Unbroken / Nezlomný, Pád a další

Pád (R.J. Pineiro). Na tuto knížku jsem psala samostatnou recenzi > zde <. Ale něco o ní bych vám ráda napsala zde, i když hodně ve...


Pád (R.J. Pineiro). Na tuto knížku jsem psala samostatnou recenzi >zde<. Ale něco o ní bych vám ráda napsala zde, i když hodně ve zkratce. Hlavním hrdinou je Jack, který testuje nové kombinézy a v jedné takové skočí z prostoru nad atmosférou na zem. Příběh je úplně jiný než jsem čekala, tedy hlavně zápletka, která je velmi dobrá a zajímavá a celá knížka je hlavně děsně napínavá. A mně se dost líbila. S Marťanem má sice společného hodně málo, ale i kdybych měla říct, která z nich je lepší, tak bych nevěděla - ale Pád je asi záživnější, hlavně proto, že se tam doopravdy něco děje. Každopádně se mi líbily obě tyto knížky.

Unbroken. Neboli Nezlomný. Snímek pochází z roku 2014, režírovala ho Angelina Jolie a vznikl podle životopisné knihy od Laury Hillenbrand. Hlavní roli ztvárnil Jack O'Connell. Tento film jsem chtěla vidět ze dvou důvodů - zaprvé mě zajímala další práce Angeliny jako režisérky, a potom - Jack O'Connell je skvělý herec a chtěla jsem ho vidět i v jiné roli než jen ve Skins, plánuji toho zhlédnout více. Příběh je pozoruhodný a zanechá ve vás čistý údiv a obdiv, jelikož Louis Zamperini skutečně žil a skutečně všechno tohle zažil. Jde si to jen těžko představit a je to.. neuvěřitelné. Dívala jsem se také na videa behind the scenes a také na nějaké rozhovory a ze všech těchto videí jde cítit, že Angelina je skvělý člověk, který nemá potřebu se povyšovat a dělat ze sebe něco víc, i když je samozřejmě známá, ale zároveň ji berou jako autoritu, jako režisérku. Líbilo se mi jak byl film natočený a herecké výkony byly také skvělé. Musím zmínit, že mě válečné filmy moc nebaví, ale i tak jsem měla zájem zhlédnout tento film a překvapil mě, jelikož mě opravdu zaujal a zanechal ve mně takový hodně divný pocit, jelikož mi furt jen těžko dochází, že tohle se stalo. Pokud bych mu měla dát hvězdičky, tak 8/10. Skvělý snímek.


The Oscars 2016 | 88th Academy Awards
Dneska, tedy spíš zítra ve tři ráno, se udílejí Oscaři. Živě by se to mělo vysílat >zde<. Schválně, kdo z vás se bude dívat na přímý přenos? Já prostě musím, protože Leonardo Dicaprio a The Revenant. Já bych Leovi dala Oscara sice za jiné role, ale pokud se mu rozhodnou letos dát konečně Oscara, tak to nesmím propásnout. 

Viděli jste film Ubroken? A jak zapůsobil na vás? Popřípadě, jaké filmy jste za minulý týden zhlédli vy?

Mohlo by tě zaujmout:

4 komentářů

  1. Film jsem ještě neviděla, ale trailer vypadá zajímavě a už jenom ten fakt, že se na tom podílela Angelina Jolie... určitě se na něj podívám! :)
    Jinak na Oscary se rozhodně dívat budu, zajímá mě, jak to dopadne s Leem, sice bych ho přála více Mattu Damonovi za Marťana, ale je pravda, že Leo si ho opravdu zaslouží.

    Ohněm Políbená

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě Marťana neviděla, takže nemůžu soudit. Ale mám takové rozporuplné pocity ohledně Lea, jelikož - nevím, jestli bych mu dala Oscara za tuhle roli, ale zase role, za které bych mu je dala, už jsou pryč, takže.. i tak mu to přeju samozřejmě, jen nevím.. uvidíme :)

      Vymazat
  2. Unbroken jsem ještě neviděla, takže je to pro mě skvělý tip! Podle traileru vypadá opravdu dobře, takže si ho píšu do filmového wishlist :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, snad se ti taky bude líbit. A za Jacka O'Connella v hlavní roli ručím. :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)

Počet zobrazení stránky