Právě v kinech: SRPEN 2016

Jak jsem slíbila, tak i činím, a srpnové Právě v kinech vydávám opravdu v Srpnu. Opět jsem vybrala tři filmy, které mě osobně nejvíce za...


Jak jsem slíbila, tak i činím, a srpnové Právě v kinech vydávám opravdu v Srpnu. Opět jsem vybrala tři filmy, které mě osobně nejvíce zaujaly, a o nich jsem se rozepsala více, ale na konci článku můžete najít přehled všech filmů, které u nás právě dávají v kinech - ty zvýrazněné jsou zase ty, které mě o něco více zaujaly a každý film si můžete také rozkliknout a otevře se vám stránka s filmem na čsfd, takže o něm si můžete něco více přečíst tam. Začnu tedy těmi třemi top filmy - ale upozorňuji, že jsem je ještě neviděla, takže je hodnotím pouze podle traileru a anotace.


Florence Foster Jenkins
Božská Florence
Florence Foster Jenkins skutečně žila a tohle je její příběh. Když má člověk dostatek peněz, tak si může dovolit téměř cokoliv, a že se sláva za peníze koupit nedá? Tenhle snímek vás přesvědčí o tom, že peníze vám mohou koupit i tu slávu, záleží jen na vás, jak dlouho vám vydrží. Florence milovala hudbu a milovala zpěv, ale nebyla si vědomá toho, že jí ten zpěv moc nejde - a její přítel jí v jejím "neumu" podporoval, Florence dokonce měla několik obrovských koncertů. Ve filmu ji ztvárnila Meryl Streep a její přítela a manažera Hugh Grant.
O tomhle filmu jsem slyšela už před nějakou tou dobou, pokud tedy její příběh už nebyl zfilmovaný někdy předtím. Její příběh je zkrátka neskutečný, a proto mě tenhle film tolik zaujal. Však si sami zkuste na youtube najít, jak zpívala a pak už tu zbývá jen ta otázka - jak to mohla neslyšet? proč jí v tom její přítel podporoval? apod. Jediný problém mám s hlavní představitelkou - Meryl Streep, já tuhle herečku už moc nemusím, ale zároveň přiznávám, že na tuhle roli se asi hodí. Ale tenhle film mě zaujal natolik, že ji asi v tomhle snímku překousnu a na film se podívám i tak.


Pete's Dragon
Můj kamarád drak
Pete je desetiletý kluk, který tvrdí, že nemá rodinu ani domov, žije v lese a za kamaráda má velkého zeleného draka. Grace, která Petu objeví, se vydává zjistit, jestli tento chlapec skutečně říká pravdu, a jestli se v lesích skutečně skrývá nějaký drak.
Mám ráda pohádky a fantasy příběhy a tenhle mě rozhodně zaujal. Ano, drak, kterého můžeme vidět v traileru, je chlupatý a to se spoustě lidem nemusí líbit. I já měla např. v Eragonovi problém, že drak měl namísto šupin peří, ale to bylo také proto, že se jednalo o knižní adaptaci. Dobře, drak mytické zvíře, které má šupiny, ale v tomhle případě mi to tolik nevadí, jelikož se nejedná o žádné rozsáhlé fantasy, ale film na mě působí spíše pohádkově a chlupatý drak mi tam zkrátka sedí. A mám pocit, že v The Neverending Story byl taky chlupatý drak. No, mě se to podle traileru prostě líbí.



Suicide Squad
Sebevražedný oddíl
Další "komiks" film, ale tentokrát se setkáváme s partou zlých týpků s někdy trochu nadpřirozenými schopnostmi, kteří mají tvořit tým, který bude chránit zemi. Jestli to byl ten nejlepší nápad, to se teprve uvidí.
Suicide Squad byl velmi očekávaným filmem, a i když je dost kritizován, tak mě se zkrátka líbil, jo, s odstupem času mám nějaké výtky k ději, ale jinak to prostě šlapalo. Moji recenzi si můžete přečíst >zde<.


VŠECHNY FILMY:
Ben-Hur / Ben Hur (Dobrodružný, Drama, Historický)
Florence Foster Jenkins / Božská Florence (Životopisný, Komedie, Drama)
Sausage Party / Buchty a klobásy (Animovaný, Komedie)
Les âmes noires / Černé duše (Drama)
Pete's Dragon / Můj kamarád drak (Rodinný, Dobrodružný)
Star Trek Beyond / Star Trek: Do neznáma (Sci-fi, Dobrodružný, Akční)
Strašidla (Rodinný, Komedie, Pohádka)
War Dogs / Týpci a zbraně (Komedie)
Agasshi / Komorná (Drama, Historický, Thriller)
The Shallows / Mělčiny (Drama, Thriller, Horor)
Der geilste Tag / Nejkrásnější den (Komedie, Drama)
Prach (Drama)
The Secret Life of Pets / Tajný život mazlíčků (Animovaný, Komedie, Rodinný)
Conan the Barbarian / Barbar Conan (Akční, Fantasy, Dobrodružný)
Bad Moms / Matky na tahu (Komedie)
Suicide Squad / Sebevražedný oddíl (Akční, Dobrodružný, Fantasy, Sci-fi, Thriller, Komedie)
Bouboule / Špekoun (Komedie)
Un homme à la hauteur / Za láskou vzhůru (Komedie, Romantický)
Baron Prášil (Animovaný, Sci-fi, Fantasy, Dobrodružný)
Starci na chmelu (Komedie, Drama, Muzikál, Romantický)

Tyhle články píšu pravidelně už nějakou tu dobu, ale celkový formát článku Právě v kinech se postupně měnil. Mně osobně se líbí, že vždy představím tři filmy a potom uvedu seznam všech filmů dávaných v kinech, ale někdy chci napsat i něco víc o filmech, které mě např. tolik nezaujaly, nebo jsem se na ně naopak těšila, ale samotný trailer a třeba i recenze a hodnocení mě odradily. Proto si vymezím tady pod tímhle seznamem ještě kousek místa a o některých filmech vám napíšu ještě sem - tedy moje názory na ně, i když jsem je neviděla - ale právě proto, jelikož mě ani nezaujaly natoli, abych se na ně podívala.
Nebudu se tu rozepisovat o všech, takže začnu až filmem Strašidla (nebo pohádkou?). Jedná se o další výplod Zdeňka Trošky a ten rozhodně nepatří mezi mé oblíbené režiséry, asi jedná pohádka, co se mi od něj kdy líbila, byla O princezně Jasněnce a létajícím ševci, ale jinak jeho pohádky moc nemůžu. Ani tahle mě nezaujala, tedy příběhem, výpravou, vlastně čímkoliv, AŽ NA herce, kteří v tom hrají - např. Anna Polívková a Petr Čtvrtníček, o nich bych si nemyslela, že se někdy v Troškově filmu objeví, ale tady jsou a to mě nutí přemýšlet - je tahle pohádka jiný, lepší (i když o tom silně pochybuju) nebo lidi pro peníze zkrátka jdou hrát do čehokoliv?
Možná se divíte, proč jsem v seznamu nezvýraznila také animák The Secret Life of Pets. Tahle pohádka např. zaujala moji ségru i mamku, ale mě to prostě nějak nevzalo. Co jsem viděla z traileru, tak mi to nepřišlo, ani vtipné, ani originální, ani extra.. zajímavé. Takže já se na tenhle animák ani nemám potřebu podívat, prostě tohle pro mě není. Navíc se mi ani extra nelíbí to grafické ztvárnění zvířat a natož těch lidí. Nee.
Další film, který sice získal moji pozornost, ale ve finále mě nezaujal, je Bad Moms. Mohlo by se jednat o fajn komedii, tomu nasvědčují i komentáře na čsfd, ale já nevím - z toho traileru mě to nějak extra vtipné nepřišlo.
Jako poslední se tu zmíním o Bouboule, což je snímek o klukovi, který má nadváhu a z traileru to vypadá docela fajn. Ale tentokrát mě odradily ty komentáře a recenze natolik, že tomu filmu asi nebudu věnovat čas.

A jaké filmy tento měsíc zaujaly vás?

Mohlo by tě zaujmout:

3 komentářů

  1. Ja som sa do Suicide Squad úplne zamilovala :DD

    Pozývam ťa na letnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíc se těším na Sebevražedný oddíl právě :D Protože komixovky jsou moje <3

    INKA – photography, poledance, geocaching, visage and more

    OdpovědětVymazat
  3. Suicide Squad miluju, hrozně dlouho jsem se na něj těšila a nakonec jsem byla i na předpremiéře... Narozdíl od Batman vs. Superman, u kterého jsem v kině usla, nekecám... (:D), Squad opravdu nezklamal. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky