Právě v kinech: ČERVENEC 2016

Opět jsem to nestihla včas. Opět se omlouvám. Ale tentokrát se doopravdy budu snažit vydat srpnové Právě v kinech, co nejdřív, protože ...



Opět jsem to nestihla včas. Opět se omlouvám. Ale tentokrát se doopravdy budu snažit vydat srpnové Právě v kinech, co nejdřív, protože jsou tam filmy, o kterých chci mluvit. Snad tedy nevadí, že budu takovéto dva články skoro hned po sobě. Ale hurá na ten červencový článek - opět, berte to jako inspiraci, i když některé z těchto filmů jsou stále v kinech, takže třeba něco ještě stihnete.

Ice Age: Collision Course

V kinech od: 14.7. 2016
Tentokrát na Zemi míří asteroid, který by mohl znamenat vyhubení všeho živého, není náhoda, že s tím má něco společného veverčák Scrat. No, ale možná existuje způsob, jak téhle katastrofě zabránit a to se vydává zjisit naše stará známá parta - mamuti Manny, Ellie, Peaches (Broskvička), dále lenochod Sid, tygr Diego, vačičáci Crash a Eddie a taky v tomhle díle potkáme spoustu nových postav.
Na tenhle animák jsem už ani nechtěla jít do kina, jelikož zklamání ze čtverky bylo velké. Vtipy nebyly vtipné nýbrž trapné a některé postavy mě opravdu iritovaly. No, ale na takovouhle klasiku asi nejde úplně zanevřít, a tak mám v plánu se podívat i na páté pokračování. Jen si říkám, že je škoda, že šla Ice Age do kin v létě, prostě podle mě by to mělo větší úspěch v zimě. Každopádně uvidím, jak se mi to bude líbit, a buď vyjde pak samostatná recenze, nebo se o tomhle animáku zmíním aspoň v některém týdenním shrnutí.


The Legend of Tarzan

V kinech od: 7.7.2016
Tarzan už nežije v džungli, ale žije život bohatého lorda. Užívá si života a za manželku má krásnou Jane. Teď je kvůli obchodu Tarzan poslán zpět do Konga, ale netuší, že je součástí většího plánu a hry jednoho belgického kapitána. Ale tenhle kapitán netuší, s kým si to zahrává.
Většinou se rozhoduji podle traileru, jestli mě nějaký film zaujal a tenhle mě zaujal rozhodně. Líbí se mi, že nový film s Tarzanem není žádná pohádka, nýbrž dobrodružný film, který vypadá skvěle. Přiznám se, že Tarzana jako takového moc nemusím, ale tenhle snímek mě fakt zaujal.


Captain Fantastic

V kinech od 14.7.2016
Otec vychovává svých šest dětí v podstatě uprostřed lesa, pryč od civilizace a jejich život je plný her a dobrodružství. Ale nastane den, kdy se všichni musí vydat do skutečného světa a teď nastává otázka - obstojí tato jiná a svérázná výchova v normálním světě?
Takovýchto rodin, které takhle žijí, je spousta a už o nich vzniklo i spoustu dokumentů. Teď tu máme film, který se také zaobírá tímto tématem. Některé ty dokumenty jsem viděla a.. nechtěla bych tak žít, nelíbí se mi filozofie těchle lidí. Ale tohle je film a podle traileru mě tenhle film zaujal, navíc my si ani nedokážeme představit, že bychom neznaly všechny ty vymoženosti, které máme k dispozici. Z traileru mě zkrátka tenhle film zaujal.


VŠECHNY FILMY:

Heidi / Heidi, děvčátko z hor (Rodinný, Dobrodružný)
Jason Bourne (Akční, Thriller)
Ghostbusters / Krotitelé duchů (Akční, Komedie, Sci-fi)
Liliom ösvény / Lily Lane (Drama)
Montenegro (Road movie)
Sezn@mka (Komedie)
God Bless Ozzy Osbourne / Bůh ti žehnej Ozzy Osbourne (Dokumentární, Životopisný, Hudební)
Julieta (Drama)
Tordenskjold & Kold / Satisfakce 1720 (Komedie, Drama)
Učitel'ka / Učitelka (Drama)
Lights Out / Zhasni a zemřeš (Horor)
Five / Bláznivá pětka (Komedie)
Ice Age: Collision Course / Doba ledová: Mamutí drcnutí (Animovaný, Komedie)
Ma Loute / Líná zátoka (Komedie)
Boi neon / Neonový býk (Drama)
Mr. Right / Pan Dokonalý (Akční, Komedie, Romantický)
The Terminator / Terminnátor (Akční, Sci-fi, Thriller)
Captain Fantastic / Tohle je náš svět (Drama)
Belgica (Drama)
The Legend of Tarzan / Legenda o Tarzanovi (Dobrodružný, Akční)
Lucie: Příběh jedný kapely (Dokumentární)
Mike and Dave Need Wedding Dates / Mike i Dave sháněj holku (Komedie)
The Purge: Election Yeat / Očista: Volební rok (Horor, Akční, Thriller)
Short Skin (Komedie)

Tak na které filmy byste uvítali recenzi? 

Mohlo by tě zaujmout:

1 komentářů

  1. Toho Tarzana bych chtěla moc vidět :) snad se k tomu někdy odhodlám no :)
    http://nicoleshyblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky