Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain, Friends, J. Cole a další

Za minulý týden jsem neviděla žádný film (tedy kromě toho, na který jsme se dívali ve škole), což je.. dost blbé, takže to tenhle týden...


Za minulý týden jsem neviděla žádný film (tedy kromě toho, na který jsme se dívali ve škole), což je.. dost blbé, takže to tenhle týden napravím. Ale za to jsem přečetla knížku a uvědomila jsem si, že jsem se pravděpodobně zbavila čtecí krize (ať to nezakřiknu).

Řbitov zviřátek. O této knížce jste mohli číst už >zde<, v samostatné recenzi. Ale zkráceně se o ní rozepíšu i tady. Docela mě teď chytla náladu na četbu Kingových knih, takže v tom budu i pokračovat. Upřímně, čekala jsem strašidelnější scény a atmosféru, ale neříkám, že nebyla ani trochu strašidelná, to ne - ale spíš mrazivá. Líbil se mi děj a nápad a místo kolem kterého se to všechno motalo. A taky mě celkem dost překvapil konec - já osobně mám ráda nečekané zvraty a do této knížky se tenhle konec přesně hodil. A hlavně se to strašně dobře a rychle četlo.

Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain. Aneb Amélie z Montmartru. Na tenhle film se díváme ve fránině v originále (s anglickýma titulkama) a i když jsem to viděla strašně mockrát, tak teď to vidím po dlouhé době, po pár letech a musím říct, že se na tenhle snímek vždycky ráda kouknu. Je tak milý a zajímavý a donutí člověk dívat se na svět trochu jinýma očima. A navíc ten soundtrack!

Friends. Stále se dívám na Přátelé. Kdo to neví, tak teď sjíždím Friends v originále a už jsem u šesté série a vůbec se mi nechce končit s tímhle seriálem. Jinak jako menší jsem vždycky měla nejradši Rachel, ale teď to tak trochu nemůžu pochopit - ne, že bych Rachel neměla ráda, ale určitě to není moje nejoblíbenější postava. Já mám nejradši Chandlera, ten je prostě nejlepší :) A kterou postavu z Přátel máte nejradši vy?

J. Cole. A po dlouhé době se tu zmíním i o něčem, tedy o NĚKOM z hudby. Nejsem si jistá, chcete abych zde psala i o hudbě nebo o ní mám psát zvlášť v měsíčním shrnujícím článku? Každopádně J. Cole je rapper, velmi dobrý rapper, o kterém jsem se dozvěděla až teď a jeho tvorbu jsem posledních pár dní dost sjížděla. Jakého posledního interpreta jste objevili vy?

Mohlo by tě zaujmout:

7 komentářů

  1. Nad Amélii delší dobu uvažuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud jsi tenhle film ještě nikdy neviděla, tak to určitě naprav :)

      Vymazat
  2. Amelie je krasny film, presne jak pises, mily. A na Pratele koukam stale dokola :)
    Giveaway / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle určitě nebude naposled, co Přátelé uvidím, ale strašně mě baví se na ně dívat takhle popořadě a zjišťovat, že třeba některé díly jsem ještě nikdy neviděla .. :)

      Vymazat
  3. ... Miluju chandlera :D Přátele sjíždím už podruhé za půl roku, jsi můj člověk :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow, tak to stíháš docela rychle na to koukat.. Já mám na seznamu ještě moc seriálů, které chci zhlédnout, ale na Přátele si udělám čas vždycky :)

      Vymazat
    2. Jo no, jsem nemocná, nechodím do práce, tak si ten čas nějak krátit musím :D (Neříkám, že nemám postahovaných dalších deset seriálů, ale Přátelé mají přednost :D)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky