The Aristocats, By The Sea a další

Tohle týdenní shrnutí bude trochu chudší. Zhlédla jsem dva filmy a rozečetla dvě knížky. Původně jsem v pátek chtěla jít na Deadpoola, al...


Tohle týdenní shrnutí bude trochu chudší. Zhlédla jsem dva filmy a rozečetla dvě knížky. Původně jsem v pátek chtěla jít na Deadpoola, ale měli jsme zrovna školní ples, takže na něj půjdu až v pondělí. A myslím, že o něm vyjde i samostatný článek.

The Aristocats. Další disneyovka, která byla na mém seznamu (a věřte mi, že tenhle seznam je ještě hodně dlouhý, takže se chystám koukat ještě na mnoho pohádek). Každopádně The AristoCats / Aristokočky je úžasně milá zvířecí kreslená pohádka. Já preferuji pohádky se zvířátky a tahle je opravdu povedená, co se týče kresby, tak bych nemohla být spokojenější, jelikož se jedná o opravdu hezky postaru nakreslenou pohádku, která má svoje kouzlo. Co se týče příběhu, tak mě překvapilo, jak moc se mi The AristoCats líbily i v tomhle ohledu, je tam láska, rodina, roztomilost a celkově má zrovna tahle pohádka takový šmrnc, i co se třeba hudby týče, která je skvělá a originální oproti ostatním pohádkám. Takže pokud máte rádi kreslené disneyovky se zvířátky, tak tuhle byste měli určitě vidět. Jinak máte nějakou takovou oblíbenou? Kterou bych si mohla zařadit na můj seznam?


By The Sea. Režie i scénáře se ujala Angelina Jolie, od ní bych chtěla zhlédnout ještě film Unbroken, hlavní kvůli tomu, že tam hraje Jack O'Connell. Každopádně, na tento film jsem napsala i samostatnou recenzi, která vyjde už zítra.

Rozečtené:
Myslela jsem, že tento týden stihnu i něco dočíst, ale nakonec jsem to nezvládla. Prvně jsem rozečetla Obraz Doriana Graye díky projektu Čti jako Rory, ale záhy jsem zjistila, že mě tahle knížka moc nevzala. Proto jsem pak rozečetla ještě Osvícení od Kinga a na tuto knížku jsem byla dost zvědavá, myslím, že už jsem nějak v polovině a zatím se mi líbí asi nejvíc z Kingovek, které jsem četla. Ale uvidím :) Do konce příštího týden snad obě tyto knížky dočtu, a pak dám vědět, jak se mi ve finále líbily :)

Mohlo by tě zaujmout:

2 komentářů

  1. Obraz Doriana Graye mě také moc nechytl, docela jsem se nudila. Osvícení je naopak super a na Deadpoola jsem dnes psala recenzi, snad se Ti bude také líbit.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidím, jestli ho vůbec dočtu, teď je u mě na prvním místě Osvícení :) A Deadpool na mě bliká odevšud, ale snažím se vyhnout všem recenzím a spoilerům, dokud to neuvidím :) Pak si půjdu přečíst i tvoji recenzi :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky