Suicide Squad (2016)

Další superhrdinský film, ale tentokrát od DC a hlavními hrdinou nejsou ti hodní superhrdinové zachraňující svět, nýbrž padouši, tedy...


Další superhrdinský film, ale tentokrát od DC a hlavními hrdinou nejsou ti hodní superhrdinové zachraňující svět, nýbrž padouši, tedy ti "bad guys". Někteří lidé se obávají toho, že není jisté, že všichni supermanové budou vždycky zadobře s nimi, a že budou hájit jejich zákony. A tak vzniká projekt "Task Force X", v němž je dán dohromady tým superpadouchů, kteří zkrátka budou muset bojovat za lidi, vyhrožování smrtí a další manipulace k tomuhle postačí. A kdo že je součástí tohoto týmu? Tak tedy: Harley Quinn, Deadshot, El Diablo, Captain Boomerang, Killer Croc a Slipknot. K tomu se ve filmu ještě objevuje také Joker. 

O ději filmu se tu nebudu více rozepisovat, to si určitě můžete najít i jinde a já si navíc myslím, že takhle je to naprosto dostačující. V tomhle filmu se vyskytuje hodně superpadouchů a ti byli ztvárněni skvěle. Nejvíc se mi líbila Margot Robbie jako Harley Quinn nebo také Will Smith jako Deadshot. Přičemž se mi, ale líbily výkony všech herců, k tomuhle asi nemám žádné výtky. Také mě mile překvapila Cara Delevingne jako Dr. June Moone a také jako Enchantress, vlastně se mi v téhle roli taky moc líbila. Asi by bylo vhodné se vyjádřit i k Jokerovi v podání Jareda Leta, jelikož ohledně tohohle byl docela velký boom. A já se nedivím, ať už kvůli Heathu Ledgerovi, tak taky kvůli Jokerovi samotnému. Já se přiznám, že Jokera v podání Heatha jsem ještě neměla tu čest vidět, ale samozřejmě to mám určitě v plánu, to prostě musím. Každopádně mnoho Jokerových scén to do samotného filmu nedotáhlo, a tak jsme ho tam neviděli až tak často - což jsem byla docela zmatená, jelikož Jokera byl fakt celý internet před tímhle filmem. Ale jsem opravdu ráda, že to celé nebylo jenom o Jokerovi a myslím si, že mu dali naprosto vyhovující prostor, jelikož hlavníma postavama jsou tu členové Suicide Squad - nejvíc prostoru tu získala Harley a Deadshot. 

K samotnému ději. Nečetla jsem žádné komiksy se Suicide Squad, ani jsem příliš nepátrala, o čem přímo má být tenhle film - ráda se nechávám v kině překvapit. Myslela jsem si tedy, že zde větší úlohu bude mít Joker, ale vlastně většinu scén sledujeme Suicide Squad, a pak tu máme samozřejmě padoucha, kterého chtějí, nebo spíš musí, zlikvidovat - přičemž tohle zní docela srandovně vzhledem k tomu, že se taky jedná o padouchy. Přestože se jedná o klasickou zápletku, tak tím, jak to tvůrci pojali a uchopili, tak se určitě nejedná jen o další film ze světa komiksů. 

Film dokonce pronesl některé prvky komiksů na plátno. Taky ze samotných plakátů můžete vidět, že jsou dělané na styl komiksů. Co se mi hodně líbilo, tak bylo představení členů Suicide Squad nám divákům. Já jsem třeba některé postavy vůbec neznala, a tak bylo skvělé, že každá postava dostala svůj prostor a to tím stylem - představte si, že je vám v komiksu představována nová postava, většinou vlevo je nakreslená celá postava a vedle jsou napsané informace jako např. povolání dvojtečka apod. A teď to přeneste na filmové plátno. 

Sice je to teprve den, co jsem tenhle snímek viděla, ale už teď se nebojím říct, že se jedná o nejlepší komiks film, který jsem zatím viděla (a to jsem jich už viděla dost). Film splňuje všechno, co od takovéhoto žánru čekáte - skvělou zápletku, která ale není jen přímočará, skvělý tým superhrdinů, tedy v tomhle případě padouchů, které máte možnost poznat z různých úhlů pohledu, akční scény, které jsou samozřejmě skvěle natočeny a vy máte přehled o tom, kde jednotlivé postavy jsou a co dělají a spoustu dalších věcí. Tenhle film byl hodně očekávaným snímkem, a i já jsem potom měla dost vysoká očekávání - no, ta byla naplněna a dokonce víc než to. 

Musím se zmínit ještě o hudbě, v tomhle případě bych to byl opravdu hřích se o ní nezmínit. Album/soundtrack k tomuhle filmu shodou okolností vychází právě dnes a objevují se tam jména jako Twenty One Pilots, Skrillex, Eminem a mnoho dalším. Celý seznam najdete zde. Určitě si doporučuji poslechnout písničku Heathens od Twenty One Pilots, která je naprosto dechberoucí (ano, jako jejich celá tvorba), tahle písnička se k filmu neskutečně hodí, ale také jako samostatně stojící naprosto skvěle obstojí.

Jediné, co se mi za celý film nelíbilo, byla jen jedna zpomalená scéna, která.. no, působila vtipně, i když si nejsem zrovna jistá, jestli takhle měla působit. A to jsem málem zapomněla, humor tohohle filmu. Je to určitě jiný humor než u Marvelovek, kde je to více prvoplánové bych řekla, ale taky to není Deadpool, který má hodně osobitý humor. Suicide Squad má několik scén, které byly vtipné a u některých se celé kino smálo a i za ten humor má u mě Suicide Squad palec nahoru.

Hodnocení: 95% (Já jen doufám, že jsem nedala některýmu takovýmu filmu víc než těch devadesát pět procent, protože jak už jsem zmiňovala, podle mě nejlepší superhrdinský/superpadoušský film, jaký jsem viděla)

 * Jo a jinak se na tenhle film opravdu vyplatí zajít ve 3D

Mohlo by tě zaujmout:

4 komentářů

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky