Deadpool (2016)

Deadpool je komiksový hrdina, ale nepleťte si ho se superhrdinou. Je super, ale ne hrdina. Vlastním jménem Wade Wilson je původně kanadsk...


Deadpool je komiksový hrdina, ale nepleťte si ho se superhrdinou. Je super, ale ne hrdina. Vlastním jménem Wade Wilson je původně kanadský žoldák, který si "v klidu" žije svůj život. Ale potom je mu diagnostikována rakovina v pokročilém stádiu a zároveň je mu zanedlouho nabídnuto, že ho vyléčí plus z něj udělají superhrdinu - v rámci programu Weapon X. Díky tomuhle programu byl vyléčen z rakoviny a navíc se stal nesmrtelným, avšak jeho tělo je celé znetvořené, a proto nosí tenhle červenej oblek a vystupuje pod jménem Deadpool.

Deadpoola sice můžeme znát z komiksů, ale já jsem se k nim bohužel nedostala, a proto jsem se s Deadpoolem seznámila až letos v kině. Co je pro něj asi nejvíc typické, je jeho velmi osobitý smysl pro humor a vulgarismy, které používá dost často. Vlastně i proto (a kvůli pár scénám asi) byl na tenhle film vstup až od patnácti let. Zvláštnost tohohle hrdiny je také to, že sama postava ví, že se nachází v komiksu, v tomhle případě ve filmu. Tvůrci se snažili zachovat tenhle kontext, takže Deadpool opravdu ve filmu promlouvá k divákům a v tomhle ohledu (vlastně nejenom v tomhle) se jedná o velmi originální snímek.

Hype na tenhle film byl obrovský a celá ta reklama kolem toho ještě větší, ale zrovna u tohohle snímku si to mohli dovolit, jelikož tvůrcům se podařilo naplnil nejenom moje obrovská očekávání od tohohle filmu. Celý styl filmu se mi neskutečně líbil, záběry byly úžasné, hudba ještě lepší, jelikož přesně pasovala do filmu a přidávala mu opravdu hodně, i když ono bylo už k opravdu čemu co přidávat. Dále hlavní herec tedy Ryan Reynolds, nejsem si jistá, jestli jsem tohoto herce viděla už i v něčem jiném, ale tímhle filmem si mě naprosto získal, ani si nedokážu představit, že by tam hrál někdo jiný - navíc s tak skvělým hlasem, jelikož to tady hrálo taky podstatnou roli.

V ději se přeskakovalo mezi minulostí, tedy jak se Wade stal Deadpoolem, a současností, kdy se Deadpool snaží dostat svého nepřítele. Zajímavé jsou obě části a pro pochopení postavy jsou hlavně důležité obě části, ale o trošku lepší byly ty části z nynějška, i když ony pak na sebe navazovaly a pokračovaly v příběhu.

Každopádně. Nevím, co k tomuhle ještě dodat, takže takové shrnutí, co všechno mě na tomhle filmu vzalo. Kamera, hudba, herecké obsazení, prostě Deadpool, humor a hlášky a... ani nevím, jestli bych vůbec dokázala vymyslet nějaké proti, asi ani ne. Jo a vy z vás, co jste film ještě neviděli, tak si počkejte na konec titulků, jelikož tam bude zas bonusová scéna (já jen, že opět odcházelo spoustu lidí a na tenhle konec si v kině nepočkalo).


A vzhledem k tomu, že novým X-Menům a Avengers jsem dala po devíti hvězdičkách, tak nemám jinou možnost než...

Hodnocení: 10/10
Na čsfd: 5/5

Viděli jste už Deadpoola? A jak se líbil vám?

Mohlo by tě zaujmout:

10 komentářů

  1. Jsem rada, ze se ti take libil. Vzdy cekame az na konec titulku a mas pravdu, ze spousta lidi odesla pred, coz je skoda.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, líbil :) Ale u nás v kině, i když dost lidí odešlo, tak jich ještě víc zůstalo. A divila jsem se, že i když to bylo už asi 4. promítání, tak bylo skoro plné kino :)

      Vymazat
  2. Já se na něj chystám dneska. Všude čtu jen kladné recenze a názory. Doufám, že je to opravdu tak dobré, jak všichni říkají... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad se ti líbil. Já četla i jednu nehezkou recenzi, ale tu psal očividně někdo, kdo komiksové hrdiny a příběhy celkově nemusí..

      Vymazat
  3. O tomto filmu vím od kamaráda a společně se na něj chystáme. Jsem na něj hodně zvědavá, protože si ho všichni pochvalují a i trailer mě hodně ohromil. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ten trailer si mě taky získal. Tak snad se film líbil :)

      Vymazat
  4. Vidět ho určitě chci, jen nevím, kdy se k němu dostanu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem byla strašně ráda, že jsem ho viděla v kině - super zážitek :)

      Vymazat
  5. Deadpoola jsem sice ještě neviděla, ale brzy na něj vyrazím do kina :) Vypadá to totiž opravdu dobře a zatím jsem slyšela jen samé pozitivní reakce i hodnocení na csfd je hodně vysoké! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na čsfd jsem koukala a čekala jsem vysoké hodnocení, ale až takhle :o No, překvapilo mě to hodně :) Snad se ti taky bude líbit, podle mě je to pecka :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky