The Basketball Diaries, Blow a další

Tentokrát bude týdenní shrnutí na blogu už dnes, jelikož v neděli a v pondělí se na net asi vůbec nedostanu. Snad to nevadí a zde je můj ...


Tentokrát bude týdenní shrnutí na blogu už dnes, jelikož v neděli a v pondělí se na net asi vůbec nedostanu. Snad to nevadí a zde je můj názor na pár filmů a jednu knížku.

The Basketball Diaries / Rváčův deník.
Další film s Leonardem DiCapriem, který jsem chtěla zhlédnout. Jak někteří možná víte, tak se chci podívat na hodně filmů, v kterých hrál, asi ne na úplně všechny, ale na většinu - pravděpodobně se začíná řadit mezi mé oblíbené herce (zatím nemám žádného oblíbeného). Film je natočen podle knížky, kterou napsal Jim Carroll, což je zároveň hlavní postava filmu - takže je to podle skutečnosti. Jim je normální středoškolák, který hraje ve školním basketbalovém týmu a je velmi dobrým hráčem. Jim si neustále píše své myšlenky, pocity a celkově, co děje v jeho životě, do sešitu, který tahá neustále s sebou. Taky patří do party kluků, kteří se celé dny toulají po New Yorku a také tam, kde se dají sehnat různé drogy, látky apod. A ve filmu vlastně sledujeme, kam jeho život začíná směřovat, co se mění, jak se vyvíjí jeho přátelství s klukama,...
DiCaprio zde hrál opět dobře, ale neřekla bych, že se jedná o jeho nejlepší film. Ale přesto se mi film hodně líbil, byl dost emotivní a zároveň inspirativní - ne v tom drogovém směru, ale spíš ohledně toho, jak si vše psal a tak, i když bylo zajímavé opět nahlédnout na drogy zase pohledem někoho dalšího.
Měla jsem od filmu docela dost velká očekávání, takže možná proto mě maličko zklamal, ale i tak jsem ráda, že jsem tenhle snímek viděla, jelikož se jedná o další dobrý film.
Navíc jsem byla hodně překvapená, když jsem ve filmu uviděla i Marka Wahlberga (předtím jsem nezkoukla ani trailer, nic) a ten mě tu dost příjemně překvapil.

Děs. Jako další tu mám knihu od Davida Hidden, ale o té se zde nebudu moc rozepisovat, jelikož jsem na ni psala i samostatnou recenzi >zde<. Jedná se thriller, který se nevyhýbá sprostým slovům, drsným popisům a další věcem, které by se mnoha lidem nemuseli líbil, ale to neplatí v mém případě. Jedná se o velmi povedený thriller, a pokud se o něm chcete dozvědět víc, rozklikněte si recenzi.

Blow / Kokain.
Druhým filmem, který jsem zhlédla byl Blow s Johnnym Deppem z roku 2001. Opět se jedná o snímek podle pravdivých událostí a zároveň i podle knížky.
Hlavní postavou je George Jung, kterému na začátku filmu může být kolem dvaceti řekněme, ale sledujeme jeho životní příběh až do jeho pozdních let. Proměna Deppa je zde povedená a stárnutí je zde zobrazeno dostatečně věrně. Ale měli byste vědět, kdo to George Jung vlastně je, jelikož se jedná o skutečnou osobu, Jung byl americkým dealerem marihuany a později i kokainu a tvrdších látek. Ale mimo jiné to byl milující muž a muž užívající si života.
I od tohoto filmu jsem měla vysoká očekávání, jelikož má všude opravdu vysoké hodnocení. Opět se mi snímek líbil, ale nemůžu říct, že bych z něj byla úplně paf. Ale ve filmu je popsán život neskutečného muže, jehož život byl hodně zajímavý a plný zvratů a nových příležitostí. Díky tomu, že tento člověk stále žije a vše je skutečné, tento film ve mně zanechal ještě hlubší pocit. A opět byl pro mě velmi emotivní.

Zhlédli jste minulý týden nějaký film? A který se vám líbil nejvíc?

Mohlo by tě zaujmout:

0 komentářů

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky