twenty one pilots | handshake (soutěžní video)

Pokud to o mně nevíte, tak jsem fanouškem kapely Twenty One Pilots a ti tu tenhle rok mají i koncert. Když jsem začala shánět lístky, bylo u...

Pokud to o mně nevíte, tak jsem fanouškem kapely Twenty One Pilots a ti tu tenhle rok mají i koncert. Když jsem začala shánět lístky, bylo už bohužel vyprodáno :/ Což mě hodně mrzí. Proběhlo taky několik soutěží, třeba ta s Óčkem, díky které vzniklo i tohle video, já jsem se zapojila, ale nevyhrála. Ale aspoň to video sem dávám :)


Jinak ségře (vlevo) děkuju za pomoc s natáčením :)

Koncert mají v pátek a já teda bohužel lístek nemám, ale pokud víte o někom, kdo by lístek prodával, tak mi dejte vědět :)

Mohlo by tě zaujmout:

2 komentářů

  1. To video je super! Mrzí mě, že jsi nevyhrála, několikrát se mi "poštěstilo" že jsem promeškala oblíbené kapely a vždycky to mrzí :( Sleduj FB události, vždycky se najde někdo, kdo lístek na poslední chvíli prodává. Držím palce, ať to dopadne! :)
    fiamorisrunning.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) FB událost sleduju už víc jak měsíc, ale ty ceny jsou takové, že si to asi stejně nemůžu dovolit - lidi jsou fakt šílení! :D Mrzí mě to, ale je tu šance, že je možná uvidím na festivalu, takže aspoň to je moje naděje :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky