Deadpool, Osvícení a další (+ recenzuji knížku Pád)

Deadpool . Začnu tou největší filmovou událostí tohoto roku - tedy přesněji řečeno filmem, na který jsem se moc moc těšila. Říká se, že n...


Deadpool. Začnu tou největší filmovou událostí tohoto roku - tedy přesněji řečeno filmem, na který jsem se moc moc těšila. Říká se, že nemáte mít moc vysoká očekávání od filmu/knihy/seriálu, vlastně od čehokoliv, ale někdy si prostě nemůžete pomoct - však kdo by po tak dlouhé a skvělé kampani lákající na film nebyl natěšený? Bohužel jsem nečetla žádný komiks s Deadpoolem (v Česku skoro k nesehnání) a tohle bylo moje vůbec první setkání s Deadpoolem. No, musím říct, že film je skvělý, ale to jste si asi domyslely po všech těch kladných recenzích a tak. Pokud vás zajímá i moje recenze, tak >zde<.

Osvícení. Pak tu máme i knížku. Další Kingovka. Nevím, jestli vůbec víte, které jsem četla, takže to máme: TO (nedočetla jsem, byla jsem v půlce, ale moc mě to.. nevzalo, i když někdy bych to ráda dočetla), Holčička, která měla ráda Toma Gordona (čtivá knížka, recenze >zde<), Řbitov zviřátek (povedená knížka/horor, první, která se mě víc líbila, recenze >zde<) a konečně tedy Osvícení (podle mě nejlepší ze zmíněných, recenze >zde<). Zajímalo by mě, jestli i vy jste četli něco od Kinga, a jestli máte tip, kterou další od něj bych si měla přečíst :) /Ježiš, teď procházím recenze, abych nalinkovala odkazy na recenze a co nevidím.. Já četla ještě Běh o život, ale na něj jsem úplně zapomněla :o No, nezaujal mě až tak, ale najdete na něj recenzi >zde<

Pád od R.J. Pineiro. Přišel mi recenzní výtisk téhle knížky, která vyjde až 9. března. Chtěla bych strašně poděkovat nakladatelství Baronet za poskytnutí tohoto výtisku. Vlastně je to poprvé, kdy čtu nějakou knížku, která teprve vyjde. A taky se jedná o první spolupráci, která se ke mně dostala sama - tedy, že se mi ozvali oni z druhé strany. Ale tyhle moje kecy vás možná nezajímají. Takže aspoň takový první postřeh z knížky, jelikož ji furt čtu - zápletka je úplně jiná než jsem čekala a v recenzi se asi neubráním srovnání s Marťanem, jelikož.. prostě mají podobnou tématiku v knize, i když úplně jinak uchopenou. Ale o všem se rozepíšu až v samotné recenzi, která by možná mohla vyjít už v neděli, ale spíš to vidím na pondělí.

The Smurfs. Nevím, jestli i u vás jsou chřipkové epidemie nebo něco, ale u nás ano, plus ve škole probíhá výměna, takže se třeba jednou stalo, že do hodiny angličtiny jsme přišly dvě. Stává se. A tak jsme si pustily film, konkrétně Šmouly. Já plánuju se znovu kouknout na kreslené Šmouly, ale tihle filmoví mě ani moc nelákaly (i když hlavní roli ztvárňuje Neil Patrick Harris). Ale když už.. Dobře, nedokoukaly jsme film úplně do konce, ale i tak sem můžu napsat svůj prozatimní názor. Některé vtipy jsou fajn. Interakce lidí se šmoulama se mi zdají trochu.. nepovedené, nevypadá to reálně. A sice jsem myslela, že to bude trapnější, ono je to sice míň trapné, ale pořád.. Ale aby to nevypadalo, že se mi to nelíbilo, to ne, spíš k tomu mám neutrální postoj - nemůžu říct, že by se mi to líbilo, ale ani nelíbilo. Spíš tak nic moc.

A co hezkého jste přečetli za minulý týden vy? Nebo jaký film jste zhlédli - a jestli doma nebo v kině? Dejte mi vědět v komentářích ↓

  Follow my blog with Bloglovin

Mohlo by tě zaujmout:

3 komentářů

  1. Taky mám od Kinga nejraději Osvícení - ta knížka je podle mě geniální, po dočtení jsem si nechávala ještě pár nocí rozsvícenou lampičku (a i film je boží!!). A těším se na recenzi na Pád :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky