Právě v kinech: ÚNOR 2016

Během února se těším především na jeden film, na který se chystám i do kina, ale vybrala jsem pro vás další filmy, které také vypadají za...

Během února se těším především na jeden film, na který se chystám i do kina, ale vybrala jsem pro vás další filmy, které také vypadají zajímavě a jsou zase úplně jiného žánru.

Ma Ma / Ma ma
Penélope Cruz jsem už dlouho neviděla v žádném filmu, ale možná jsem ty filmy, kde se objevila jen zaspala. Každopádně v novém snímku si zahrála hlavní roli a tou je matka a manželka, kterou potkají nečekané životní tragédie, s kterými se bude muset vypořádat.


The Danish Girl / Dánská dívka
O filmu Dánská dívka jste již pravděpodobně slyšeli, asi hlavně proto, že se tento film uchází také o Oscary. Film se odehrává ve 20. letech v Kodani a sledujeme manželský pár, oba jsou malíři, kteří se snaží prorazit. Tedy Einar již patří mezi uznávané malíře, ale jeho manželka Gerda, portrétistka, se teprve snaží proslavit, a když ji na jedno malování nepřijde modelka, poprosí Einara, aby se převlékl za ženu a pózoval jí. Postupně se Einar stále více vciťuje do své nové role "Dánské dívky", kdy chodí i do veřejnosti, na večírky apod. a skutečnost, že ho to naplňuje, mu naprosto zamotává hlavu. 

Deadpool
Asi víte, na který film se tak moc těším já, ano na Deadpoola. A pokud jste nezaregistrovali tu kampaň, která kolem tohoto filmu běží, tak nevím, kde žijete. A pro ty, kteří Deadpoola neznáte - původně Wade Wilson, bývalý člen speciálních jednotek, ale poté, co je mu zjištěna rakovina pokročilého stadia, je mu nabídnuta "léčba" v rámci Weapon X. Wade je sice vyléčen z rakoviny, ale zároveň je znetvořen a také získal pár super schopností. Díky znetvoření rád přijme alterego Deadpool.

Tak co? Chystáte se na nějaký ze zmiňovaných filmů? Nebo jsem zrovna ten váš zde nezmínila?

Mohlo by tě zaujmout:

6 komentářů

  1. Dánsku dívku si chcem najprv prečítať. Z ostatných filmov ma zaujal film Ma Ma :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na Deadpool se s bráchou chystáme a hodně se na něj těšíme, tak snad nás to nezklame :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky doufám, mám docela dost velká očekávání od tohohle filmu, ale snad nebudu zklamaná :) Zatím to vypadá hodně dobře :)

      Vymazat
  3. Dánskou dívku jsem už viděla. Fakt moc hezký :-) a na deadpoola se taky moc teším ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky