recenze: Darlia - Petals

DARLIA - PETALS datum vydání: 23. únor 2015 label: B-Unique Recordings charts UK: 79. místo Darlia je britská kapela, která vznikl...

DARLIA - PETALS

datum vydání: 23. únor 2015
label: B-Unique Recordings
charts UK: 79. místo

Darlia je britská kapela, která vznikla teprve v roce 2013, ale od té doby už stihli vydat 3 EP a jedno mini-album. o kterém se zde dneska ještě rozepíšu.
Kapelu vznikla v anglickém Blackpoolu a tvoří ji tři členové - Nathan Day (zpěv, kytara), Dave Williams (basová kytara, vokály) a Jack Bentham (bicí, vokály).
Darlia taky hráli jako předskokani na tour Gerarda Waye nebo The Wombats, z festivalů hráli na Glastonbury a Reading festivalu.
Jejich první LP mělo vyjít v roce 2016, ale kapela se pravděpodobně koncem roku 2015, nebo začátkem roku 2016, rozpadla - i když nenašla jsem žádné zprávy, které by to potvrzovaly, nebo vyvracely.

Já jsem na tuto kapelu narazila díky jejich písničce Candyman, která mě hned na první poslech i pohled zaujala, klip totiž také stojí za zhlédnutí, jsou v něm použity záběry z filmu Scream Bloody Murder. A opravdu mě zaujal zvuk této kapely, rozhodně se řadí mezi rockové kapely, spíše alternative, ale hodně blízko má taky ke grunge. A tak jsem si řekla, proč si rovnou neposlechnout i jejich album? Tedy "mini-album", jelikož Petals obsahuje 8 písní, přičemž obsahuje 2x píseň píseň Candyman, jednou studiovou verzi, a pak acoustic verzi. A např. písničku Pandemonium zde najdeme pouze v acoustic verzi.


Myslím si, že takovéto kapely tu rozhodně chybí, grunge. Nebo aspoň já na ně nenarážím moc často, takže pokud máte tip na nějakou takovou kapelu, určitě mi ji napište do komentářů a já si ji ráda poslechnu.
Candyman byla láska na první poslech, ale co ty další písničky? Musím se přiznat, že po prvním poslechu mi písničky splývaly trochu do sebe, ale jelikož jsem si tohle album poslechla opravdu hodněkrát, tak teď už mi jednotlivé písničky přijdou docela rozdílné.

Album, ať už jako celek, nebo jednotlivé písničky, se skvěle poslouchají - znějí totiž skvěle, avšak texty jsou mnohdy opakující se, hodně tu dominuje refrén a sloky se sem tam obměňují. Darliu si moc ráda poslechnu, ale i přestože to zní skvěle, mezi mé top alba se Petals nedostalo. Ale je to kapela, která tady chyběla a doufám, že v budoucnu třeba ještě něco vydají, třeba to plnohodnotné album.

Hodnocení: 80%



ach jo, zase je tu sice hudební recenze, ale stále se toho neumím ujmout - asi zkrátka uvidíte můj progres v psaní hudebních recenzí živě tady na blogu, s přští recenzí si víc vyhraju

Mohlo by tě zaujmout:

0 komentářů

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky