se dívám na různé seriálové novinky, jelikož to jsou pravidelné články, co píšu, i když teď jich zrovna tolik vycházet nebude, to spíše až v září.
A z filmů toho je taky pár. Jako první tu mám Suicide Squad, na které půjdu tenhle týden do kina, takže to se dost těším. Další novinky v kinech nemám ještě projeté, jelikož článek Právě v kinevh teprve musím přichystat, ale nebojte, tentokrát vyjde načas. A z filmů, co mám stažené, se chystám kouknout na Big Fish, Clueless, Colonia, Finding Dory, Donnie Darko, Gangs of New York, Leon the Professional, Life of Pi, Money Monster, The Beach, The Aviator, The Jungle Book, The Departed, The Huntsman Winter's War, The Neverending Story, The Shining a Wolf Totem. A taky se chystám ještě do letňáku na nového Mad Maxa.

Samozřejmě, sledování filmů a seriálů není moje jediná povinnost či radost přes léto, takže opravdu nevím, jak tohle stihnu zhlédnout, nebo kdy a jestli se do toho nepodívám ještě na něco jiného. Ale tohle je momentálně to, co mám aspoň stažené a chci se na to někdy v srpnu podívat.

Mohlo by tě zaujmout:

4 komentářů

  1. Zrovna jsem přemýšlela, co bych si dneska mohla pustit za film a film Rebelové zní jako skvělá volba, už jsem ho hodně dlozho neviděla :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsem tě takhle inspirovala ke zhlédnutí filmu :D Rebelové jsou vždycky dobrou volbou :)

      Vymazat
  2. Rebelové .. klasika mého dětství, možná se na něj v nejbližší době kouknu. :)

    Zvu tě na GA

    WWW.DENDYSS.BLOGSPOT.CZ

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky