moji oblíbení cover zpěváci

Youtube je stránka, kterou navštěvuji více než často. Sleduju některé youtubery, ráda mám přehled, co je nového ze světa hudby, ale také...


Youtube je stránka, kterou navštěvuji více než často. Sleduju některé youtubery, ráda mám přehled, co je nového ze světa hudby, ale také jsem si našla pár svých oblíbených cover zpěváků. V dnešním článku vám představím tři z nich.

Shane Guerette
Shane pochází z Ameriky a je mu 19 let. Hudbu mají v rodině, a tak není divu, že i on k ní má blízko. Jeho youtube channel v únoru 2016 překonal hranici 50 tisíců odběratelů.
Na jeho channel jsem narazila díky coveru písničky Sweater Weather a první, čeho si člověk všimne je to, jak flirtuje s kamerou, což mi mi připadalo trochu uncomfortable, ale jinak jeho covery určitě stojí za poslech.
Prvním coverem, který vám chci představit, je Left Hands Free od Alt-j a dá se říci, že až díky tomuto coveru jsem si tuhle písničku oblíbila.
Druhým coverem je Radio od Lany Del Rey, dívat na to video se moc nedokážu, ale jinak tuhle písničku poslouchám často. Lana Del Rey se řadí mezi mé oblíbené zpěvačky, ale v tomhle případě jsem cover slyšela víckrát než originál, je krásně a procítěně zazpívaný. Zároveň je to můj vůbec nejoblíbenější cover od něj.
Další covery, které stojí za poslech: Riptide - Vance Joy. Wicked Game - Chris Isaak
Jinak Shane na svůj channel občas dává i něco ze své vlastní tvorby, ale mnoho toho není, přesto - prý stále pracuje na své hudbě. Mimo jiné taky často koncertuje.



Holly Henry
Holly Henry, na youtube vystupující pod přezdívkou hollymaezers, je známá díky svému účinkování v The Voice. V roce 2013 a 2015 vydala EP pod nahrávací společností Garden Ghost Records a pod touto společností vydala v roce 2016 také svoje debutové album King Paten.
Na její channel nahrála přes 100 coverů, a já ji také díky jejím coverům začala poslouchat, už si nepamatuji, který jsem od ní slyšela jako první, ale ihned jsem se do jejího zpěvu zamilovala. A o tom, že vystupovala v nějakém The Voice, jsem neměla ani páru, to jsem zjistila teprve nedávno, i když ji odebírám už delší dobu. Její vlastní tvorbu jsem si ještě nestihla poslechnout, ale určitě to mám v plánu, možná se tu v budoucnu objeví i recenze jejího alba.
Ale zpět ke coverům, prvním, který jsem zde vložila, je Sweet Dreams od Eurythmics, a je to můj vůbec nejoblíbenější cover od Holly. Tuhle písničku mám ráda také v podání Marilyna Mansona, který ji uchopil zase úplně jinak.
A jako druhý jsem zvolila cover Zombie od The Cranberries, který se taky řadí mezi mé absolutně nejoblíbenější. Možná, že ho mám dokonce radši, než Sweet Dreams.
Další covery, které stojí za poslech: Seven Nation Army - The White Stripes, House of the Rising Sun - The Animals, The Heart Wants What It Wants - Selena Gomez, The Fear - Lily Allen, Once Upon A Dream - Lana Del Rey, Don't Speak - No Doubt, Old Money - Lana Del Rey, High by the Beach - Lana Del Rey, Good For You - Selena Gomez, Soap - Melanie Martinez, Shades of Cool - Lana Del Rey, Jar of Heart - Christina Perri, Ex's and Oh's - Elle King, Training Wheels - Melanie Martinez, Cheap Thrills - Sia
Rozhodně jsem neslyšela všechny její covery, takže jsem vybírala z těch, které jsem zatím slyšela, ale bylo to těžké vybírání napsat jen některé, jelikož jsem si oblíbila mnoho jejích coverů. Taky stojí za poslechnutí její covery písniček od Lany Del Rey. (Při sepisování těch coverů, které stojí za poslech, jsem stejně zjistila, že jsem slyšela většinu jejích coverů a nějak jsem se nemohla odtrhnout od poslouchání jejího hlasu, proto jsem tenhle článek ve finále psala asi dvě hodiny.)



Devon Mannasmith
Devon není až tak známá, i když jeden její cover má už přes 300 tisíc zhlédnutí, má jen přes 8 tisíc odběratelů. Na její kanál jsem opět narazila díky coveru Sweater Weather, který zároveň patří mezi mé oblíbené. Covery nahrává na youtube už od roku 2010, a i když přidává nové covery jen jednou za čas, tak se na ně vždycky těším.
Další cover, který jsem si velmi oblíbila, je ten nejnovější a to Let It Go od Jamese Bay. A je to další cover, díky kterému jsem si oblíbila i samotný originál.



Máte také nějaké oblíbené cover zpěváky? Určitě mi o nich dejte vědět v komentářích.

Také mám mnoho oblíbených coverů, které nazpívali známí zpěváci a kapely, takže o nich možná příště, A měli byste třeba zájem o článek s mými oblíbenými youtubery? Možná by se mohlo jednat o novou sérii tady na blogu - z youtube. Určitě mi dejte vědět, jak se vám tento nápad líbí. A taky bych se možná někdy mohla zmínit o mých oblíbených interpretech.

sleduj můj blog i na facebooku

Mohlo by tě zaujmout:

1 komentářů

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky