Design version #21

od: 21. srpen 2016 do: 6. listopad 2017 Předchozí design mě přestal bavit a našla jsem tuhle šablonu, kterou jsem si oblíbila. Předchoz...


od: 21. srpen 2016
do: 6. listopad 2017

Předchozí design mě přestal bavit a našla jsem tuhle šablonu, kterou jsem si oblíbila. Předchozí šablona byla hodně prostorná - jak slider, tak samotné příspěvky, zabíraly spoustu místa na obrazovce, tahle šablona se mi naopak zalíbila svým rozmístěním článků, které jsem zde na blogu ještě neměla. A vypadá to, že se z ní snad blog bude i lépe číst. Určitě mi napište, jak se vám osobně líbí, a jestli se vám z ní čte líp nebo hůř.



Mohlo by tě zaujmout:

4 komentářů

  1. Tohle je mi popravde sympatictejsi. Lepsi, nez ten velky slide, co tam byl...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze začátku se mi ten velký slider líbil, ale opravdu na tom předchozím designu chybělo víc místa. Vlastně mi psalo víc lidí, že předchozí design byl moc velký. Tak jsem ráda, že tenhle design se líbí i čtenářům :)

      Vymazat
  2. Je takový světlý, jasný a prostorný. Rozhodně moc hezký :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky